To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - GTO

madź - 10-09-2013, 20:13
Temat postu: GTO
Mitsubishi GTO 3.0V6
stały napęd na 4 koła
4 koła skrętne










Bizi78 - 10-09-2013, 20:27

No no no, ładne to Ałdi :mrgreen: .
Bezawaryjności :D .

WreX - 10-09-2013, 20:52

Oj prosi się ten czerwony potwór żeby go wychłostać na drodze ;D
wookash83 - 10-09-2013, 20:54

jednak nadal Mitsubishi :) i to jakie! jak wrażenia z jazdy? :)
Hugo - 10-09-2013, 22:09

Nigdy nie widziałem tak ładnego wowdi :mrgreen: Każdy się za Tobą obejrzy.
Krzyzak - 10-09-2013, 22:22

Hugo napisał/a:
Każdy się za Tobą obejrzy.
Jak tańczyłem z Magdą w Wawrzce, to wiem, że bym się za nią oglądał nawet, jakby szła piechotą :)
madź - 10-09-2013, 22:22

Sporo rzeczy już w aucie zostało wymienionych. Do końca września musi być na tip top, a ciągle długa droga przede mną.

gałka Ralliart – pozostałość po Galancie (dobrze, że się nie sprzedała :D )


amortyzatory przednie Bilstein B6


licznik do 180km/h


paski wieloklinowe, drążki i końcówki kierownicze, gumy drążków stabilizatorów


komplet tulei przednich poliuretanowych


świece Denso


uszczelka kolektora dolotowego


kable zapłonowe NGK

madź - 10-09-2013, 22:24

Krzyzak napisał/a:
Hugo napisał/a:
Każdy się za Tobą obejrzy.
Jak tańczyłem z Magdą w Wawrzce, to wiem, że bym się za nią oglądał nawet, jakby szła piechotą :)

My to jeszcze się piwa musimy napić :!: :!: :!: Wiesz za co... :twisted:

Krzyzak - 11-09-2013, 08:06

Z największą przyjemnością :)
Choćby nawet bez okazji

jkrzysztof80 - 11-09-2013, 11:58

madź, turbo czy bez turbo?
Dasz fotkę tych trzech zegarów na środku konsoli chciałbym luknąć co masz u siebie.
Nie ma to jak japońskie ferrari, bezawaryjności życzę.

madź - 11-09-2013, 12:08

jkrzysztof80 napisał/a:
madź, turbo czy bez turbo?

Bez turbo. Zwykły wolnossak 225KM, z taką różnicą, że wszystkie inne elementy (zawieszenie, układ napędowy, układ hamulcowy) mam identyczne jak w 3000GT VR4 1 generacji. O europejskim bądź amerykańskim 3000GT SL myślałam rok temu, ale odpadł z powodu napędu na przód. Mój GTO to oryginalny Japoniec po przekładce.

jkrzysztof80 napisał/a:
Dasz fotkę tych trzech zegarów na środku konsoli chciałbym luknąć co masz u siebie.

Do wszystkich zegarów wrzucone są beznadziejne tarcze.
Ja mam ciśnienie oleju, poziom ładowania i temperaturę cieczy chłodzącej. Nie przeraź się. Wracam do oryginału...


jkrzysztof80 napisał/a:
Nie ma to jak japońskie ferrari, bezawaryjności życzę.

Dzięki, Tobie też. :twisted:

Seiji - 11-09-2013, 12:55

no, jakieś fajne autko :D


coraz więcej ciekawych mitsu przybywa ostatnio :wink:

tresorex - 11-09-2013, 15:43

Fajny jest ten kolorowy klimatronik :)
dahu - 11-09-2013, 23:43

Widzę że nie tylko ja zbieram kapselki po tymbarku :D , zacne auto ;)
jkrzysztof80 - 12-09-2013, 10:16

madź, to wcisnęli ci woltomierz a u mnie zegarek na to miejsce no i dodatkowo ciśnienie doładowania


madź napisał/a:
Nie przeraź się. Wracam do oryginału...

Szczerze mówiąc lubię białe tarcze ale niektórzy mówią że wiochą zajeżdża :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group