Outlander II GEN Techniczne - Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr
Krzysztof83 - 21-09-2013, 23:20 Temat postu: Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr Witam mam Problem z silnikiem w Outlander 2010r. silnik 2,0 d-id jednostka VW dławi się przy 2200-2400 jest to jednokrotne lub dwukrotne zadławienie i potem idzie normalnie z reguły przy dodawaniu gazu najbardziej wyczuwalne na 3 biegu kilka razy zadławił się przy 1800 nie zdarza się to często tak 2 do 3 razy w tygodniu jak i przy ciepłym tak i przy zimnym silniku 3 razy byłem w serwisie i oni nic nie znaleźli " bo niema zapisanego błędu i nie pali się kontrolka" Proszę o pomoc Pozdrawiam
rezon - 22-09-2013, 08:19
czyżby EGR i przepustnica do czyszczenia? jeszcze jakbyś przebieg napisał i co było robione w autku...
milo - 22-09-2013, 09:47
Przepływomierz w pierwszej kolejnosci , i turbo ciśnienie doładowania do sprawdzenia
Krzysztof83 - 23-09-2013, 13:19
Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś
bonito - 23-09-2013, 14:29
Niesprawny zawór EGR u mnie spowodował pojawienie się żółtej kontrolki silnika, myślę że wobec tego u ciebie to nie to.
bonito
rezon - 23-09-2013, 21:57
Znajomy ostatnio miał czyszczony EGR bo mu szarpał - w systemie 0 błędów
lexus - 23-09-2013, 22:58
Odłącz kostkę egr na zgaszonym silniku może sie poprawi ,ten zawór tak naprawdę jest tylko do dopalania ,aby norma E4 się zgadzała
Krzysztof83 - 10-10-2013, 21:04
odstawiłem auto do serwisu stwierdzili że wyczyścili egr i zastosowali jaką podkładką korygującą i wyregulowali pompo wtryski ale auto znowu mi szarpie gdzie jest ten przepływomierz ?? bo mi już ręce opadają tydzień po odebraniu auta znowu szarpnoł i to 2 razy w jednym dniu
patrycjuszek - 10-10-2013, 23:45
Dlaczego mechanicy zaczynają od końca?
Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! Później przewody paliwowe czy się gdzieś nie zapowietrza. Później w ASO powinni mieć manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jakie daje pompa tzw TANDEM PUMP czyli pompa paliwa razem z vaccum. Tam się odkręca jedną śrubkę i wkręca manometr i patrzy jakie ciśnienie ona daje - przy 4000 obr powinna dawać minimum 1,050 kPa. Dopiero po tym można się zająć pompkami.
www.outlander.2de.ru
rozdział 13A-Disel fuel BSY -
ON-VEHICLE SERVICE -
Tandem Pump Check
bonito - 11-10-2013, 08:49
Wniosek jest jeden - omijać na przyszłość ten serwis szerokim łukiem - "wyregulowali pompowtryski"? - może jeszcze kluczem francuskim ?
Tak na poważnie - może też być przepustnica (jest dołączona do zaworu EGR), ale dokładnie jak pisał kolega - warsztat powinien do sprawy zabrać się po kolei, eliminować kolejne możliwe przyczyny.
bonito
rezon - 11-10-2013, 09:23
patrycjuszek napisał/a: | Dlaczego mechanicy zaczynają od końca? Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! | Chyba nie zwróciłeś uwagi na Krzysztof83 napisał/a: | Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś | Jeśli był serwisowany to miał wymieniony. Po za tym zatkany filtr paliwa nie objawia się szarpaniem w określonym przedziale obrotów - silnik szarpie albo nie rozwija pełnej mocy w górnym zakresie. A regulację pompowtrysków to już bonito podsumował. Pierwszy raz spotykam się też z podkładką korygującą. Chyba że po prostu zaślepili EGR'a
Gunner - 11-10-2013, 12:08
Mi tez sie dlawil ,szczegolnie na 2-3 biegu w zakresie 2200-2500 rpm.Znajomy w serwisie stwierdzil ze wszysto powinno grac po remapie ,który defacto przeprowadzili.
No i tak było.Szarpanie ustało.
Krzysztof83 - 11-10-2013, 17:51
co to jest ten "remapie" ??
rezon - 11-10-2013, 18:08
tuning ja też miałem
Gunner - 12-10-2013, 09:39
Krzysztof83 napisał/a: | co to jest ten "remapie" ?? |
|
|
|