To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr

Krzysztof83 - 21-09-2013, 23:20
Temat postu: Outlander2010r. silnik 2,0 d-id dławi się przy 2200-2400 obr
Witam mam Problem z silnikiem w Outlander 2010r. silnik 2,0 d-id jednostka VW dławi się przy 2200-2400 jest to jednokrotne lub dwukrotne zadławienie i potem idzie normalnie z reguły przy dodawaniu gazu najbardziej wyczuwalne na 3 biegu kilka razy zadławił się przy 1800 nie zdarza się to często tak 2 do 3 razy w tygodniu jak i przy ciepłym tak i przy zimnym silniku 3 razy byłem w serwisie i oni nic nie znaleźli " bo niema zapisanego błędu i nie pali się kontrolka" :axe: Proszę o pomoc Pozdrawiam
rezon - 22-09-2013, 08:19

czyżby EGR i przepustnica do czyszczenia? jeszcze jakbyś przebieg napisał i co było robione w autku...
milo - 22-09-2013, 09:47

Przepływomierz w pierwszej kolejnosci , i turbo ciśnienie doładowania do sprawdzenia
Krzysztof83 - 23-09-2013, 13:19

Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś
bonito - 23-09-2013, 14:29

Niesprawny zawór EGR u mnie spowodował pojawienie się żółtej kontrolki silnika, myślę że wobec tego u ciebie to nie to.
bonito

rezon - 23-09-2013, 21:57

Znajomy ostatnio miał czyszczony EGR bo mu szarpał - w systemie 0 błędów
lexus - 23-09-2013, 22:58

Odłącz kostkę egr na zgaszonym silniku może sie poprawi ,ten zawór tak naprawdę jest tylko do dopalania ,aby norma E4 się zgadzała
Krzysztof83 - 10-10-2013, 21:04

odstawiłem auto do serwisu stwierdzili że wyczyścili egr i zastosowali jaką podkładką korygującą i wyregulowali pompo wtryski ale auto znowu mi szarpie gdzie jest ten przepływomierz ?? bo mi już ręce opadają tydzień po odebraniu auta znowu szarpnoł i to 2 razy w jednym dniu
patrycjuszek - 10-10-2013, 23:45

Dlaczego mechanicy zaczynają od końca?

Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!! Później przewody paliwowe czy się gdzieś nie zapowietrza. Później w ASO powinni mieć manometr do sprawdzenia ciśnienia paliwa jakie daje pompa tzw TANDEM PUMP czyli pompa paliwa razem z vaccum. Tam się odkręca jedną śrubkę i wkręca manometr i patrzy jakie ciśnienie ona daje - przy 4000 obr powinna dawać minimum 1,050 kPa. Dopiero po tym można się zająć pompkami.


www.outlander.2de.ru

rozdział 13A-Disel fuel BSY -
ON-VEHICLE SERVICE -
Tandem Pump Check

bonito - 11-10-2013, 08:49

Wniosek jest jeden - omijać na przyszłość ten serwis szerokim łukiem - "wyregulowali pompowtryski"? - może jeszcze kluczem francuskim ? :lol:

Tak na poważnie - może też być przepustnica (jest dołączona do zaworu EGR), ale dokładnie jak pisał kolega - warsztat powinien do sprawy zabrać się po kolei, eliminować kolejne możliwe przyczyny.

bonito

rezon - 11-10-2013, 09:23

patrycjuszek napisał/a:
Dlaczego mechanicy zaczynają od końca? Najpierw się sprawdza filtr paliwa tzn wymienia!!!!
Chyba nie zwróciłeś uwagi na
Krzysztof83 napisał/a:
Przebieg 41 tyś. a zaczęło się przy około 25 tyś
Jeśli był serwisowany to miał wymieniony. Po za tym zatkany filtr paliwa nie objawia się szarpaniem w określonym przedziale obrotów - silnik szarpie albo nie rozwija pełnej mocy w górnym zakresie. A regulację pompowtrysków to już bonito podsumował. Pierwszy raz spotykam się też z podkładką korygującą. Chyba że po prostu zaślepili EGR'a
Gunner - 11-10-2013, 12:08

Mi tez sie dlawil ,szczegolnie na 2-3 biegu w zakresie 2200-2500 rpm.Znajomy w serwisie stwierdzil ze wszysto powinno grac po remapie ,który defacto przeprowadzili.
No i tak było.Szarpanie ustało.

Krzysztof83 - 11-10-2013, 17:51

co to jest ten "remapie" ??
rezon - 11-10-2013, 18:08

tuning ;) ja też miałem :)
Gunner - 12-10-2013, 09:39

Krzysztof83 napisał/a:
co to jest ten "remapie" ??


:lol: :P



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group