[XX-92]Lancer C6x i starsze - [C62A 1.5] Budowa maglownicy
tomaszdarkw1 - 24-09-2013, 09:40 Temat postu: [C62A 1.5] Budowa maglownicy Witam,
Założyłem wczesniej temat o stukach w zawieszeniu.
Zrobiłem tak: jedna osoba mocno zaparła się o drążek kierownicy a druga zaczęła ruszać kołem - brak luzu na kole. Potem bez trzymania drążka luz był.
Szukam budowy maglownicy, w miarę dokładnej. Mam tylko taką :
Może też być opis jak to wygląda i co tam trzeba wymienić.
Regeneracja kosztuje 300-400 zł - już sprawdzałem. Używkę można dostać od 100 do 200 zł.
Problemem jest tylko to jak sprawdzić czy i ona nie będzie miała luzu - wątpię żeby handlarze na allegro powiedzieli prawdę...
Będę wdzięczny za każdą pomoc!
Krzyzak - 24-09-2013, 10:59
łapiesz za samego magla (bez drążków) 2-ma rękoma i "rzucasz" przód-tył - jak będzie mieć luz, to wyczujesz stuki w rękach
poza tym powinna być brudna i sucha
Mietek - 24-09-2013, 11:10 Temat postu: Re: Budowa maglownicy
tomaszdarkw1 napisał/a: | Witam,
Założyłem wczesniej temat o stukach w zawieszeniu.
Zrobiłem tak: jedna osoba mocno zaparła się o drążek kierownicy a druga zaczęła ruszać kołem - brak luzu na kole. Potem bez trzymania drążka luz był.
Szukam budowy maglownicy, w miarę dokładnej. Mam tylko taką :
Obrazek
Może też być opis jak to wygląda i co tam trzeba wymienić.
Regeneracja kosztuje 300-400 zł - już sprawdzałem. Używkę można dostać od 100 do 200 zł.
Problemem jest tylko to jak sprawdzić czy i ona nie będzie miała luzu - wątpię żeby handlarze na allegro powiedzieli prawdę...
Będę wdzięczny za każdą pomoc! |
Mam coś takiego ale w j. angielskim.
[ Dodano: 24-09-2013, 11:16 ]
tomaszdarkw1,
Jak chcesz mam dwa rozbitki C62A. Maglownice są na pewno bez luzów.
|
|
|