To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum dla Panów - Jaki zegarek?

gigant87 - 24-09-2013, 21:04
Temat postu: Jaki zegarek?
Cześć! :)

Zastanawiam się nad kupnem zegarka, czy możecie coś polecić?

Po ostatniej wizycie w sklepie, jestem nastawiony na taki:
http://www.zegarki-diamen...tml#prettyPhoto

Czy to dobry wybór?
Nie znam się kompletnie, ten mi się spodobał wizualnie i tylko dlatego go wybrałem. Nie mam też żadnych wymagań. Ma pokazywać godzinę i mieć skórzany pasek.

eremita - 25-09-2013, 08:58

Certina robi dobre zegarki.
Ja osobiście nazwijmy to na co dzień używam zegarek nie do zajechania czyli G-shock
A do koszuli mam Festine, też się zastanawiałem nad Certina ale ta Festina mi się bardziej podobała.

Na 100% będziesz zadowolony.

Olivia - 25-09-2013, 10:29

Chronometry Certiny są bardzo schludnie wyglądającymi zegarkami. A co najważniejsze nie są zbyt duże. Najgorzej zepsuć efekt zegarka kupując wielkiego buksiaka .... dla mnie estetki to po prostu masakra.
Wszystko zależy czy ten zegarek będziesz nosił cały czas (oprócz okresu spania) czy tylko okazjonalnie. Ponieważ ta biała nić która ładnie kontrastuje bardzo szybko poszarzeje od brudu i potu. I z biegiem czasu będziesz musiał wymienić pasek pomimo że nie będzie mechanicznie uszkodzony.

Taka moja dygresja. Zastanawiające jest że zegarki Tissot czy właśnie Certiny mają gwarancje dwuletnią. Natomiast tańsze Timex`y o rok dłuższą :wink:

Bardzo podobał mi się chronometr Certiny ze skórzanym paskiem i szafirowym szkłem podobny do tego : http://www.swiss.com.pl/p...6391605701.html

RalfPi - 25-09-2013, 13:01

Nie wiem ile zarabiać :D ale mnie na taki zegarek nie stać - dostałem od Żony "ślubny" zegarek na pasku za jakieś 300zł - chodzi jak marzenie - oczywiście ubierany okazjonalnie..

[ Dodano: 25-09-2013, 13:04 ]
coś takiego.
Jest na pasku i wskazuje godzinę :P
http://www.zegarek.net/ze...s_RP807AX9.html