To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Co z wersją silnikową 1.8?

Zbigi - 07-10-2013, 22:22
Temat postu: Co z wersją silnikową 1.8?
Co się dzieje z wersją 1.8 :?: . Widzę, że jest niedostępna. Czyżby znowu ekolodzy maczali palce co ma być sprzedawane ? Nie chcę urazić posiadaczy wersji 1.5 i 1.6 ale to nie chce jeździć dla mnie 1.8 był na styk. Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. :!: . Dlaczego strzelają sobie w kolano? :?: :(
qba_2 - 08-10-2013, 11:43

Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem.
Zbigi - 08-10-2013, 12:04

qba_2 napisał/a:
Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem.


Czyżby miała by być w 2014r niespodzianka?
Ciekawe jaka. Nissan na przykład wycofał kiedyś z naszego rynku Almerę i Primerę :evil:

tyku - 08-10-2013, 12:07

Zbigi napisał/a:
Co się dzieje z wersją 1.8 :?: .
- w nowym Renault Fluence, teraz też jest tylko benzyna 1.6 i marne 110 KM. Reszta to tzw. klekoty(diesel). :(
Za parę lat będziemy mieć pojemność silnika 650 cm. Cofamy się do starych dobrych czasów. :D

marcowoj - 08-10-2013, 12:39
Temat postu: Re: Co z wersją silnikową 1.8?
Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. :!: .
Na papierze może i tak bo wyciagnęli tyle koni dzięki wtryskowi bezposredniemu wersja GDI. Jednak silniki 1.6 w mitsubishi mają więcej koni i momentu niż podaje producent co wychodzi na hamowni:

http://moto.onet.pl/testy...km-gratis/k10xq

lukas1 - 08-10-2013, 15:18

i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz :D
Trik - 08-10-2013, 16:54

O wyższości 1.8 nad 1.5 jest odrębny temat. Twoja ocena jest bardzo obiektywna. Ponieważ miałem okazję śmigać 1.8 (nie raz), też twierdzę że 1.8 do ok 4000 obr/min to muł jakich mało,a 1.5 od 1500 do 3500 jest zdecydowanie żywszy. :P potem dopiero traci ze względu na brak zapału.
1.6 dla odmiany ze względu na zestopniowanie skrzyni, dostaje od 1.5 na 5-tym biegu od prędkości 100-110. W 1.6 doradzałbym redukcję na 4, żeby można było spokojnie wyprzedzić, a 1.5 IMO takiego zabiegu nie wymaga. :mrgreen: EOT.

bart210 - 08-10-2013, 18:45

Podobno Lancery mają wrócić do Europy w 2014r. Niestety nie mogę potwierdzić tych informacji:/
waldinio - 08-10-2013, 20:09

a czy nie jest tak, że w przyszłym roku będzie nowy model lancera? tzn w nowej budzie? gdzieś na forum był art o nowym evo w 2015, z czego wersja cywilna ma być w 2014
maniax86 - 08-10-2013, 20:18

lukas1 napisał/a:
i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz :D

a ja mam silnik 1.6 i nie wydaje mi się żeby był mułowaty.... każde auto, każdy silnik kręci się inaczej.... nie miałem problemu z wyprzedzaniem ibizą 1.4 mpi... nie miałem problemu z wyprzedzaniem seicentem 1.1.... i tymbardziej nie mam problemu z wyprzedzaniem lancerem 1.6..... opanowałem już ten silnik na tyle że wiem kiedy zredukować, przycisnąć itd..... jak ktoś ma problem z wyprzedzaniem danym autem/modelem silnikowym to już problem danego ludka, który jest nie przyzwyczajony do danego modelu samochodu bądź nie potrafi operować biegami i gazem.... każdym autem da się pocisnąć jak się go ma już opanowanym... oczywiście że 1.6 to muł przy 1.8.... a 1.8 to muł przy 2.0 itd.... i tak możemy dalej ciągnąć bez końca...

Lucas123w - 08-10-2013, 20:21

maniax86, nie ma sensu tutaj polemizować w tym temacie bo i tak tych co twierdzą że jakieś auto nie jedzie nie przekonamy że się mylą.
Dokładnie mam takie samo zdanie jak Ty :D reszta mnie już nie interesuje. Zawsze można auto sprzedać i kupić inne :D

Czemu nie ma 1.8 na rynku, prosta sprawa propaganda eko - matołów poszła już tak daleko że w narodzie 70% myśli 1.8 , 2.0 itd... to palą jak smok.
Taki 1.2 czy 1.4 z turbiną to eko - pojazd jest, a prawda jest zdeko inna. Palą tyle samo co odpowiedniki wolnossące albo i więcej. Powyżej 160km/h to już dramat jest a nie jazda takimi wynalazkami.
Sprawa ma się inaczej z silnikami 1.8 i w górę z doładowaniem. To ma sens ponieważ zbierają się ładnie od dołu ale również jadą żwawo przy wyższych prędkościach.

Zbigi - 08-10-2013, 20:44

Trochę zbaczamy z tematu, który poruszyłem. Co szykuje nam Mitsu? Wykastrowali mi nową generację Fluenca z silnika 2.0 to patrzę co oferuje mi moja ulubiona marka :D a tu tylko bidne 1.6. (oczywiście jak dla mnie). Jak ktoś twierdzi, że 1.6 Lancera jest dynamiczne to niech przejedzie się Fluencem 2.0 i zobaczymy jaką będzie miał minę :mrgreen: . Ja nie wyobrażam sobie przesiadki na 1.6. Stąd mój niepokój o to, że nie będzie nic mocniejszego w Lancerach. :evil:
RalfPi - 08-10-2013, 20:57

nie.. no jest mocniejsze - evo :twisted: :twisted:
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli :)

[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 ....

Zbigi - 08-10-2013, 21:35

RalfPi napisał/a:
nie.. no jest mocniejsze - evo :twisted: :twisted:
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli :)

[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 ....


Mylisz się bardzo!!!! Miałem tego 1.8 143KM i przy Fluencu 2.0 jest trochę słabo. Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8 :D . Fluence ma spory moment obrotowy i zanim ten muł 1.8 obudzi się na wysokich obrotach to nie nadrobi już straty.
Mogę tak napisać ponieważ miałem jedno a teraz mam drugie. :!:

Lucas123w - 08-10-2013, 21:47

Jak się pierwszy bieg w Lancerze używa do rozpędzenia do 20km/h to jest jak piszesz.
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr i oglądasz tylko głupie miny kierowców za Lancerem.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie.

Zbigi napisał/a:
Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8

Sry ale jak bym miał takiego Fluenca na lewym to też bym się nie spinał i sobie ruszał jak ten muł :D
W mieście wolę jazdę ekonomiczną a na trasie Swoim Fluancem dużo więcej od Lancera nie osiągniesz. Chociażby zakręty i archaizm zawieszenia na belce, komfort kanapy i bujanie jak na łajbie :D

Ale nie o tym ten temat. Mitsu planuje nowy model jak narazie podali tylko info na temat Evo, które będzie hybrydą.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group