[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Co z wersją silnikową 1.8?
Zbigi - 07-10-2013, 22:22 Temat postu: Co z wersją silnikową 1.8? Co się dzieje z wersją 1.8 . Widzę, że jest niedostępna. Czyżby znowu ekolodzy maczali palce co ma być sprzedawane ? Nie chcę urazić posiadaczy wersji 1.5 i 1.6 ale to nie chce jeździć dla mnie 1.8 był na styk. Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. . Dlaczego strzelają sobie w kolano?
qba_2 - 08-10-2013, 11:43
Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem.
Zbigi - 08-10-2013, 12:04
qba_2 napisał/a: | Zwróć uwagę, że dostępny jest tylko rocznik 2012, w tym roku w ogóle nie było bieżącego cennika, w sensie na 2013. Dziwne to trochę, tak jakby wszystkie salony wstrzymały zamówienia rocznika 2013. A tu 2014 za pasem. |
Czyżby miała by być w 2014r niespodzianka?
Ciekawe jaka. Nissan na przykład wycofał kiedyś z naszego rynku Almerę i Primerę
tyku - 08-10-2013, 12:07
Zbigi napisał/a: | Co się dzieje z wersją 1.8 . | - w nowym Renault Fluence, teraz też jest tylko benzyna 1.6 i marne 110 KM. Reszta to tzw. klekoty(diesel).
Za parę lat będziemy mieć pojemność silnika 650 cm. Cofamy się do starych dobrych czasów.
marcowoj - 08-10-2013, 12:39 Temat postu: Re: Co z wersją silnikową 1.8? Hyundai swoją wersją 1.6 136km kładzie na łopatki Mitsubishi 1.6. .
Na papierze może i tak bo wyciagnęli tyle koni dzięki wtryskowi bezposredniemu wersja GDI. Jednak silniki 1.6 w mitsubishi mają więcej koni i momentu niż podaje producent co wychodzi na hamowni:
http://moto.onet.pl/testy...km-gratis/k10xq
lukas1 - 08-10-2013, 15:18
i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz
Trik - 08-10-2013, 16:54
O wyższości 1.8 nad 1.5 jest odrębny temat. Twoja ocena jest bardzo obiektywna. Ponieważ miałem okazję śmigać 1.8 (nie raz), też twierdzę że 1.8 do ok 4000 obr/min to muł jakich mało,a 1.5 od 1500 do 3500 jest zdecydowanie żywszy. potem dopiero traci ze względu na brak zapału.
1.6 dla odmiany ze względu na zestopniowanie skrzyni, dostaje od 1.5 na 5-tym biegu od prędkości 100-110. W 1.6 doradzałbym redukcję na 4, żeby można było spokojnie wyprzedzić, a 1.5 IMO takiego zabiegu nie wymaga. EOT.
bart210 - 08-10-2013, 18:45
Podobno Lancery mają wrócić do Europy w 2014r. Niestety nie mogę potwierdzić tych informacji:/
waldinio - 08-10-2013, 20:09
a czy nie jest tak, że w przyszłym roku będzie nowy model lancera? tzn w nowej budzie? gdzieś na forum był art o nowym evo w 2015, z czego wersja cywilna ma być w 2014
maniax86 - 08-10-2013, 20:18
lukas1 napisał/a: | i ja sie dolacze, moim zdaniem 1.8 to minimalne minimum na ta bude, bez urazy dla wlascicieli 1.5 i 1.6. bo w 1.8 krew mnie czesto zalewa ze mul nad muly. malo kto jezdzi 4tys up w miescie, nebede dalej pisal bo sie rozkrece i ktos mnie nie bedzie lubil juz |
a ja mam silnik 1.6 i nie wydaje mi się żeby był mułowaty.... każde auto, każdy silnik kręci się inaczej.... nie miałem problemu z wyprzedzaniem ibizą 1.4 mpi... nie miałem problemu z wyprzedzaniem seicentem 1.1.... i tymbardziej nie mam problemu z wyprzedzaniem lancerem 1.6..... opanowałem już ten silnik na tyle że wiem kiedy zredukować, przycisnąć itd..... jak ktoś ma problem z wyprzedzaniem danym autem/modelem silnikowym to już problem danego ludka, który jest nie przyzwyczajony do danego modelu samochodu bądź nie potrafi operować biegami i gazem.... każdym autem da się pocisnąć jak się go ma już opanowanym... oczywiście że 1.6 to muł przy 1.8.... a 1.8 to muł przy 2.0 itd.... i tak możemy dalej ciągnąć bez końca...
Lucas123w - 08-10-2013, 20:21
maniax86, nie ma sensu tutaj polemizować w tym temacie bo i tak tych co twierdzą że jakieś auto nie jedzie nie przekonamy że się mylą.
Dokładnie mam takie samo zdanie jak Ty reszta mnie już nie interesuje. Zawsze można auto sprzedać i kupić inne
Czemu nie ma 1.8 na rynku, prosta sprawa propaganda eko - matołów poszła już tak daleko że w narodzie 70% myśli 1.8 , 2.0 itd... to palą jak smok.
Taki 1.2 czy 1.4 z turbiną to eko - pojazd jest, a prawda jest zdeko inna. Palą tyle samo co odpowiedniki wolnossące albo i więcej. Powyżej 160km/h to już dramat jest a nie jazda takimi wynalazkami.
Sprawa ma się inaczej z silnikami 1.8 i w górę z doładowaniem. To ma sens ponieważ zbierają się ładnie od dołu ale również jadą żwawo przy wyższych prędkościach.
Zbigi - 08-10-2013, 20:44
Trochę zbaczamy z tematu, który poruszyłem. Co szykuje nam Mitsu? Wykastrowali mi nową generację Fluenca z silnika 2.0 to patrzę co oferuje mi moja ulubiona marka a tu tylko bidne 1.6. (oczywiście jak dla mnie). Jak ktoś twierdzi, że 1.6 Lancera jest dynamiczne to niech przejedzie się Fluencem 2.0 i zobaczymy jaką będzie miał minę . Ja nie wyobrażam sobie przesiadki na 1.6. Stąd mój niepokój o to, że nie będzie nic mocniejszego w Lancerach.
RalfPi - 08-10-2013, 20:57
nie.. no jest mocniejsze - evo
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli
[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 ....
Zbigi - 08-10-2013, 21:35
RalfPi napisał/a: | nie.. no jest mocniejsze - evo
Teraz nawet w kuszącej cenie - 165kafli
[ Dodano: 08-10-2013, 21:00 ]
a gwoli ścisłości to Lancer sedan 1.8 (ten stary 143 KM) wciąga FLuenaca 2.0 .... |
Mylisz się bardzo!!!! Miałem tego 1.8 143KM i przy Fluencu 2.0 jest trochę słabo. Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8 . Fluence ma spory moment obrotowy i zanim ten muł 1.8 obudzi się na wysokich obrotach to nie nadrobi już straty.
Mogę tak napisać ponieważ miałem jedno a teraz mam drugie.
Lucas123w - 08-10-2013, 21:47
Jak się pierwszy bieg w Lancerze używa do rozpędzenia do 20km/h to jest jak piszesz.
Wystarczy zapoznać się z instrukcją i od razu wiesz że pierwszy bieg to nie jest tylko do ruszenia. Kręcisz go do 6tyś/obr i oglądasz tylko głupie miny kierowców za Lancerem.
Fluenc w pierwszym lepszym zakręcie zalicza rów tam gdzie Lancer nawet nie czuje że jedzie w zakręcie.
Zbigi napisał/a: | Wciągnąłem nie jednego Lancera 1.8 |
Sry ale jak bym miał takiego Fluenca na lewym to też bym się nie spinał i sobie ruszał jak ten muł
W mieście wolę jazdę ekonomiczną a na trasie Swoim Fluancem dużo więcej od Lancera nie osiągniesz. Chociażby zakręty i archaizm zawieszenia na belce, komfort kanapy i bujanie jak na łajbie
Ale nie o tym ten temat. Mitsu planuje nowy model jak narazie podali tylko info na temat Evo, które będzie hybrydą.
|
|
|