Pajero II - [2.5 TD] SWAP kompletu EU AUT 2.5 >na> AUT GB 2.8 TD 1
adam_ruski - 08-10-2013, 21:40 Temat postu: [2.5 TD] SWAP kompletu EU AUT 2.5 >na> AUT GB 2.8 TD 1 Panowie, przejrzałem wszystkie tematy na 25 stronach i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi: (toteż zarejestrowałem się)
Możliwy jest bezproblemowy swap z 2.5 na 2.8 oba w automacie?
Dawca 1994 anglik PAJERO ESTATE 2.8 TD 125KM wersja long (ma znaczenie)? Chyba gorsza skrzynia tutaj jest?
Organobiorca 1992 2.5 TD 99KM buda wersja long, skrzynia SS.
Chciałbym przełożyć i silnik większy i skrzynie z anglika. Ma to sens? Wykonalne bez spawalniczej precyzji?
Swap ze względu na brak koni podczas jeżdzenia po fiordach z lawetą.
zbyszekm2 - 08-10-2013, 21:59
Ogromne przeróbki.
trzeba zamienić (pospawać) łapy pod poduchy silnika. Zmienić miejsce belki na której wisi skrzynia z reduktorem. Wymienić wały pędne bo są inne, zabierak na tylnym i przednim moście. Inne mocowanie (inna poduszka) skrzyni.
adam_ruski - 08-10-2013, 22:15
cholewa jak się położyłem pod autem nie wydawało się aż tak dużo rzeczy do zrobienia....
Ok. To ciut za dużo na samo robotę.
Inny sposób na podniesienie mocy o 20-25 koni istnieje?
Rzuciło mi się w oczy że turbo pasuje P&P z jakiegoś 2.8 i 3.2
większe turbo i coś mechanicznego jeszcze jest w stanie zrobić by podnieść moc?
Niestety nie jedzie to po drodze pod górę w nominale.
Heilsberg - 09-10-2013, 09:44
Wyremontuj silnik i pompę to zobaczysz jak jedzie jak ma sto koni bo teraz to pewnie ma z 75.
|
|
|