Forum ogólne - Nowe hybrydy Mitsubishi
krzychu - 10-10-2013, 07:06 Temat postu: Nowe hybrydy Mitsubishi
http://moto.wp.pl/kat,551...,wiadomosc.html
I ciekawostka:
Cytat: | Najnowsze technologie obniżające zużycie paliwa zastosowane w Mitsubishi Concept AR obejmują m.in. silnik o niewielkiej pojemności skokowej, wyposażony w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk. |
W końcu...
RalfPi - 10-10-2013, 07:30
Też te hybrydy zwróciły moją uwagę
Ale bezpośredni wtrysk i turbo!? Będzie się działo.
W końcu może Lancer nie będzie mulił na niskich obrotach.
Uwex - 10-10-2013, 08:59
Widziałem te niby zdjęcia- za wiele nie widać
Co do silników :
"silnik o niewielkiej pojemności skokowej, wyposażony w turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk"
- nie podoba się mi to, już tylko chyba Mazda idzie jedyną słuszną drogą . Aż strach pomyśleć (biorąc pod uwagę ceny w ASO), jakie będą koszty obsługi czy napraw tych silników.
bialyjayz - 10-10-2013, 10:24
i pierdzą te silniczki jak odkurzacze do tego wyżyłowane tak że po 200tys. padają całe bądź generalny remont...... bo emisja CO2! szkoda że dla elektrowni węglowych tego nie ograniczają tylko jakiś durny przepis narzucają na motoryzację.
RalfPi - 10-10-2013, 10:50
" bo emisja CO2! szkoda że dla elektrowni węglowych tego nie ograniczają tylko jakiś durny przepis narzucają na motoryzację."
To kolega musi trochę doczytać...
Właśnie dlatego odchodzi się od węgla - w naszych warunkach węgiel jest tani i bezpieczny. Ale chodzi o plan 3x20% (w tym redukcję emisji gazów cieplarnianych o 20% do 2020 roku w stosunku do jakiegoś roku bazowego).
A ja jestem za silnikami z turbo!
Dlaczego wszyscy chwalą turbodiesle, ale już turbobenzyny nie!?
jurekschroda - 10-10-2013, 16:31
Powszechna moda na downsizing jeszcze się producentom czkawką odbije, jak przyjdzie klientom do wyrażania opinii o trwałości mini silniczków z turbiną.
VW za 1.4 TSI już zbiera pierwsze baty.
Niedawno miałem okazję jechać ecoboostem Forda - żadna rewelacja, wolę Lancera 1.6, oraz Pugiem 2008. Zwłaszcza w tym ostatnim silnik ( 3 gary) chodzi jak kosiarka do trawy. Ani to nie brzmi, ani nie jedzie.
Rozumiem np. stary dobry 1.8T w VW, ale wszelkie modne ostatnio trzycylindrowe pyrkawki o litrowej pojemności uważam za jakieś grube nieporozumienie.
Tym większy szacunek dla Mazdy, która potrafi iść swoją drogą.
patrycjuszek - 18-10-2013, 20:59
Outlander PHEV jest dostępny w Niemczech.
http://www.mitsubishi-motors.de/phev/#/PHEV
mitsu00 - 18-10-2013, 21:56
Nie tylko w DE. Jutro jestem umowiony na test drive u zaprzyjaznionego dilera w SE gdzie kupilem wczesniej OII.
milo - 28-10-2013, 15:35
1,63 l http://www.terenowo.pl/ne...63-l100-km.html
RalfPi - 28-10-2013, 18:12
tylko co to jest ten inwerotor
Chyba inwerter (falownik)!
Przecież takie teksty powinny być recenzowane.
Tak czy siak, ten trend mi się podoba
Trik - 28-10-2013, 19:36
Tylko żeby cena w Polsce nie powalała, w Holandii wyjściowo kosztuje 30 000 EUR
mitsu00 - 29-10-2013, 14:24
Trik napisał/a: | Tylko żeby cena w Polsce nie powalała, w Holandii wyjściowo kosztuje 30 000 EUR | Drogie to jak cholera. Wersja Business lr jak kto woli Instyle kosztuje w SE w przeliczeniu na PLN 220tys
|
|
|