Outlander I GEN Techniczne - Problem na zimnym silniku
przemko201 - 16-10-2013, 07:42 Temat postu: Problem na zimnym silniku witam
Mam problem z moim OUTkiem!
Rano jak zapalam jest wszystko ok, pali ladnie
jak po chwili chce dodac gazu to jakby sie dusil obroty spadaja. Raz, drugi i wejdzie na obroty i jest ok.
niekiedy ciezko ruszyc bo niechce wejsc na obroty JAK JEST ZIMNY
Oraz zaobserwowalem szarpanie na 3 biegu (niekiedy)
Swiece dopiero wymienione Irydowe
To się dzieje na benzynie
moze ktos poda jakie sa przycznyny uszkodzenia przewodow zaplonowych
czekam na sugestie ?
kumpo - 20-10-2013, 13:50
od przewodów trzeba zacząć mogą mieć przebicie i dlatego może nie palić na wszystkie cylindry szczególnie rano jak jest wilgoć a najlepiej wieczorem jak jest ciemno ściąg pokrywę możesz lekko zrosić wodą to zobaczysz czy iskra gdzieś nie przeskakuje jeżeli to nie przewody to musisz szukać dalej
[ Dodano: 20-10-2013, 13:53 ]
raczej będzie to jakaś prądowa sprawa
przemko201 - 24-10-2013, 16:43
dzieki za podpowiedz sprawdze niebawem
obecenie dolalem stp do benzynki aby przeczyscic uklad i powiem ze jest troszke lepiej
ale to dlawienie sie z rana jeszcze nie przeszlo!
i mam pytanie czy w swoich OUTKach macie filtr paliwa?
desti - 25-10-2013, 17:23
przemko201,
Ja kupiłem filtr paliwa, ale jakoś go nie znalazłem może jest pod tyną kanapą. Ja sobie dałem z tym spokój co króreś tankowanie leje mu Vpower racing i jest dobrze
tyrpin - 25-10-2013, 22:14
przemko201, daj znać jak znajdziesz usterkę, bo u mnie jest prawie podobnie - odpala porządnie, ale jak ruszam dławi go nieco, ale p przejechaniu kilkuset metrów jest już ok.
deejay - 25-10-2013, 22:26
Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie
Parametry można pomierzyć zwykłym miernikiem . Prawidłowe wartości w temp ok 20*C ok 2 kohm , na ciepłym czyli temp robocza silnika ok 0.40-0.50 ohm .
elektryk - 26-10-2013, 18:23
deejay napisał/a: | Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie | A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku?
deejay - 27-10-2013, 10:48
elektryk napisał/a: | eejay napisał/a: Panowie do spr obowiązkowo czujnik temp silnika (Dwupinowy) . Czujnik ten odpowiada za informacje do ECU o danej temp. silnika , czyli jak jest zimny to tzw. ssanie A czy przypadkiem ten sam czujnik nie odpowiada za pokazywanie temperatury silnika przy liczniku? |
Nie . Do informacji o temp. do licznika odpowiada zawsze czujnik jednopinowy .
Ten co daje tzw "ssanie" http://t.iparts.pl/159/7....acego-facet.jpg
I czujnik który pokazuje info o temp. do licznika .
http://www.autosklep-car-man.pl/produkt-19027.html
przemko201 - 27-10-2013, 11:07
ok czujnik sprawdze przy pryz wymianie oleju bo juz sie zbliza czas
i napisze czy jest ok czy do wymiany
dzieki za sugestie pozdrawiam
marcin123 - 22-11-2013, 16:54
może starczy przeczyścić przepustnicę? ściągasz wąż gumowy z filtra powietrza i masz jako taki dostęp bez niepotrzebnego demontażu. szmatka z benzyną ekstrakcyjną i jedziesz z paluszkami! mozna sobie pomóc odchylając { dodając gazu linką}wtedy mozna sięgnąć naprawdę daleko!
|
|
|