[XX-92]Colt C50 i starsze - dokładka wspomagania c50
avangarda - 19-10-2013, 08:41 Temat postu: dokładka wspomagania c50 Moi drodzy, czy ktoś z Was wie czy można zrobić przeszczep pompy, maglownicy, zbiorniczka np. z CA0 1.3 do mojego bolida? Mam wersję bez wspomagania, w ostatnim czasie coś stuka w maglownicy, i myślę, że to dobra okazja, żeby wsadzić wspomaganie. Na allegro jest trochę osprzętu w dobrej cenie, ale nie znalazłam nic konkretnie z c50, a osprzęt z CA0 wygląda podobnie. Przerabiał ktoś ten temat?
jerzyk1 - 19-10-2013, 21:51
poszukaj jeszcze z lancera c6x jest taka sama.
http://allegro.pl/colt-1-...3605863160.html
na tej aukcji koles ma wspomaganie na handel, zadzwon popytaj
ryba_84 - 29-10-2013, 00:45
raz kupilem magiel ze wspoma podobno od nowszego modelu i pasowal, zbiorniczek przewody i pompe mialem juz wczesniej ori z c50 ale pompa jest taka sama.
bongo_22 - 16-01-2014, 17:21
Odświeżę trochę temat. Chciałbym przełożyć wspomaganie do mojego C50 1.5 12V. Mam magiel, pompę, przewody. Brakuje mi tej łapy + podstawki, na których pompa jest zamocowana do silnika i chyba jakiejś rolki. Jakieś podpowiedzi czy sugestie co od czego może pasować lub jak inaczej to przymocować? Czy jakby co od 1.3 się nada? Znaleźć ori to jest masakra
Fragu - 16-01-2014, 20:11
bongo_22, jeśli dobrze pamiętam to łapa od 1.5 i podwójne koło (na dwa paski obok siebie)
bongo_22 - 16-01-2014, 20:47
Ja mam 1.5, więc do mojego tylko i wyłącznie od 1.5? Może od 1.3 też się nada lub z któregoś CA0? I rozumiem, że podwójne koło do pompy wody. Nie ma możliwości dokładki drugiego?
[ Dodano: 04-03-2014, 00:30 ]
Udało mi się założyć wspomaganie. Już wiem, że koło dwupasowe występuje tylko jako całość i nie ma możliwości dołożenia drugiego (bez spawarki ). Zdobyłem łapę i koło z lancera C6x 1.5. Nie było to łatwe, ponieważ te elementy są właściwie nie dostępne pojedynczo. Niestety ludzie sprzedają silniki bez odkręcania tych gratów, więc szukanie ich trochę zajęło. Znalazłem wreszcie gościa, który miał na sprzedaż silnik z osprzętem i udało mi się uprosić go o zdjęcie tych części i sprzedanie ich osobno. Magiel, pompę, zbiorniczek i przewody już miałem. Była lekka rzeźba z zamocowaniem zbiorniczka, ponieważ nie miałem oryginalnego wspornika. Trochę więcej kombinowania było z maglem, ponieważ ze wspomaganiem był dużo grubszy od wersji bez. Po drugie magiel b/w ma mocowanie do grodzi z jednej strony zespolone (odlane) razem z wyjściem na kolumnę kierowniczą a w wersji z/w trzeba mieć osobne ucho. Po walce z dopasowaniem mocowań, udało się wszystko odpowiednio poskładać i colcikiem można skręcać używając jednego palca . Mała pomoc na przyszłość:
Łapa do pompy wspomagania :
Maglownica bez wspomagania:
Maglownica ze wspomaganiem:
|
|
|