[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E32A 1.8] Nietypowa usterka
KrysRein - 21-10-2013, 18:58 Temat postu: [E32A 1.8] Nietypowa usterka Witam wszystkich serdecznie , jestem nowy na forum.
Niedawno nabyłem Galanta E32A od znajomego , jako wielki fan JDM od razu zakochałem się w swoim galu i postanowiłem go odbudować.
Niestety w naszej "miłości" przeszkadza nietypowy problem - galantro ma problemy z odpalaniem po większym deszczu lub wilgoci. Nazłość dioda nie wymiguje mi żadnych błędów ecu chociaż podczas gaśnięcia silnika zapala się CE by po chwili zgasnąć. Dodam że czasami podczas gaśniecia słychać cykanie transformatora "multiport injection reley" oraz prace zaworu egr mieszczącego się na ściance grodziowej. Proszę o pomoc bo już walczę z tym ponad miesiąc i nie mogę dojść do przyczyny.
Auto oraz prace zostaną wkrótce przedstawione w odpowiednim dziale
Maretzky85 - 21-10-2013, 20:26
Kable, świece, kopułka, palec ?
KrysRein - 21-10-2013, 20:39
On odpala na wszystkie gary i po sekundzie dwóch gaśnie po kilku próbach odpala na 20-30 sekund. Za każdym razem silnik pracuje normalnie (równo). Dodam że teraz wystarczy 5-6 prób by gal zażegnał problem (coś wysycha i problem znika?).
Krzyzak - 21-10-2013, 21:20
ECU zrobione? - kondziory zmienione?
KrysRein - 21-10-2013, 21:29
Wiedziałem że o to zapytasz - tak. Zresztą jakie to ma znaczenie biorąc pod uwagę fakt że podczas "suchej" pogody pali na dotyk i nie ma z nim żadnego problemu?
EDT: Chciałbym Ci podziękować za Twoją stronę - bardzo dużo znalazłem na niej pomocnych artykułów
Krzyzak - 21-10-2013, 21:44
no to zostaje kopułka - palec raczej się w nim nie zużywa
kable zapłonowe jeszcze
KrysRein - 21-10-2013, 22:02
Od kabli zapłonowych/kopułki by cykał przekaźnik wtrysku mieszczący się pod schowkiem? Zastanawia mnie jeszcze filtr węglowy(?) ponieważ od wyjścia "A/C" biegnie wężyk do zaworu egr (ten mały na ściance grodziowej) a wyjście "CARB" mam wolne. Może mieć to jakiś wpływ? Zaślepić "CARB" ?
Krzyzak - 22-10-2013, 10:26
mam tak samo z filtrem - nic nie ruszaj
co do cykania - może zalało przekaźnik? - za schowkiem jest
a przez czerpnie powietrza do kabiny woda potrafi się wlać - niestety rdzewieje wokół niej i czasem kapie (u siebie już uszczelniałem)
franek1994 - 22-10-2013, 17:41
Zamocz sb lekko reke. Posadz koros za sterami, i niech odpala. A ty w tym czasie jezdzij lapskami po kablach. Jak cie piepsznie to znaczy ze masz przebicie na kablach. A wez silikonu i w okol zatnakaj nim kopulke
[ Dodano: 22-10-2013, 17:42 ]
Mialem cos podobnego z moim.
Okazalo sie ze podlaczenia z mogziem samochodu sa podsniedziale.
Sprawdz je
piterr27 - 07-01-2014, 10:01
Kolego ja u Siebie miałem dokładnie to samo wymieniłem kopułkę , palec, przeczyściłem świece i nowe przewody zapłonowe i po problemie!
|
|
|