[XX-92]Galant E3xA i starsze - Wydech od podstaw
franek1994 - 22-10-2013, 17:54 Temat postu: Wydech od podstaw Sluchajcie, pod podlaga mam jakies dziwne urządzenie. Wyglada to na wydech, ale w rzeczywistosci to jest sitko z pieknym rudym kolorkiem
Mozliwe ze bedzie slimaczek montowany i gaz :/
Zastanawiam sie nad 2,5" kwasowka bez kata.
Gdzie i co umiescic tak by strzelalo rajdowo ale zeby mnie u ruskich nie bylo slychac?
Czy jest jakis pomiar objetosci wydechu do G6 2.0 w np. Litrach czy tam m3 ?
Dawac dwururke, czy singla? (zawsze mozna zrobic 2.rurke po kolektorze)
Jakie ewt. produkty (tanie) ale dobre polecacie?
Jak w ogole zaplanowac taka przerobke. Oczywisce wszystko sam bede spawal
gondoljerzy - 07-11-2013, 18:49
Co masz na myśli pisząc o ślimaczku? Turbosprężarkę? Bo jeśli tak, to od razu można myśleć o 2,5 cala. Jeśli nie chodzi o turbo to 2 cale wystarczy, a lepiej od rynny pod podłogą zrobił by kolektor rurowy.
franek1994 - 16-12-2013, 13:32
gondoljerzy, Dzieki ze wreszcie sie ktos odezwal
Slimaczek=Turbo
Mam tez przemyslenia dot. LPG+Turbo do G6 8v czy marzenie jest realne?
Nie rozumiem: a lepiej od rynny pod podłogą zrobił by kolektor rurowy
A po za tym, to co napisalem w 1. poscie (przemyslenia i teorie) sa one rzeczywise
KrysRein - 19-12-2013, 20:59
W swojej byłej Civice ed7 miałem kolektor 4-2-1 dwie strumiennice i wszystko zakończone apexi n1 - marchewy szły na 10 cm przy wysokich a przy redukcji bosko bulgotał. Wszystko było na 2 calach z tego co pamiętam - piękna sprawa polecam
franek1994 - 25-12-2013, 21:19
hehe, wiesz. Szkoda że nie ma tylu częsci i zamiennych i tuningowych do Galu G6
Ja uciąłem tylni tłumik i mi strzela. także nie jest źle.
Ale 4-2-1 robić to trzeba na spec. zamówienie.
Ile sądzisz żeby to kosztowało?
W ogóle to turbinke do 8v dało by się wstawić?
KrysRein - 26-12-2013, 05:27
Nie wiem jak Twój ale mój ma orginalnie 4-2-1. Też uciąłem w swoim i dziwek ma jak vtec hondy Da radę ale bez odprężania to mało dmuchniesz. Jest dużo projektów na dsm
. Tylko albo na zamówienie kolektor pod turbo albo w moim przypadku od 4g32t(chyba).
franek1994 - 23-01-2014, 11:25
KrysRein, Dokładnie, jest 4-2-1
Chciałbym założyć te 2,5" z katem i 2 tłumnikami. Ale nie wiem jak wyliczyć opór spalin, z oporem stawiającym przez wydech.
W ogóle chciałbym znać jakiś schemat, który mi pozwoli zdecydować czy 2, czy 2,5" (Ewt. jakie tłumiki wybierać)
Wydaje mi się z logicznego myślenia że 2,5" miałby dużo piękniejszy głos wydechu niż standardowe 2cale
A pierdzenie/strzelanie o którym pisałem, to był wynik spalania mieszanki w kolektorze. (przepływomierz się zepsuł) Więc jest mało strzelania teraz na nowym
[ Dodano: 31-01-2014, 18:44 ]
KrysRein, Btw, odradzają mi 2,5" to może walne 2,25"
jak Ci się wydaje
Jaką końcówkę wybrać żeby był porządany efekt
[ Dodano: 31-01-2014, 19:03 ]
http://allegro.pl/tlumik-...3876439337.html
Dość tania alternatywa i zachęcająca, z powodu takiego że można wyjąć wyciszenie
Jak wy to widzicie?
|
|
|