To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - [EA2A] Czarny Elegance

Anonymous - 22-10-2013, 22:40
Temat postu: [EA2A] Czarny Elegance
Cześć wszystkim.
Z racji tego, że Galanta nabyłem dość niedawno no i wcześniej brakowało mi weny temat zakładam dzisiaj :) . Możliwe że kilka osób skojarzy ten temat z moim tematem sprzed miesiąca w dziale "Chcę kupić Galanta". Galant jest z października 2001r. Przebieg 167000. Wyposażenie jest raczej standardowe, nie ma TCL czy podgrzewanych foteli :( .

W aucie zostały zrobione:
-świece NGK, przewody NGK, fajkocewki Oyodo
-olej Liqui Moly Synthoil, płyn chłodniczy i wszystkie filtry
-opony zimowe
-instalacja lpg zamontowana w AC Stag w Białymstoku (Stag 4 Plus, reduktor AC101, wtryski Hana, butla chyba 54l -max wchodzi 48l, wlew gazu pod klapką)
-kompletny rozrząd: zestaw Contitech dla paska rozrządu i zestaw Contitech dla paska balansowego, rolki chyba Koyo, napinacz hydrauliczny Aisin, pompa wody Meyle
-nowe paski osprzętu Meyle
-uszczelka klawiatury Elring
-łączniki CTR i gumy stabilizatora Mitsubishi z tyłu
-łożysko koła lewego tylnego Koyo
-radio Kenwood KDC-161R
-Zestaw odseparowany na przód Helix B 62C
-wymiana łącznika elastycznego w tłumiku
-olej Valvoline Maxlife 10W40, filtry Filtron : oleju, powietrza, kabinowy
-renowacja kierownicy kremem Saphir
-zmieniony olej w skrzyni na Valvoline Maxlife 75W80
-wstawienie reperaturek nadkoli tylnych Klockerholm(ocynkowane)
-toczenie przednich tarcz hamulcowych
-nowe klocki hamulcowe przód Girling
-konserwacja podwozia
-malowanie grilla przedniego pod kolor samochodu
-sworzeń wahacza górnego lewego z przodu Japanparts
-oba drążki kierownicze CTR
-amortyzatory przód Kyb Excel-G
-łożysko koła przedniego lewego Koyo
-nowe żarówki Osram Night Breaker Unlimited H7
-nowy akumulator Westa Forse 65AH 640A (do teraz siedział jeszcze oryginalny akumulator Mitsubishi :) )


W planach jest:
-Nowa szyba przednia
-Przyciemnienie tyłu
-Felgi 17 od Avance

A teraz to co każdy użytkownik lubi najbardziej :twisted:

Mycie :



Po woskowaniu :D


Bizi78 - 22-10-2013, 22:48

W pierwszym momencie pomyślałem, że się palił :shock: .
Ładna czarna sztuka, bezawaryjności życzę :D .

Anonymous - 22-10-2013, 22:52

Trochę przytopiło plasiki na lewej stronie autka :(
sipex - 22-10-2013, 23:06

jak to się stało? :cry:
Anonymous - 22-10-2013, 23:15

W garażu obok spalił się samochód.
Torp12 - 23-10-2013, 09:46

Wszystko Ci działa po takim zapiankowaniu silnika??
Anonymous - 23-10-2013, 09:54

To zwykla piana aktywna :p Wszystko dziala.
Torp12 - 23-10-2013, 09:57

bielak930 napisał/a:
To zwykla piana aktywna :p Wszystko dziala.


To masz szczescie ze nie uszkodziles cewek.

Anonymous - 23-10-2013, 10:02

Co do cewek to juz przed pierwszym myciem samochodu występowało szarpanie przy niskich obrotach. Trzeba najpierw sprawdzić fajkocewki.
promatti - 23-10-2013, 17:20

pięknie się prezentuje :) oby się spisywał xD jak najdłużej xD
jak nie masz skór to zawitaj do mnie wiśniowy bliźniak ze spoilerem :P

Anonymous - 23-10-2013, 20:30

Fajkocewki zmienione, szarpanie ustalo :D Tak się zastanawiam czy podjąć się rozbierania zamka tylnej klapy samemu. Kluczyk wchodzi w zamek ale się nie obraca. Domyślam się, że wzięła go rdza. Czy znacie może jakiś dobry preparat który mógłbym wstrzyknąć do zamka w celu usunięcia tej rdzy? Aaa no i jeszcze kwestia zapalniczki. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są ok, jednak na zapalniczce nie ma prądu. Macie jakiś sprawdzony szybki sposób na wyjęcie zapalniczki ? Chodzi mi tylko o dostęp do przewodów z tyłu.
londolut - 23-10-2013, 21:27

http://tools-shop.pl/?64,mos2-odrdzewiacz

Rozwala system.

robertdg - 23-10-2013, 21:37

bielak930 napisał/a:
Kluczyk wchodzi w zamek ale się nie obraca. Domyślam się, że wzięła go rdza. Czy znacie może jakiś dobry preparat który mógłbym wstrzyknąć do zamka w celu usunięcia tej rdzy?
Zdemontować, rozebrać na części pierwsze, poczyscić z syfu, poskładać, nasmarować, nieszyć się, bebenek jest z duralu i okropnie zarasta tlenkami łapiąc zapadki, odrdzewiacze, etc to tylko półśrodki, jak się tego nie wyczyści to osady załatwią na cacy zamek.
Anonymous - 23-10-2013, 21:53

Demontaż prosta sprawa, ciekawe jak ze złożeniem :)
robertdg - 23-10-2013, 22:06

Jak bedziesz robił ostroznie, uważnie to jedynie będziesz współczuł zegarmistrzom/ślusarzom, że się grzebią z takimi pierdołami :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group