[02-06]Lancer CS0 - [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu
Bojar - 23-10-2013, 21:26 Temat postu: [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu Przebieg ok 80kkm i metaliczne postukiwania z tyłu.
Byłem u kilku speców od zawieszeń i wszyscy wskazują na stukające zaciski
Wymieniłem klocki bo były od nowości i dosyć zużyte.
Kazałem dodatkowo posmarować śruby prowadzące.
Niby lepiej ale dalej stuka
Mieliście/macie podobnie ? Jakieś sugestie bo strasznie wk@%@&$ to jest
MisiekNM974 - 24-10-2013, 07:30
Witam,
u mnie byl ten sam problem. Wymiana srub mocujacych zaciski wyleczyla sprawe.
Bojar - 24-10-2013, 17:16
Super. Dzięki za info. Wymieniałeś wszystkie śruby czy tylko dolne ?
Szukałem i dostępny jest tylko Fabest. Takie zakładałeś ?
Pawel`85 - 24-10-2013, 17:24
Jak możesz do daj link do tych śrub. Pozdrawiam
Bojar - 24-10-2013, 18:21
Sprzedawca przypadkowy
http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html
http://allegro.pl/sruba-p...3598635645.html
Fabest 0474-CSLUPR i 0474-CSUPR
Paweł też Ci stukają ?
MisiekNM974 - 25-10-2013, 05:08
Witam,
wymienialem i dolna, i gorna po obu stronach.
Kupowalem w Niemczech w ASO i byly zapakowane w przezroczysta folie wiec nie bylo nadruku producenta. Koszt byl jednak nizszy niz na Allegro. Za jedna sztuke placilem 5 Euro.
Bojar - 25-10-2013, 09:02
Dzięki za tę informację. Spróbuje sobie ściągnąć z DE
smk - 25-10-2013, 10:59
Ta śruba http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html powinna mieć na końcu gumkę (występuje w zestawach naprawczych hamulców) jej brak może powodować stukanie.
Jest też druga strona medalu! U mnie trzeba było tą gumkę zdjąć ponieważ powodowała zaciskanie się hamulca na stałe!
Od tej pory jej nie zakładam.
Rozbierz i potestuj.
p_k - 25-10-2013, 20:55
Czyli jak widać TTTM, u mnie syndrom gumki na śrubie dawał identyczny efekt zacisk nie wracał. Powodowała to właśnie ta gumka po prostu puchła i się klinowała. Do dziś jeżdżę bez gumek. Istnienie tej gumki podyktowane jest chyba tym aby wytwarzać efekt tłoka z uszczelką. Wciskasz hamulec a potem jak odpuszczasz to tłok (śruba z gumką) powinien odbić.
To tyle w dziedzinie wykładu śrubka i gumka. pozdrawiam
smk - 25-10-2013, 21:26
W nowych i gładkich otworach działało to bez zarzutu, ale jak tam się trochę rdzy dostało i nie było gładko to się klinowało. W ASO pewnie by kazali zacisk wymienić
|
|
|