To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[02-06]Lancer CS0 - [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu

Bojar - 23-10-2013, 21:26
Temat postu: [CS3A 1.6] stukające zaciski z tyłu
Przebieg ok 80kkm i metaliczne postukiwania z tyłu.
Byłem u kilku speców od zawieszeń i wszyscy wskazują na stukające zaciski
Wymieniłem klocki bo były od nowości i dosyć zużyte.
Kazałem dodatkowo posmarować śruby prowadzące.
Niby lepiej ale dalej stuka :(
Mieliście/macie podobnie ? Jakieś sugestie bo strasznie wk@%@&$ to jest

MisiekNM974 - 24-10-2013, 07:30

Witam,

u mnie byl ten sam problem. Wymiana srub mocujacych zaciski wyleczyla sprawe.

Bojar - 24-10-2013, 17:16

Super. Dzięki za info. Wymieniałeś wszystkie śruby czy tylko dolne ?
Szukałem i dostępny jest tylko Fabest. Takie zakładałeś ?

Pawel`85 - 24-10-2013, 17:24

Jak możesz do daj link do tych śrub. Pozdrawiam
Bojar - 24-10-2013, 18:21

Sprzedawca przypadkowy
http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html
http://allegro.pl/sruba-p...3598635645.html
Fabest 0474-CSLUPR i 0474-CSUPR

Paweł też Ci stukają ?

MisiekNM974 - 25-10-2013, 05:08

Witam,

wymienialem i dolna, i gorna po obu stronach.
Kupowalem w Niemczech w ASO i byly zapakowane w przezroczysta folie wiec nie bylo nadruku producenta. Koszt byl jednak nizszy niz na Allegro. Za jedna sztuke placilem 5 Euro.

Bojar - 25-10-2013, 09:02

Dzięki za tę informację. Spróbuje sobie ściągnąć z DE
smk - 25-10-2013, 10:59

Ta śruba http://allegro.pl/sruba-p...3643736533.html powinna mieć na końcu gumkę (występuje w zestawach naprawczych hamulców) jej brak może powodować stukanie.

Jest też druga strona medalu! U mnie trzeba było tą gumkę zdjąć ponieważ powodowała zaciskanie się hamulca na stałe!
Od tej pory jej nie zakładam.
Rozbierz i potestuj.

p_k - 25-10-2013, 20:55

Czyli jak widać TTTM, u mnie syndrom gumki na śrubie dawał identyczny efekt zacisk nie wracał. Powodowała to właśnie ta gumka po prostu puchła i się klinowała. Do dziś jeżdżę bez gumek. Istnienie tej gumki podyktowane jest chyba tym aby wytwarzać efekt tłoka z uszczelką. Wciskasz hamulec a potem jak odpuszczasz to tłok (śruba z gumką) powinien odbić.

To tyle w dziedzinie wykładu śrubka i gumka. pozdrawiam

smk - 25-10-2013, 21:26

W nowych i gładkich otworach działało to bez zarzutu, ale jak tam się trochę rdzy dostało i nie było gładko to się klinowało. W ASO pewnie by kazali zacisk wymienić :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group