To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[96-02]Colt CJ0 - Akumulator/kontrolka

Daniel089 - 30-10-2013, 21:02
Temat postu: Akumulator/kontrolka
Witam. Otóż mam kolejny problem. Auto stało pod chmurką "jakiś" czas. Oczywiście czekało na tą nieszczęsną belke. Dziś wsiadam, patrze pali się kontrolka akumulatora. Nie zdziwiło mnie to skoro był tyle czasu nieużywany. No nic. Jade do mechanika, 10 min i belka wymieniona. Posprawdzał mi parę innych rzeczy bo chciałem jechać na przegląd. Wszystko pięknie ładnie jade na ile mi auto pozwala ;p po czym patrze kontrolki się wyłączyły. Już wiedziałem, że coś jest nie tak. Niestety, ledwo dojechałem do skrzyżowania i auto padło kompletnie. Dotoczyłem go na pobocze. Odrazu zadzwoniłem do rodziciela aby go odpalić z kabli. Oczywiście udało się go odpalić, chciałem go "porozruszać" no ale niestety 2 min po odpięciu od kabli padał natychmiastowo... Jako, że akumulator taty nie pasował, pojechałem "pożyczyć" :D od brata. W końcu udało mi się dojechać do domu, ale kontrolka jak się paliła przy starym akumulatorze tak i po podpięciu nowego także się paliła. I tu moje pytanie. Czy to wina akumulatora (niewiem czy po dłuższej jeździe by zgasła czy nie) czy też jest to spowodowane innym czynnikiem.
A i prosze nie pytajcie jakiej firmy jest stary akumulator gdyż nie ma na nim ŻADNYCH oznaczeń.
Z góry dziękuje cierpliwym za przeczytanie całości :)

milo - 30-10-2013, 21:30

Nie masz ładowania :D sprawdz przewody do alternatora i oczewiście mase silnika mozliwe że regulator napiecia padł... chyba pasaka gryzonie nie przegryzli :wink:
Daniel089 - 30-10-2013, 21:43

Nie nie :d pasek jest cały ;p wstępnie dziekuję jutro po pracy zobacze :)
krzysieg - 30-10-2013, 22:07

Alternator ma gniazdko - to zasilanie Ecu i zapłonu (tak mi się wydaje) i gruby przykręcany przewód (ładowanie) na "+" akumulatora ,
z tego co piszesz to jest problem z zasilaniem jednego i drugiego skoro w czasie jazdy auto zgasło i paliła się kontrolka.
Masę silnika masz przykręconą pod aparatem zapłonowym .
Z tyłu za akumulatorem jest przykręcone na śrubę kilka połączeń do masy warto porozdzielać blaszki i poczyścić no i oczywiście połączenia klem akumulatora .

ludinho1 - 04-11-2013, 07:43

tak myślę że przyczyną są połączenia przewodów które musisz sprawdzić i poprawić.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group