[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Dwie śruby przy lince gazu a obroty.
Łysy88 - 09-11-2013, 17:35 Temat postu: [EA2A/W 2.0] Dwie śruby przy lince gazu a obroty. Witajcie,
mam aktualnie problem z wolnymi obrotami. Raz spadają do 740 rpm (norma u mnie) a raz trzymają się ok 1000 rpm i spadają a potem się podnoszą, jakby tak skokowo. Ostatnio przymocowałem listwe wtryskową od lpg do śrubek które są zaznaczone na poniższym zdjęciu. Czy może to mieć wpływ na taką prace? Mam wrażenie że jak podniosę pedał gazu nogą do góry to spadają. Ale przepustnica chodzi raczej poprawnie.
Witek vel Mysza - 09-11-2013, 17:53
No to co za problem sprawdzić czy da się cofnąć przepustnicę ręką jak obroty są podwyższone?
Łysy88 - 09-11-2013, 18:00
ano taki że po jeździ dopiero podnosi, jak drugi raz się zatrzymam to już mogą być normalne, a nie będę w środku Warszawy na skrzyżowaniu wyskakiwał żeby maskę otwierać.
Niemniej jednak chyba już ogarnąłem, linka się trochę źle ułożyła pod maską, ale zastanawia mnie to podbijanie obrotów. Z 1000 na np 1200 i dopiero spadek. Lewego powietrza nigdzie nie łapie, sprawdzałem.
Pojeżdżę o zobaczę, mam nadzieje ze to tylko ta linka.
P.S. jak ustawia się TPS w 4G63? Tak jak w GDI?
Witek vel Mysza - 09-11-2013, 19:09
Łysy88 napisał/a: | a nie będę w środku Warszawy na skrzyżowaniu wyskakiwał żeby maskę otwierać | a czemu nie?
Łysy88 - 09-11-2013, 23:01
Bo mnie inni kierowcy potraktują odpowiednio
Bury - 10-11-2013, 10:36
Ja mam blaszki mocujace listwe tymu subkami przykrecone i nic sie nie dzieje.
Łysy88 - 10-11-2013, 12:07
I o taką informację mi chodziło Bałem się że jest tam regulacja jakaś i coś przestawiłem.
robertdg - 10-11-2013, 13:08
Jest regulacja naprężenia linki gazu, ot wszystko, linka musi miec pewien luz nie może być w stanie napręzonym.
|
|
|