[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny
Dread87 - 10-11-2013, 10:40 Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny Witam, wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina. Nie bede juz jej regenerowal tylko postanowiłem kupić inna. Mam pytanie. Czy w EA6X byly montowane dwa rozne rodzaje turbin?
milo - 10-11-2013, 11:58
Z tego co wiem w tym modelu nie było różnic na turbinie pisze oznaczenie TD 04 ....
Dread87 napisał/a: | wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina |
Była regenerowana ?
http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=410
Dread87 - 10-11-2013, 12:10
Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana?
milo - 10-11-2013, 12:34
Dread87 napisał/a: | Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana? |
Troche dziwne powinno być TD 04 .....
Twoja z lancera , eclipse http://site.scrollproduct...mark=MITSUBISHI
misjonarz. - 10-11-2013, 22:00
shopping.kinugawaturbo.com/turbinewheelmitsubishidsm1gtd05h14b16g18g20g.aspx
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach
swinks_UK - 10-11-2013, 23:04
TD05H - oznaczenie strony gorącej
14B - oznaczenie profilu i wielkości strony zimnej (kompresora), 14B kompresor do diesla.
[ Dodano: 10-11-2013, 22:06 ]
misjonarz. napisał/a: |
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach |
Co nie znaczy że turbiny są te same.
To oznaczenia bebechów turbiny a nie kształtu muszli.
Dread87 - 11-11-2013, 10:08
swinks_UK, to turbo podejdzie do mojego złomka?
swinks_UK - 11-11-2013, 11:46
Które?
Bo w obrębie nawet jednego typu są odmiany różniące się diametralnie.
Musisz sobie spisać dokładny numer z turbiny (wygrawerowany na tabliczce znamionowej na zimnej stronie), wtedy będziesz wiedział czego szukać.
Z TD05H-14B jest chyba 17 różnych turbin.
[ Dodano: 11-11-2013, 10:51 ]
Poza tym zgodzę się z Milo, że w 4D68 to raczej siedzi mniejsza turbina TD04S-coś tam. Ta TD05 coś za duża mi się wydaje do generowanej mocy.
milo - 11-11-2013, 16:43
Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd
1405 - 12-11-2013, 16:26
milo napisał/a: | Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd | Ja kombinuję tak samo...U mnie jest TF035HS-10T. Taka sama jak TDO4 tyko ma cieńszy wałek i na tym się właśnie przejechałem, ale już zamówiłem dobry zestaw. Jak zrobię to napisze co i jak. Zestaw kosztował 160 zyla. 160 to nie 600-700
Dread87 - 24-11-2013, 14:58
No to chłopaki bede mial inne turbo;) ze szwagrem kombinowalismy jak zabrac sie za montaz wiekszej turbawki bez modyfikacji... Udalo sie opracowac adapter z płytki aluminiowej o grubosci 20mm. Turbo jeszcze nie zamontowane, ale jak bede montowal, zrobie zdjecia;)
[ Dodano: 24-11-2013, 15:14 ]
Przy okazji, ze bede mial wydajniejsza turbine, chcialem zapytac czy istnieje mozliwosc mechanicznej regulacji pompy wtryskowej tak, zeby podawała wiekszą dawke paliwa?
milo - 24-11-2013, 15:35
Cisnienie powinno być 0,65 bara po przekroczeniu tej wartości bedzie odciecie paliwa i dławienie silnika o dziwo kontrolka silnika nie zapala się
Na jakie cisnienie chcesz podkręcic bo jest mozliwosc
Dread87 - 24-11-2013, 15:41
milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) Nie wiedzialem. Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P
Sam nie wiem na ile, bo nie wiem jak turbo bedzie sie sprawowało. Poki co chce sie zorientowac czy sie da i jak;)
[ Dodano: 24-11-2013, 15:41 ]
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)
No chyba ze podniesienie cisnienia wplynie na ilosc dawki paliwa, tylko chcialbym wiedziec czy to ma sens;P
milo - 24-11-2013, 15:54
Dread87 napisał/a: | milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) |
Raz zwiekszyłem cisnienie turbiny po przekroczeniu 0,65 bara dostał czkawki
Jak chcesz sie bawić z turbiną - zmiana to lepiej zaopatrz się w zegar cisnienia turbo bedziesz miał kontrole i zabezpieczenie
Dread87 napisał/a: | Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P |
Bo cisnienie nie przekroczyło 0,65 bara i gruszka spełniła swoja role
Dread87 napisał/a: | Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;) |
Jak paliwo to i ciśnienie chcesz batorym jezdzic ?
Dread87 - 24-11-2013, 15:59
To napisz mi jeszcze jak to zrobic;P
|
|
|