To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny

Dread87 - 10-11-2013, 10:40
Temat postu: [EA6A/W 2.0TD] Pytanie dotyczące turbiny
Witam, wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina. Nie bede juz jej regenerowal tylko postanowiłem kupić inna. Mam pytanie. Czy w EA6X byly montowane dwa rozne rodzaje turbin?
milo - 10-11-2013, 11:58

Z tego co wiem w tym modelu nie było różnic na turbinie pisze oznaczenie TD 04 ....
Dread87 napisał/a:
wczoraj poraz kolejny rozsypała mi sie turbina

Była regenerowana ? :shock:

http://japancars.ru/index...id=1&blk_id=410

Dread87 - 10-11-2013, 12:10

Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana?
milo - 10-11-2013, 12:34

Dread87 napisał/a:
Turbina o oznaczeniu TD05H do jakich silnikow była montowana?

Troche dziwne powinno być TD 04 .....
Twoja z lancera :?: , eclipse :?: http://site.scrollproduct...mark=MITSUBISHI

misjonarz. - 10-11-2013, 22:00

shopping.kinugawaturbo.com/turbinewheelmitsubishidsm1gtd05h14b16g18g20g.aspx
Tu jest napisane że montowali to w wielu autach

swinks_UK - 10-11-2013, 23:04

TD05H - oznaczenie strony gorącej
14B - oznaczenie profilu i wielkości strony zimnej (kompresora), 14B kompresor do diesla.

[ Dodano: 10-11-2013, 22:06 ]
misjonarz. napisał/a:

Tu jest napisane że montowali to w wielu autach

Co nie znaczy że turbiny są te same.
To oznaczenia bebechów turbiny a nie kształtu muszli.

Dread87 - 11-11-2013, 10:08

swinks_UK, to turbo podejdzie do mojego złomka?
swinks_UK - 11-11-2013, 11:46

Które?
Bo w obrębie nawet jednego typu są odmiany różniące się diametralnie.
Musisz sobie spisać dokładny numer z turbiny (wygrawerowany na tabliczce znamionowej na zimnej stronie), wtedy będziesz wiedział czego szukać.
Z TD05H-14B jest chyba 17 różnych turbin. :wink:

[ Dodano: 11-11-2013, 10:51 ]
Poza tym zgodzę się z Milo, że w 4D68 to raczej siedzi mniejsza turbina TD04S-coś tam. Ta TD05 coś za duża mi się wydaje do generowanej mocy.

milo - 11-11-2013, 16:43

Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok :D i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd :shock:
1405 - 12-11-2013, 16:26

milo napisał/a:
Dread87 było kupić zestaw naprawczy turbiny za około 150 zł tak ja to zrobiłem juz 2 lata jezdze i jest ok :D i nic nie puszcza oleju , regeneracja sporo wiekszy wydatek ale nikogo nie nakłaniam do tego zabiegu bo zaraz beda komentarze typu wywazenie itp itd :shock:
Ja kombinuję tak samo...U mnie jest TF035HS-10T. Taka sama jak TDO4 tyko ma cieńszy wałek i na tym się właśnie przejechałem, ale już zamówiłem dobry zestaw. Jak zrobię to napisze co i jak. Zestaw kosztował 160 zyla. 160 to nie 600-700 :wink:
Dread87 - 24-11-2013, 14:58

No to chłopaki bede mial inne turbo;) ze szwagrem kombinowalismy jak zabrac sie za montaz wiekszej turbawki bez modyfikacji... Udalo sie opracowac adapter z płytki aluminiowej o grubosci 20mm. Turbo jeszcze nie zamontowane, ale jak bede montowal, zrobie zdjecia;)

[ Dodano: 24-11-2013, 15:14 ]
Przy okazji, ze bede mial wydajniejsza turbine, chcialem zapytac czy istnieje mozliwosc mechanicznej regulacji pompy wtryskowej tak, zeby podawała wiekszą dawke paliwa?

milo - 24-11-2013, 15:35

Cisnienie powinno być 0,65 bara po przekroczeniu tej wartości bedzie odciecie paliwa i dławienie silnika o dziwo kontrolka silnika nie zapala się :shock:
Na jakie cisnienie chcesz podkręcic :?: bo jest mozliwosc :D

Dread87 - 24-11-2013, 15:41

milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;) Nie wiedzialem. Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P
Sam nie wiem na ile, bo nie wiem jak turbo bedzie sie sprawowało. Poki co chce sie zorientowac czy sie da i jak;)

[ Dodano: 24-11-2013, 15:41 ]
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)
No chyba ze podniesienie cisnienia wplynie na ilosc dawki paliwa, tylko chcialbym wiedziec czy to ma sens;P

milo - 24-11-2013, 15:54

Dread87 napisał/a:
milo, to w naszych dieselkach jest odciecie paliwa?;)

Raz zwiekszyłem cisnienie turbiny po przekroczeniu 0,65 bara dostał czkawki :shock:
Jak chcesz sie bawić z turbiną - zmiana to lepiej zaopatrz się w zegar cisnienia turbo bedziesz miał kontrole i zabezpieczenie
Dread87 napisał/a:
Kiedys z ciekawosci podkrecilem go na max obroty i nic sie nie dzialo oprocz tego ze wył;P

Bo cisnienie nie przekroczyło 0,65 bara i gruszka spełniła swoja role :D
Dread87 napisał/a:
Chcialbym podkrecic ilosc paliwa wtryskiwanego a nie jego cisnienie;)

Jak paliwo to i ciśnienie chcesz batorym jezdzic ?

Dread87 - 24-11-2013, 15:59

To napisz mi jeszcze jak to zrobic;P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group