To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Chrobot przy hamowaniu

herkules - 17-11-2013, 12:10
Temat postu: [EAxA] Chrobot przy hamowaniu
Nie mogę dojść z jakiego powodu pod koniec hamowania pulsacyjnie chrobocze z przodu z lewej strony wraz z obrotem koła (tylko po rozgrzaniu hamulców, na zimno cisza). Tarcze nowe- dokładnie zamontowane, klocki nowe, łożysko piasty wymienione, zacisk przejrzany, dodatkowe gumki w prowadnicach zdjęte,całe drążki nowe, wszystko OK i chrobocze dalej. dzieje się to tylko przy hamowaniu do przodu i tylko na gorących hamulcach.
Proszę o sugestie, może ktoś się z tym spotkał, jest nas na forum ok. 20tys.
Pozdrawiam.

Hugo - 17-11-2013, 12:26

Zaciski masz jeszcze dwutłoczkowe, tak? Miałem to samo na 2 dwutłoczkowych, po pierwsze musisz miec tą gumkę na górnej prowadnicy założoną, po drugie prowadnice nasmarowane np. pastą Ate Plastilube, ale u mnie koniec końców okazało się, że są wybite otwory na prowadnice w jarzmach. Po wymianie jarzm problem zniknął. Nie stukają Ci zaciski na nierównościach, a jak dotkniesz pedału hamulca przestają stukać? Albo jak kopniesz w koło to nie dzwonią?
herkules - 17-11-2013, 12:38

Hugo> Zaciski mam jednotłoczkowe, prowadnice nasmarowane. To nie są stuki tylko rytmiczny zgrzyt-chrobot i tylko przy hamowaniu na gorąco. Na nierównościach bez hamowania jest cisza.
Łysy88 - 17-11-2013, 12:44

A może osłona tarczy hamulcowej?
Marcino - 17-11-2013, 14:31

Może się rogrzewają i wtedy jest tak jak Hugo pisze...:)
robertdg - 17-11-2013, 15:14

Albo felerny klocek się trafił ;-)
Witek vel Mysza - 17-11-2013, 16:48

A ja widziałem mistrza jak zamontował klocek blachą do tarczy, objaw był podobny ;)
Hugo - 17-11-2013, 19:02

robertdg napisał/a:
Albo felerny klocek się trafił
Może być.
Krzyzak - 17-11-2013, 20:57

Na 99% masz skrzywioną śrubę prowadzącą - tą górną, z gumką. I do tego suchą.
Tomasz87 - 18-11-2013, 20:06

Krzyzak napisał/a:
Na 99% masz skrzywioną śrubę prowadzącą - tą górną, z gumką. I do tego suchą.


Przyłączam się do diagnozy Krzyzaka...
Jeśli raz na rok nie odkręcisz tego, nie wciśniesz tam smaru to klapa....
Ogólnie z heblami cienko jest w Galu... zwłaszcza przedlift...

herkules - 18-11-2013, 20:48

Przyczyną była krzywa piasta. Dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Herkules.





Temat do zamknięcia.

Krzyzak - 18-11-2013, 21:43

To śrubę też sprawdź - u mnie krzywa piasta pokrzywiła też prowadnicę.
Na szczęście nie jest to majątek - 40 zł kosztuje zamiennik.

herkules - 24-11-2013, 13:50

Dziękuję uważam temat za zamknięty.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group