Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Outlander 2.0 DID Centralny Zamek
MPawel_PP - 23-11-2013, 20:21 Temat postu: [II 2.0 DID] Outlander 2.0 DID Centralny Zamek Witam,
Sprawdzałem i nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
W moim Outlanderze wystąpiła ostatnio dziwna awaria... mianowicie centralny zamek.
Zamykanie samochodu guzikiem w kluczyku działa bardzo dobrze (mruka awaryjnymi i się zaryglowują wszystkie drzwi łącznie z bagażnikiem).
Nie działa otwieranie samochodu (naciskam na guzik na kluczyku mruga awaryjnymi tak jakby miał się otworzyć ale nie otwierają się żadne drzwi - tylko bagażnik.
Tak samo dzieje się przyciskiem wewnątrz samochodu, mogę zamknąć się od środka, ale nie mogę otworzyć...?
Czy ktoś z Was może borykał się z podobnym problemem?
Jakie działania podjąłem...
Sprawdzenie bezpieczników - są ok!
Sprawdzenie przekaźnika - jest ok!
demontaż tapicerki drzwi wszystko wygląda fabrycznie i dobrze.
Diagnostyka podstawowym urządzeniem - brak błędów.
Co mam robić??
Pozdrawiam,
Paweł.
mitsu00 - 24-11-2013, 05:53 Temat postu: Re: Outlander 2.0 DID Centralny Zamek
MPawel_PP napisał/a: | Witam,
Sprawdzałem i nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy.
W moim Outlanderze wystąpiła ostatnio dziwna awaria... mianowicie centralny zamek.
Zamykanie samochodu guzikiem w kluczyku działa bardzo dobrze (mruka awaryjnymi i się zaryglowują wszystkie drzwi łącznie z bagażnikiem).
Nie działa otwieranie samochodu (naciskam na guzik na kluczyku mruga awaryjnymi tak jakby miał się otworzyć ale nie otwierają się żadne drzwi - tylko bagażnik.
Tak samo dzieje się przyciskiem wewnątrz samochodu, mogę zamknąć się od środka, ale nie mogę otworzyć...?
Czy ktoś z Was może borykał się z podobnym problemem?
Jakie działania podjąłem...
Sprawdzenie bezpieczników - są ok!
Sprawdzenie przekaźnika - jest ok!
demontaż tapicerki drzwi wszystko wygląda fabrycznie i dobrze.
Diagnostyka podstawowym urządzeniem - brak błędów.
Co mam robić??
Pozdrawiam,
Paweł. | Sprawdz czy dziala otwieranie i zamykanie bezposrednio kluczykiem w zamku. Jesli wszystko jest OK, to moze bateria w pilocie? Koszt nowej w Mediamarkcie to jakies 10zl a sama wymiana jest banalnie prosta.
tokyo - 24-11-2013, 10:21
Witam
Moze a nie musi byc uszkodzony przekaznik wew cpu Etacs lub linia jakas jest uszkodzona.
Trzeby bylo zrobic test elementow wylonawczych za pomoca mut-3 (cpu serwisowe)
Pozdrawiam
MPawel_PP - 24-11-2013, 11:38
Kolego Mitsu00, dziękuję za radę, ale przeczytaj dokładnie jaki mam problem.
Nie ma opcji, żeby była to bateria.
Kolego Tokyo czy dobrze rozumiem, mam podjechać do serwisu Mitsubishi i zrobić test ich urządzeniem diagnostycznym?
mitsu00 - 24-11-2013, 12:17
MPawel_PP napisał/a: | Kolego Mitsu00, dziękuję za radę, ale przeczytaj dokładnie jaki mam problem.
Nie ma opcji, żeby była to bateria.
Kolego Tokyo czy dobrze rozumiem, mam podjechać do serwisu Mitsubishi i zrobić test ich urządzeniem diagnostycznym? | Trzeba bylo zatem wyrazniej napisac czy masz system bezkluczykowy KOS czy nie.....? A nie tylko napisac "Jak naciskam guzik w kluczyku....." Mozna to dwuznacznie zinterpretowac. Ty wiesz o co chodzi, inni - niekoniecznie. Majac KOS, mozna wyjac kluczyk awaryjny z pilota i sprawdzic/wykluczyc wade mechaniczna systemu centralnego ryglowania zamkow. Byla kiedys akcja serwisowa na blednie dzialajacy system bezkluczykowy. Jedz zatem do najblizszego ASO i kaz sprawdzic testerem MUT-3 co jest na rzeczy.
MPawel_PP - 24-11-2013, 15:51
Ale nie mam systemu bezkluczykowego... ?
W poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę - dam znać jak się to skończy
tokyo - 26-11-2013, 18:13
Tak najlepiej zrobic test. Jest bez roznicy czy to zwykly kluczyk czy KOS
MPawel_PP - 13-12-2013, 11:52
No i diagnostyka nic nie wykazała, Facet sprawdził wszystkie parametry po kolei i wszystko było dobrze ustawione....
Co dalej?????
mitsu00 - 13-12-2013, 19:57
MPawel_PP napisał/a: | No i diagnostyka nic nie wykazała, Facet sprawdził wszystkie parametry po kolei i wszystko było dobrze ustawione....
Co dalej????? | ASO niech ci powie co dalej. W koncu zaplaciles za diagnostyke....
elmundialo - 06-11-2014, 07:45
Witam .Proszę podpowiedzieć jak sie otwiera pilota KOS do wymiany bateri ponieważ mamy problem i spróbujemy wymienić w jednym baterie może to pomoże . Może ktos wie jak nr bateri ?
pozdrawiam
rezon - 06-11-2014, 07:49
o ile pamiętam bateria CR2032. A otwierasz małym śrubokrętem. Jest na krótkiej krawędzi mała szczelinka. Wkładasz śrubokręt, przekręcasz i otwarte.
elmundialo - 06-11-2014, 07:55
witam ,dzięki,a czy tam trzeba jakoś specjalnie blokować kierownice czy coś w tym stylu żeby zamykanie działało,mamy auto jeden dzień i zieloni jesteśmy,przed kupnem działał a teraz nie...
mariolo - 06-11-2014, 08:21
Musisz mieć pozamykane wszystkie drzwi i pokrętło w stacyjce na zero. Z kierownicą nic nie musisz robić, chyba że poprzedni właściciel coś przekombinował.
Jak chcesz mogę ci wysłać na priv interesujące cię tematy z instrukcji.
elmundialo - 06-11-2014, 08:38
dzięki mam,tylko myślałem że żona coś nie tak robi.Pozamykała od środka ręcznie drzwi a kierowcy zwykłym kluczem,auto jeździ normalnie ale pilot nie działa.Przy oglądaniu tydzień temu działał tylko wyświetlała się bateria a teraz bateria się nie wyświetla ale nie działa.Najgorzej że do serwisu najbliższego 150 km
mariolo - 06-11-2014, 09:06
Rozumiem,że drugiego kluczyka nie masz?
|
|
|