To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - Carisma 1.8 czy warta kupna?

LGV8V - 01-12-2013, 17:21
Temat postu: Carisma 1.8 czy warta kupna?
Witam wszystkich!

Mam na oku tę Carisme http://otomoto.pl/mitsubi...-C31427063.html

Pytanie czy było już na tym forum o niej?
I jak sądzicie czy jest ona warta tej ceny i kupna?
Jedyna możliwość jej sprawdzenia to albo jazda do serwisu albo do jakiegoś dobrego mechanika w warszawie tylko owego nie znam :/

Co sądzicie na ten temat?

[ Dodano: 01-12-2013, 23:14 ]
Jeszcze wpadła mi w oko ta tylko wygląda na to że świeżo sprowadzona http://otomoto.pl/mitsubi...-C31464923.html

glina - 02-12-2013, 08:03

ale myjo te auta
wyschnąć nawet im nie dajo ;)
14 lat i 99kkm przebiegu? ja bym próbował utargować na 70kkm żeby sąsiedzi bardziej zazdrościli

ciezko cokolwiek o tych autach powiedziec poza tym ze dopiero co umyte - nawet zdjec komory silnika nie ma
a sprawdzic mozesz w SMM jak sie umowisz wczesniej

plecho1 - 02-12-2013, 08:25

Po raz któryś już tam napiszę o autach sprowadzanych i okazyjnej cenie. Sprowadzenie kosztuje około 2000 zł, handlarz też pewnie podobnie chce zarobić więc proszę pomyśleć, ile to auto musiało za granicą kosztować. Dla porównania proszę sobie wejść na np. mobile.de lub marktplaats.nl i proszę sprawdzić ile takie autka z takim przebiegiem tam kosztuję.
Jeśli chodzi o diagnostykę, to tu masz temat o podłączeniu tego autka pod komputer http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Warto to zrobić bo silnik jest dość skomplikowany co może w przyszłości pociągnąć za sobą spore koszty. Może zapytaj na swoim regionalnym forum, czy ktoś w okolicy nie dysponuje takim kablem i programem.
Ps. Do 1.8 GDI nie zamontujesz LPG.

LGV8V - 02-12-2013, 09:00

Właśnie ta cena jak na auto z webasto i sprowadzane coś podejrzanie niska...
LPG mnie nie interesuje ponieważ te silniki z gdi 1.8 i tak mają bardzo niskie spalanie 6-7l/100km

To SMM gdzie się znajduje w wawie bo za bardzo nie mogę znaleźć masz jakieś namiary?
Jest tam możliwość diagnostyki silnika poprzez podłączenie go do komp tak jak kolega wyżej napisał?

glina - 02-12-2013, 09:46

https://www.facebook.com/SerwisMitsuManiakow
analiza kompem jest mozliwa

lukaszpl - 02-12-2013, 23:08

LGV8V napisał/a:
...
LPG mnie nie interesuje ponieważ te silniki z gdi 1.8 i tak mają bardzo niskie spalanie 6-7l/100km...


Taaa to mój chyba jest popsuty bo pali około 12 :twisted: ... nie wierz w te bajki, gazu nie założysz ale jak zdecydowałeś się na Cari to GDI chyba najlepszy wybór biorąc pod uwagę też osiągi. Jest jeszcze MSX, tam pewnie można gaz założyć ale raczej ciężko znaleźć ładny egzemplarz.

madź - 02-12-2013, 23:29

LGV8V napisał/a:
LPG mnie nie interesuje ponieważ te silniki z gdi 1.8 i tak mają bardzo niskie spalanie 6-7l/100km

Moja teściowa ma GDI-ka. Mimo jej "emeryckiej" jazdy jej średnie spalanie oscyluje wokół 8-8,5 litra.

plecho1 - 03-12-2013, 01:28

GDI mało pali tylko w trasie, na krótkich odcinkach pali tyle samo co każdy inny o podobnej mocy. Też miałem GDI i dla ekonomii oraz świętego spokoju (chociaż z autem żadnych problemów nie miałem) zmieniłem na 1.6.
volve - 03-12-2013, 18:58

madź napisał/a:
Moja teściowa ma GDI-ka. Mimo jej "emeryckiej" jazdy jej średnie spalanie oscyluje wokół 8-8,5 litra.


Jeśli w mieście to ok, jeśli w trasie, to na pewno nie jest to emerycka jazda.

Ogólnie w mieście GDI pali tyle samo co inne auto. Też musi się rozgrzać, a później zbyt wiele nie pojeździmy na mieszance ubogiej. W większości przypadków w mieście mamy mieszankę ubogą na postoju (przez pierwsze 4 minuty - standard, ale to daje niewielką oszczędność) oraz przy dłuższej jeździe bez zatrzymywania o co trudno w mieście.

Z moich paroletnich obserwacji wynika, że spalanie w mieście w GDI latem waha się w okolicach 9l/100 km, zimą około 11l/100km - zaznaczam, jeżdżę na odcinkach około 6km.
Jeśli chodzi o trasę to zależy jak chcę jechać: jak spokojnie to około 6l/100km (schodziłem niżej, ale to już było emerycko), natomiast przy dość dynamicznej jeździe np. na niemieckiej autostradzie, spalanie mam w okolicach 8l/100km. Wszystko mierzone na dystrybutorach oczywiście.


Co do aut z pierwszego postu, to ciężko coś powiedzieć. Zdjęcia jak to od handlarzy - wszystko pięknie się lśni. Ale nie wiadomo, co będzie na miejscu. Bez podłączenia pod komputer bym nie brał.

madź - 03-12-2013, 19:07

volve napisał/a:
madź napisał/a:
Moja teściowa ma GDI-ka. Mimo jej "emeryckiej" jazdy jej średnie spalanie oscyluje wokół 8-8,5 litra.


Jeśli w mieście to ok, jeśli w trasie, to na pewno nie jest to emerycka jazda.

90% jazda po mieście
10% trasa

cwaniak - 30-12-2013, 16:17

plecho1, i tu własnie się mylisz, bo koszt sprowadzenia auta z Belgii dla osoby prywatnej to 300-450 ojro w zależności gdzie i dla kogo. A jak ściąga handlarz to wychodzi około 100ojro za 1 szt bo bierze ich 8-10 na raz wiec z Niemiec jeszcze taniej wychodzi.
plecho1 - 31-12-2013, 08:19

Z tego co wiem, to busiarze za lawetę na jedno auto z Belgii czy Holandii biorą około 450 - 500 euro a lawetą na kilka aut za sztukę wychodzi około 250 - 300 euro. Ja swoją Carismę przyprowadziłem sam, rejestracja za granicą kosztowała mnie 150 euro a paliwo około 500zł dodatkowo w Polsce akcyza, tłumaczenia, przegląd techniczny i urząd skarbowy około 1000zł plus rejestracja około 750zł + 300 ubezpieczenie. Bez rejestracji w wydziale komunikacji i ubezpieczenia wyszło około 2000zł. Handlarza będzie to kosztowało: laweta około 1200 + akcyza, przegląd i tłumaczenia razem około 850zł więc razem też około 2000zł.
cwaniak - 31-12-2013, 11:16

plecho1, to ty mówisz o typowych laweciarzach co se dorabia w weekend. A mi chodzi o typowego przewoźnika, co sie tym zajmuje profesjonalnie np ten


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group