To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Gal 2.0 Elegance

Ethylowy - 03-12-2013, 09:40
Temat postu: Gal 2.0 Elegance
Witam :)

Jako nowo przybyły człowiek chciałem opisać krótko swoją przygodę z Galem.

Wcześniej, zanim kupiłem swojego Micha, biegałem za Audi a4/a6. Podobały mi się te autka. Chociaż od wszystkich znajomych słyszałem opinie, że lepiej jakiegoś Japończyka wziąć. Mimo tego byłem na tyle uparty, że nie przyjmowałem tego do wiadomości.

Jednak życie potoczyło się inaczej, i kilka dni temu pojechałem po samochód. Nie byle jaki z resztą, bo właśnie Gala z 2002, w wersji Elegance, która coraz bardziej przypada mi do gustu.



Póki co, nie żałuję złotówki wydanej na ten samochód, bo wersja jest jak na ten model bogata, chociażby ze względu na na elektrycznie składane lusterka, które według mojego znajomego (który de facto posiada galanta z '94) - to rodzynek. Nie wiem na ile to prawda, ale nie mam powodu, żeby w to nie wierzyć.

Tak więc, bardzo miło mi gościć na tym forum, i z wielką dumą wstawiam fotkę swojego rekinka, pozdrawiając wszystkich fanów Mitsubishi.

Witam was wszystkich i pozdrawiam z Poznania, gdzie będę teraz brylował swoim miśkiem :mrgreen:

Krótko jeszcze o wyposażeniu R3kina :
Poza standardowymi elementami wyposażenia (ABS, Klimatronik, 4 poduszki powietrzne, 4 elektryczne szyby, podgrzewane lusterka, centralny zamek) są jeszcze :
Zegary HiContrast
Białe kierunki
Skórzany mieszek skrzyni i ręcznego + kierownica

Do zrobienia w najbliższym czasie :
Czerwone zaciski DONE!
Sterownik do centralnego zamka (kluczyki w wersji scyzoryk i otwieranie/zamykanie z pilota)DONE!
Wymiana oświetlenia wnętrza DONE!
Rozpórka pod machę DONE!
Sprężyna gazowa maski (dzięki za genialnie opisany temat na forum, skorzystam)
Radio z navi na 2din DONE!
Wymiana kierownicy na Nardi DONE!
Przyciemniane szyby DONE!
Sportowa wkładka filtra powietrza DONE!

Fragu - 03-12-2013, 09:48

Bardzo ładnie się prezentuje, wrzuć więcej zdjęć:)

Składane lustra to nic nadzwyczajnego w Galancie :wink:

Bezawaryjności i zadowolenia!


ps. szkoda, że nie V6 :mrgreen:

Tomek - 03-12-2013, 09:49

Ethylowy napisał/a:
chociażby ze względu na na elektrycznie składane lusterka, które według mojego znajomego (który de facto posiada galanta z '94) - to rodzynek. Nie wiem na ile to prawda, ale nie mam powodu, żeby w to nie wierzyć.


składane ręcznie czy elektrycznie?
jeśli ręcznie to tak było w każdym galancie

w Twoim roczniku masz składane elektrycznie, a tak miały wszystkie Gale po 2 lifcie

nie żałujesz, że wziąłeś 2.0 ??

Ethylowy napisał/a:
w wersji Elegance, która coraz bardziej przypada mi do gustu.


musisz być prawdziwym koneserem :lol:


ps.
kupiłeś u tego handlarza co i ja niedawno swoje kombi
jak wrażenia?

sveno - 03-12-2013, 09:50

Gratulacje zakupu i niech się sprawuje.

Ethylowy napisał/a:
bo wersja jest jak na ten model bogata, chociażby ze względu na na elektrycznie składane lusterka, które według mojego znajomego (który de facto posiada galanta z '94) - to rodzynek.
eeee przesadził trochę, dużo Galantów po lifcie ma składane elektrycznie lusterka. Opisz dokładniej auto. Szyberdach jest? Skóra? No i daj więcej fotek, wnętrza też.
Szwagroz - 03-12-2013, 09:51

co do składanych lusterek to raczej norma w Galantach, tak samo jak ich podgrzewanie. A co do Gala - Będzie pan zadowolony duuuuuużo bardziej od jakiegoś lipnego audi :) pozdro i bezawaryjności życzę
Tomek - 03-12-2013, 09:53

sveno napisał/a:
Opisz dokładniej auto. Szyberdach jest? Skóra? No i daj więcej fotek, wnętrza też.


nie ma skóry, nie ma szyberu

http://allegro.pl/mitsubi...3755063144.html

oglądałem go pobieżnie, jak brałem swojego
ale odpadł w przedbiegach, wiadomo czemu
może jeszcze jak by miał szyberek i webasto to można by przemyśleć

Ethylowy - 03-12-2013, 09:55

Wrażenia mogę opisać krótko - gość całkiem spoko. Fajny kontakt, bez problemu transakcja.
Co do samego samochodu - jest parę detali do zrobienia, m.in brak kostki ISO do radia, wytarte przyciski od Klimatronika, ale to już szczegóły.
Nie żałuję tego, że jest 2.0, chociaż mógłby być 2.5. Jednak potrzebowałem samochodu w miarę możliwości jak najszybciej, a tu trafił się na prawdę dobrze utrzymany model z małym przebiegiem (151k - potwierdzony, bo jest TUV z 2010, na którym jest 95k)

Cytat:
A co do Gala - Będzie pan zadowolony duuuuuużo bardziej od jakiegoś lipnego audi :) pozdro i bezawaryjności życzę

Tylko nie Pan ;) Bartek jestem ;)

Tomek - 03-12-2013, 10:03

Ethylowy napisał/a:
m.in brak kostki ISO do radia,


ktoś uciął kable?

czy masz oryginalną kostkę z instalacji samochodu?
jeśli tak, to no problem, bo kostki iso masz w komplecie z radiem

Ethylowy - 03-12-2013, 10:09

tomek84 napisał/a:
jeśli tak, to no problem, bo kostki iso masz w komplecie z radiem

Tu właśnie zaczynają się schody, bo kostki nie mam :) ale dzisiaj jadę do Norauto po kostkę. Póki co przesiedzę na 1-dinowym, ale w planach mam już zamontowanie 2-din z navi, chociaż wszystko w swoim czasie.

Póki co, muszę się jeszcze uporać z nie działającym czujnikiem temp. zewnętrznej, bo na klimie pokazuje cały czas 20 stopni - przez co podczas jazdy wieje mi zimnym powietrzem do środka, chociaż czasami jest dobrze.

dave89 - 04-12-2013, 15:21

Po mojej długiej nieobecności dodam, że przekonałem kumpla Ethylowego do zainwestowania w japońską motoryzację :) Z resztą sam mam mojego E33A do dziś jeżdżącego i utrzymanego w stanie kolekcjonerskim (co Ethylowy dobrze wie) oraz subaru legacy i imprezę:) Jak widziałem te jego Audice to aż płakać się chciało. Autko całkiem spoko wizualnie i technicznie, w planach było 2.5 v6 lecz nie znalazłem godnego egzemplarza u "pana" w Gliwicach. A że 2.0 to mniej problemowy pod wieloma względami, więc padło na niego. Teraz niech dobrze służy! Najbardziej zazdroszczę tych wygodnych foteli w galantach, na co dzień i w trasy jeżdżę legacy i fotele są okropne, jakby nie fakt że e33a chcę utrzymać w kolekcjonerskim stanie to chyba bym te fotele z gala przełożył do subaru :D No i kurde lusterka podgrzewane... :/ galant z lat 80tych a większość aut może się schować komfortem jazdy.
Ethylowy - 06-12-2013, 12:22

Sterownik do Centralnego (kluczyk-scyzoryk) w trakcie realizacji :D

Czy ktoś z was ma pomysł, jak można wzmocnić silnik w R3kinku? Oprócz wycięcia Kata i włożenia Magnetyzera?

Tomek - 06-12-2013, 12:26

Ethylowy napisał/a:
Oprócz wycięcia Kata i włożenia Magnetyzera?


power box vel. rezystor
a potem to już tylko turbo albo kompresor

zagadaj do Torp-a on 2.0 podkręcił na prawdziwe 145 koni
zdaje się zrobił kompleksowo głowicę

Fragu - 06-12-2013, 12:27

Ethylowy napisał/a:
Oprócz wycięcia Kata i włożenia Magnetyzera


a to coś Ci da? :roll:

Tomek - 06-12-2013, 12:29

Ethylowy napisał/a:

Póki co, muszę się jeszcze uporać z nie działającym czujnikiem temp. zewnętrznej, bo na klimie pokazuje cały czas 20 stopni - przez co podczas jazdy wieje mi zimnym powietrzem do środka, chociaż czasami jest dobrze.


musisz nauczyć się z tym żyć
obczaić dokładnie jak ten system działa

Ethylowy napisał/a:
Nie żałuję tego, że jest 2.0, chociaż mógłby być 2.5.


Ethylowy napisał/a:

Czy ktoś z was ma pomysł, jak można wzmocnić silnik w R3kinku?


a jednak

Ethylowy - 06-12-2013, 13:09

Fragu napisał/a:
Ethylowy napisał/a:
Oprócz wycięcia Kata i włożenia Magnetyzera


a to coś Ci da? :roll:

z 10 koni więcej :D

tomek84 napisał/a:

musisz nauczyć się z tym żyć
obczaić dokładnie jak ten system działa

możesz to rozwinąć? Bo nie bardzo rozumiem przekaz.

tomek84 napisał/a:
Ethylowy napisał/a:

Czy ktoś z was ma pomysł, jak można wzmocnić silnik w R3kinku?

a jednak

Nie do końca, mam takie zamiłowanie odkąd kupiłem pierwszego mobilka. Tam też dłubałem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group