To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - tylny zacisk

Myszon - 08-12-2013, 11:01
Temat postu: tylny zacisk
Sory panowie za ponawianie tematu.
Przerobiłem odpowiednie posty ale problem u mnie jest bardziej odmienny.
Prawy tylny zacisk nie hamuje(nożny jak i ręczny).
Mechanik sobie nie poradził i stwierdzi ,że trzeba wymienić tłoczek....
Na stacji diagnostycznej wyszło,że ręcznego brak całkowicie a nożny ledwo łapie(prawie nic).
Wymieniłem linkę na oryginalną.Mechanik rozebrał zacisk,wyczyścił i wymienił płyn w układzie.
Sprawdziłem co się dzieje.
Zdemontowałem zacisk.Pompowałem nożnym i tłoczek pięknie wychodził po czym pięknie się wkręca.Dźwignia linki ręcznego w zacisku również pracuje bez oporów.
Zauważyłem też,że jak zaciągnę ręczny to dźwignie ręcznego na zaciskach wychylają się o ta sama wartość z tym ,że lewe kolo hamuje a prawe nie.Natomiast gdy ręcznie jeszcze dociągnę ta dźwignie na prawym zacisku to hamulec złapie, dźwignia trzyma i sama czasami nie chce wrócić do punktu wyjścia.
Zacisk suchy,przesmarowany z nowym płynem i linką.
Co jest grane???

Radeon - 02-02-2014, 14:41

Na początek solidnie to wszystko odpowietrzyć. Zaczynając od najkrótszych przewodów a kończąc na najdłuższych. Na zaciskach tylnych są ciężkie do założenia sprężynki odbojowe dla ręcznego(o ile pamiętam) trzeba się skupić i napiąć żeby to dobrze założyć. W sumie jak pamiętam miałem to samo jak auto stało 1.5 miecha z zaciągniętym ręcznym i dwukrotne rozebranie wszystkiego+ czyszczenie+ wysuwanie i wkręcanie tłoczka kilkakrotne pomogło.
Myszon - 02-03-2014, 13:30

Za zaciski od colta ca4a podejdą na tył?
figi - 03-03-2014, 13:09

Jakbyś chciał ten zacisk doprowadzić do ładu to należałoby go rozebrać na części pierwsze bo podejrzewam, że mechanik poszedl po najmniejszej linii oporu.

Obejrzyj sobie fotorelację z linku poniżej - dotyczy co prawda zacisku od Hondy ale u Siebie znajdziesz zapewne podobne rozwiązanie:

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?78943

Myszon - 03-03-2014, 16:34

Dzięki wielki.Super opis.
Jednak zastanawiam się jak z częściami zamiennymi.Jeśli zardzewiała i wybita jest ta dźwignia(tuleja) od ręcznego od wew. strony zacisku to tego elementu na pewno nie dokupię.Tłoczek i zestaw gum ochronnych może się znajdzie.
Mam chęć się tym zająć,rozebrać ale nie wiem czy nie będzie to stracony czas.
Auto musi jeździć a poza tym to nie mam garażu.
Pod blokiem jestem w stanie wymienić zacisk.
Zauważyłem ,że lewy zacisk jest zasilany w płyn od dołu a prawy z boku.
Czyżby ktoś już go podmieniał?

[ Dodano: 27-06-2014, 20:28 ]
Koledzy możecie zajrzeć czy macie z tylu takie same zaciski?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group