Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.0, 2001r, sedan, Szczecin
uncleslayer - 08-12-2013, 12:37 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.0, 2001r, sedan, Szczecin Witam,
jestem tu nowy i przymierzam się do zakupu Galanta - nie jestem w stanie jednak dokładnie ocenić stanu auta tak jak znawcy z tego forum. Byłbym zatem wdzięczny za pomoc: na co zwrócić uwagę, czy patrząc na zdjęcia jest do czego się przyczepić itp.
Na razie namierzyłem taki model:
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID3ZScw.html
Auto sprowadzone z Niemiec.
Mitsubishi Galant 2.0 benzyna
Rok produkcji 2001r
Data pierwszej rejestracji 11.07.2001r
Przebieg 107.000km Moc 133 KM
Serwisowany do końca udokumentowany książką serwisową
Nigdy nie palone
Nie wymaga wkładu finansowego
Pierwszy właściciel
Możliwość sprawdzenia auta w dowolnej stacji diagnostycznej lub autoryzowanym serwisie Mitsubishi
Bez jakichkolwiek oznak korozji
Świeżo po wymianie oleju, filtrów i paska rozrządu
STAN IDEALNY bardzo zadbany
Bezwypadkowy w 100% sprawdzony miernikiem lakieru
Stan techniczny bardzo dobry
Przegląd ważny do Lipca 2015r
Istnieje możliwość powrotu do domu na kołach każdego dnia po wykupieniu ubezpieczenia w cenie 60zł
Wyposażenie:
-klimatyzacja automatyczna klimatronic
-ABS
-ESP
-4x airbag
-wspomaganie kierownicy
-4x elektryczne szyby
-elektryczne, składane lusterka i podgrzewane
-welurowa tapicerka w bardzo dobrym stanie (nigdzie nie wygnieciona)
-regulowana kierownica
-halogeny przeciwmgielne
-piękna alufelga
-centralny zamek z pilotem w kluczyku (3 kluczyki + 2 piloty)
-oryginalny odbiornik na kasety Mitsubishi jak i CD
-autoalarm
-immobiliser
-regulacja podświetlenia licznika
-regulowana kierownica
-podgrzewana tylna szyba
-podgrzewana przednia szyba
-wyświetlacz zegarka
-wyświetlacz temperatury na zewnątrz
-czujniki parkowania z wizualizacją na ekranie
-regulacja fotela kierowcy i pasażera
-dzielona tylna kanapa
-nowe koła zimowe na stalowej feldze
Jeśli coś Wam się rzuci w oczy będę wdzięczny za info!
radek8622 - 08-12-2013, 17:24
poproś o zdjęcia podłogi bagażnika,dokładne zdjęcia nadkoli tył,spód wszystkich drzwi.Auto ogólnie widać że raczej zadbane ale handlarz potrafi przygotować na sprzedaż.Wiadomo ze zdjęć nie zawsze znajdziesz wady samochodu jechać i oglądać.
uncleslayer - 09-12-2013, 10:47
No właśnie oglądałem go i ma jakieś łaty na nadkolach od wewnętrznej strony. nie dużo, bo 2 tylko, i nigdzie indziej też nie widać śladów rdzy. Ale podłogę obejrzę już na kanale.
Dzięki!
herkules - 09-12-2013, 19:08
Fajna baza do inwestycji. Cena umiarkowana. Moim zdaniem, to , że nie stoi na 17" to zaleta bo nie pogniesz felg i zawias trochę odpocznie. Robi wrażenie. Musisz dokładnie go przejrzeć.
5eba - 13-12-2013, 22:31
2,0 za ok 12tys?? V6 bylo by okazja ale czy 2,0...
herkules - 14-12-2013, 17:07
2.0 tez można jeździć, a ile mniej kłopotów takich jak: skrzynia, przeguby wewnętrzne, zrywające się konwertery, zrzucanie kolektorów do wymiany świec itd. (wiem bo mam), z tym że dźwięk silnika V6 jest przyjemny, chociaż to też nie V8. Ze zdjęć widać, że ma chyba welur nie jak w moim Avance badziew co się od nowości wyciera. 2.0 jest trochę tańszy w utrzymaniu.
Uncleslayer pisz ci się dzieje.
Pozdrawiam
uncleslayer - 19-12-2013, 12:55
w tak zwanym międzyczasie urodził mi się syn więc muszę dokładniejsze oględziny przełożyć o kilka tygodni chyba dopiero po nowym roku przyjrzę mu się bliżej.
a co do silnika to szukam właśnie 2.0
dzięki za opinię i dam znać jak coś się ruszy w temacie.
pzdr
Bartekkita - 24-12-2013, 23:31
Gratuluje
uncleslayer - 14-01-2014, 17:07
Witam,
sprawdziłem auto u mechanik i wyszło tak:
- pokrywa silnika nie bez przyczyny jest umyta. Jak go podnieśliśmy okazało się, że między silnikiem a skrzynią biegów jest zasmarowany olejem. Nie leci ciurkiem co prawda, no ale jednak gubi tam trochę.
- z jednego amortyzatora też już zaczyna cieknąć więc będzie do wymiany
- podłoga - pryskana jakimś zabezpieczeniem antykorozyjnym. Trochę zjedzona przed rudą - auto raczej nie było garażowane
- nadkola w porządku, choć błotniki były malowane - widać bąble powietrza
- sprawdzony komputerem - wszystko spoko oprócz jednego drobiazgu: oba przednie ABS'y miały rozłączone kable. Mechanik mówił, że to może być po prostu zużycie samych kabli, które gdzieś gubią styki, bo kontrolka w aucie nic nie pokazuje.
Wg mechanika - auto spoko, za wyjątkiem tego oleju pod silnikiem i amortyzatora.
No i mnie też ten olej zastanawia - macie jakieś doświadczenie co to może być?
pozdrawiam
fj_mike - 14-01-2014, 20:34
uncleslayer napisał/a: | Jak go podnieśliśmy okazało się, że między silnikiem a skrzynią biegów jest zasmarowany olejem. |
Uszczelniacz wału korbowego do wymiany. Koszt nie duży ale roboty sporo i tu są największe koszta.
uncleslayer napisał/a: | z jednego amortyzatora też już zaczyna cieknąć więc będzie do wymiany |
Bywa. Typowa wymiana eksploatacyjna.
uncleslayer napisał/a: | choć błotniki były malowane |
Zrobione pod sprzedaż. Wstawić reperaturki.
robertdg - 14-01-2014, 21:00
fj_mike napisał/a: | uncleslayer napisał/a: | Jak go podnieśliśmy okazało się, że między silnikiem a skrzynią biegów jest zasmarowany olejem. |
Uszczelniacz wału korbowego do wymiany. Koszt nie duży ale roboty sporo i tu są największe koszta.
| Albo ciekło od góry i zostało zmyte a na dole pozostały ślady
|
|
|