[97-04]Galant EAxA/W - Nowy wydech nierdzewka
kamiloss - 16-12-2013, 00:10 Temat postu: Nowy wydech nierdzewka Witam. Czy ktoś z was robił sobie nowy wydech do swojego miśka ? Wiem ze są firmy robiące takie cudowne kompletne wydechy ze stali nierdzewnej czy ktoś z was orientuje sie ile cos takiego kosztuje i gdzie można to zrobić.. Ewentualnie reanimacja starego wydechu na własną rękę jakieś malowanie zabezpieczenie przed korozją wymiana tych osłon z cienkiej blachy które lubią być już dziurawe. Proszę o pomoc. Pozdr
Łysy88 - 16-12-2013, 07:33
Problem wydechu w moim EA2W i mnie dotknął. Już 2 razy był spawany a i dziś będzie miał dwie dziury połatane. Szukałem w sieci przynajmniej odcinka od kata do końcowego wydechu ale na próżno. Chętnie dowiem się czy ktoś wymieniał i jakie koszta przy tym poniósł bo ja już mam dość pierdzenia Gala. Co jedno załatam to tydzień minie i następne...
Hunter - 16-12-2013, 08:06
Dowiadywałem się w firmie www.el-tec.pl, że cały układ wydechowy do naszych aut wyniesie około 2700 zł (do 2.0 trochę taniej), kolektory wydechowe 3300 zł do V6, a 4-cylindrowe ok 2200 zł...
Oprócz tego układy dolotowe, katalizatory, strumienice, wszystko można u nich zrobić.
Wszystko do poczytania na ich stronie, łącznie z cenami to potwierdzenia
Kiedyś pewnie sobie sprezentuje taki cichy zestaw uliczny
Marcelinho - 16-12-2013, 17:10 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Jak zrobiłem nowy wydech z kwasu w swoim GDI.A wygląda to tak:
-złącze elastyczne
-Katalizator Sportowy Magnaflow 200 cpsi
-Tłumik środkowy Vega
-Końcówka Apexi N1 Style
średnica rur 60mm (2,36')
Koszt 1600zł
Hunter - 16-12-2013, 18:36
To całkiem niezła cena, ale jest to w miarę ciche i czy jest zauważalna jakaś różnica?
Marcelinho - 16-12-2013, 19:25 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Hunter powiem tak,oceń sam:
http://www.youtube.com/watch?v=a3BNEIoMjx0
http://www.youtube.com/watch?v=Q9LuP3-2hDc
Marcino - 16-12-2013, 23:27
Marcelno.... dzwięk z tłumika jak Honda.. tak mi się kojarzy..:)
Hunter - 17-12-2013, 08:56
A jak z osiągami? Jest jakaś poprawa? Z dolotem coś zmieniałeś?
Kusi mnie na wiosnę zmienić cały układ (musiałby być prawie tak cichy jak oryginalny) od kolektora do końca z przelotowym katalizatorem, dorzucić wkładkę K&N lub stożek i profesjonalnie go zabudować, ale koszt w granicach 5-6 tys zł ciężko ukryć przed żoną
PS: gratuluję ciekawego filmu i wytrwałości w tworzeniu
artufcb - 17-10-2015, 20:06
Marzy mi się również taki wydech bo w oryginalnym co chwila gdzieś się pojawia dziura i trzeba spawac. Teraz mam do spawania końcowy tłumik. Gdyby można było jeszcze kupić nowy ze zwykłej stali to bym pewnie kupił ale nigdzie nic nie ma do 2.0.
Robił ktoś do 2.0 w jakiejś firmie zajmującej się tym kompletny wydech z kwasówki? Jaki koszt?
Widzę ze można skompletować różne elementy wydechu na allegro, jak ktoś wyżej pisal. Ale jak to połączyć? Tylko spawanie wchodzi w grę? Komu to zlecić? Skąd ten ktoś będzie wiedział jak to wszystko dopasować i dogiąć rury?
Jakie polecacie wyjście z tej sytuacji?
jacek11 - 17-10-2015, 22:25
Tłumnik końcowy podejdzie z wcześniejszej generacji galanta.Trzeba jedynie podgiąć rurę wylotową w dół, bo koliduje ze zderzakiem. Reszta pasuje.
Thunderbolt - 18-10-2015, 16:07
Dźwięk jest nie z tej ziemi:D uwielbiam odpalać furkę teraz;)
Pawlacz - 31-07-2016, 22:58
Marcelinho masz założony katalizator metalowy? Nie masz problemów z sondą za katalizatorem? Ja mam inny silnik niż ty (v6) i oryginalnie mam katalizator ceramiczny i myślę nad włożeniem kata sportowego bo metalowy ma większą przepustowość - pytanie tylko czy można i czy nie będzie z tym problemów...
[ Dodano: 01-08-2016, 17:27 ]
To może zadam pytanie do wszystkich:-) Czy ktoś z Was ma zamontowany sportowy katalizator z metalowym wkładem i może się wypowiedzieć? Interesuje mnie czy do Galanta 2.5 v6 można coś takiego założyć bez negatywnych konsekwencji? Sam myślę o Magnaflow
http://allegro.pl/kataliz...5707639647.html
Z góry dzięki za informacje.
|
|
|