[97-04]Galant EAxA/W - Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym
hilfiger - 16-12-2013, 10:29 Temat postu: Elastyczne przewody hamulcowe w oplocie stalowym Ostatnio myślałem nad zmianą przewodów hamulcowych elastycznych. Postanowiłem zmienić je na przewody w oplocie stalowym. Znalazłem dwie firmy, które zajmują się dorabianiem takich przewodów. Szukam chętnych do wspólnego zamówienia może uda się jakiś rabat uzyskać dla większej ilości. W obu firmach koszt kompletu na przód i tył do Galanta jest w zbliżonej cenie. Chcą odpowiednio 275 zł i 280 zł. Jedna firma robi kompletne przewody na bazie przewodu GOODRIDGE (280 zł), druga na bazie firmy LML (275 zł). Od obu firm czekam na odpowiedź w sprawie rabatów. Na bieżąco będę dawał znać, jaki rabat firmy proponują.
Marcino - 16-12-2013, 10:45
A nie ma nic gotowego że ttzeba dorabiać..?
hilfiger - 16-12-2013, 11:10
Pewnie są, ale ceny w okolicach 400 zł. Poza tym one też są dorabiane i sprzedawane jako gotowe komplety.
[ Dodano: 16-12-2013, 21:25 ]
Mam już cenę przewodów po rabacie. Tak więc przy zamówieniu:
- 10-20 kompletów rabat 20% od ceny 280 zł to wychodzi 224 zł
- powyżej 20 kompletów rabat 25%, czyli 210 zł
Przewody robione na bazie przewodu GOODRIDGE. Firma produkuje przewody do hydrauliki siłowej, więc nie są klepane w garażu. Każdy przewód po zarobieniu jest testowany pod ciśnieniem 200psi. Proszę o wpisywanie się chętnych osób. Zaczne od siebie:
1. Hilfiger
kropp - 17-12-2013, 15:29
Jestem chętny jeśli dojdzie zamówienie do skutku. pzdr
WreX - 20-12-2013, 12:07
To ja też chce, kropp, dopisz się do listy ;p
1. Hilfiger
2. WreX
komarsnk - 20-12-2013, 13:52
1. Hilfiger
2. WreX
3. komarsnk
hilfiger - 21-12-2013, 12:05
Już myślałem, że nie będzie chętnych. Jeszcze kilka osób i załapiemy się na rabat 20%. Gościu pisał, że będzie potrzebował stare przewody na wzór, aby nie było nieporozumień. Ja mam jeden wolny z przodu. Potrzebny jest na tył. Może ktoś ma zbędny, walający się w garażu.
Aktualna lista:
1. Hilfiger
2. WreX
3. komarsnk
4. kropp
WreX - 21-12-2013, 14:25
hilfiger, może Hugo ma ? albo Bartek?
Tak swoją drogą, rozumiem, że przewody wraz z dwoma liftami Galanta i hamulców się nie zmieniły i będą pasować p&p do tego z 98 i 2003?
Hugo - 21-12-2013, 22:55
WreX napisał/a: | Tak swoją drogą, rozumiem, że przewody wraz z dwoma liftami Galanta i hamulców się nie zmieniły i będą pasować p&p do tego z 98 i 2003? | Dobre pytanie. WreX napisał/a: | może Hugo ma ? | Ma i może pożyczyć
WreX - 22-12-2013, 09:53
Hugo,
a sam nie chcesz przewodów w oplocie ? ;>
Hugo - 22-12-2013, 10:18
WreX napisał/a: | a sam nie chcesz przewodów w oplocie ? ;> | A po co? Nie narzekam na hamulce w Galu po II lifcie.
WreX - 22-12-2013, 10:25
Hugo, aż jestem ciekaw jak Twój hamuje w porównaniu do mojego.
Hugo - 22-12-2013, 11:58
WreX napisał/a: | Hugo, aż jestem ciekaw jak Twój hamuje w porównaniu do mojego | Nie wiem co masz na myśli, ale ja myślałem o biciu hamulców. Co do skuteczności to napewno nie jest taka jak powinna być, jak w każdym EA... Jechałem ostatnio w pracy służbowym vw t4 z 1997 r., tarcze jak żyletki, okładzin na klockach prawie nie ma, lekko musnąłem pedał hamulca to klocki natychmiast chwyciły tarcze aż w zawieszeniu walnęło i mało przez szybę nie wypadłem To samo w brata Hyundai'u Coupe z 2004 r. Typowe brzytwy (w takich momentach przekonujesz się, że napewno jest coś nie tak ze skutecznością hamulców w Galancie).
W EA jak nie biją to już jest sukces i należy się cieszyć
WreX - 22-12-2013, 13:09
Hugo, wiem, u mnie też teraz nie biją, ale tak jak mówisz... jak raz jechałem reno megane II a wcześniej tylko galantem, to dziwie się, że mi nikt w dupe nie wjechał co hamowanie to głowa o kierownice praaktycznie
A co do przewodów to one nie mają zniwelować bicia, ale właśnie reakcje pedał hamowanie...
A co do hamowania od 100 do 0 to kiedyś właśnie testowaliśmy z tą meganką, to Galant chyba nawet o 5 metrów wypadł lepiej... no ale wiadomo pomiar typu "OO ROZPEDZ SIE DO 100 (licznikowych) I HAMUJ OD ZNAKU" także sie nie liczy
deejay - 22-12-2013, 13:40
Cytat: | jak raz jechałem reno megane II a wcześniej tylko galantem, to dziwie się, że mi nikt w dupe nie wjechał co hamowanie to głowa o kierownice praaktycznie
|
Bo ma system wspomagania nagłego hamowania i dlatego takie "brzytwy" Ps: Przejedz sie nowym R. Kangoo wtedy zobaczysz co to hamulce
|
|
|