Archiwum - [Cari 1.6] Carisma 1.6 99KM + LPG warto?
Luke16 - 06-01-2014, 14:19 Temat postu: [Cari 1.6] Carisma 1.6 99KM + LPG warto? Witam wszystkich!
Przed chwilką dzwonił do mnie znajomy bo wyjeżdża na stałe do Włoch i chce sprzedać swoje obecne autko którym jeździ już 5 lat mianowicie Mitsubushi Carisme II 1.6 99KM z 2000 roku z LPG ... Przebieg 215 tys km oryginał bo autko ciągle w rodzinie, butla wymieniona w tamtym roku na nówkę, rozrząd 15 tys km temu robiony, zawieszenie z przodu też... Cena jaką zażyczył sobie ode mnie to 5 tys zł ... Nie wiem co o tym myśleć wogóle... Autko nigdzie nie jest wystawione jeszcze ... Ja wiem jako pierwszy o nim... Na tej marce nie znam się wogóle ... Jak to ze spalaniem wychodzi? I ceny części? Autko potrzebuje ogólnie do pracy ... Rocznie potrafię utłuc 80 tys km ... Obecnie jeżdżę paździeżem zwanym Seicento które ma już ubite na LPG 360 tys km ...
Batmanikus - 06-01-2014, 14:24
II z korkiem wstydu za 5 tyś? Jeśli stan okej to okazja, tylko kupować
Moje koszty możesz poczytać klikając w spalanie w stopce.
Luke16 - 06-01-2014, 14:29
Chce szybko sprzedać auto bo musi pilnie wyjechać do Włoch bo dostał tam jakąś fuchę i do PL nie zamierza już wracać a jak jego nie będzie to auto będzie stało ...
Batmanikus - 06-01-2014, 14:46
Moje bez gazu kosztowało więcej niż ten co Tobie proponuje. Koszty podobne do europejczyków (minimalnie drożej) ale wiadomo - jakość czasem trochę więcej kosztuje . Poczytaj na forum, na autocentrum (z pewną poprawką na malkontentów). Wiesz może jaka jest tam instalacja?
guner - 06-01-2014, 19:22
Nie ma porównania co do komfortu jazdy Fiata SC z Carisma. Ty dużo jeździsz i chyba lepiej się turlać czymś bardziej wygodnym. Co do ceny to może jako super okazja to nie jest ale na pewno trochę poniżej ceny rynkowej (jakieś 1 tys zł). Jak stan techniczny OK,wyposzarzenie, czy instalacja LPG pracuje poprawnie kupuj. Nie spodoba się sprzedasz i nie stracisz.
Skrzypek - 06-01-2014, 20:21