Problemy techniczne - ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll
Kujaw - 11-01-2014, 08:06 Temat postu: ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll witam wszystkich obecnych na forum . wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km
robertdg - 11-01-2014, 08:16
Może dziurawy zbiornik albo przewody paliwowe
JCH - 11-01-2014, 08:30
Kujaw napisał/a: | wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km | Spalanie jak w ZIŁ-ach Paliły podobno 100/100 km.
Kujaw - 11-01-2014, 08:34
sprawa sie ma tak . dostalem auto od szwagra bo wyjechał palił duzo bo ok 20 l jadąc nim do domu dostał muła więc dodałem mu gazu i wtedy rozwaliło mi tłumimk końcowy
[ Dodano: 11-01-2014, 08:43 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic
[ Dodano: 11-01-2014, 08:56 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic
plecho1 - 11-01-2014, 09:58
Może wtryski leją albo paliwo ucieka do kolektora ssącego podciśnieniem regulatora ciśnienia paliwa listwy wtryskowej. Nie wiem, czy z tym regulatorem też jest tak w Miśkach, ale warto to sprawdzić. Wystarczy zdjąć przewód podciśnieniowy od regulatora i sprawdzić, czy nie czuć zapachu benzyny.
Kujaw - 11-01-2014, 10:22
Wtryski ok przewody podciśnienia raczej też nie . Też pomyślałem tak ale znajomy mechanik sprawdził wszystkie podciśnienia i stwierdził że są ok
plecho1 - 11-01-2014, 10:40
Tu nie chodzi, że jest coś nie tak z podciśnieniem a chodzi o sam regulator ciśnienia w którym pęka membrana i paliwo przez te pęknięcie dostaje się do komory podciśnieniowej połączonej z kolektorem ssącym cienkim przewodem podciśnieniowym.
Kujaw - 11-01-2014, 10:55
Sprawdze to i dam znać jak sprawy się mają
[ Dodano: 11-01-2014, 12:32 ]
Sprawdzone brak śladów i zapachu benzyny . Ma ktoś z was jakiś pomysł ?
plecho1 - 11-01-2014, 12:58
A sonda lambda sprawdzana i jakie ciśnienie jest na listwie wtryskowej? Może regulator się w jakiś sposób zaciął i nie reguluje właściwie ciśnienia paliwa, nie upuszcza paliwa powrotem.
Kujaw - 11-01-2014, 13:48
Sąda ok ciśnienie na listwie jakie powinno być i jak sprawdzić ten regulator i gdzie no jest
[ Dodano: 11-01-2014, 15:52 ]
A jakby pompą paliwa była walnieta podawała za dużo paliwa to czy mógłby spalić jego aż tak duzo ?
plecho1 - 11-01-2014, 18:05
Raczej jak pompa pada, to jej wydajność spada. Regulator jest przy listwie wtryskowej, z niego wychodzi powrót do zbiornika. Ciśnienie na listwie powinno być chyba około 3 barów, aby je sprawdzić trzeba wpiąć manometr gdzieś pod listwę.
jacek11 - 12-01-2014, 12:53
Filtr powietrza wymieniałeś ? Skoro wszystko jest szczelne,to znaczy że paliwo dostaje się do silnika przez wtryski,więc tutaj należy szukać przyczyny.W jaki sposób mechanik sprawdził wtryski?
Kujaw - 12-01-2014, 23:31
Witam po krtutkiej nieobecności . Jutro sprawdze ten regulator i ciśnienie no i same wtryski . Dam znać co i jak .
[ Dodano: 13-01-2014, 09:41 ]
Nie mogę znaleść miejsca gdzie można podpiąć mamometr żeby sprawdzić ciśnienie listwy . Mógłby ktoś mi powiedzieć gdzie jest ten wentyl . Chcem też sprawdzić cis na cylindrach , jakie powinno być ?
|
|
|