To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Problemy techniczne - ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll

Kujaw - 11-01-2014, 08:06
Temat postu: ogromne spalanie lancer 1.3 paliwo znika szybciej niz je wll
witam wszystkich obecnych na forum . wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km
robertdg - 11-01-2014, 08:16

Może dziurawy zbiornik albo przewody paliwowe :?:
JCH - 11-01-2014, 08:30

Kujaw napisał/a:
wlewam 10 l i moge przejechac tylko ok 10 km
Spalanie jak w ZIŁ-ach ;) Paliły podobno 100/100 km.
Kujaw - 11-01-2014, 08:34

sprawa sie ma tak . dostalem auto od szwagra bo wyjechał palił duzo bo ok 20 l jadąc nim do domu dostał muła więc dodałem mu gazu i wtedy rozwaliło mi tłumimk końcowy

[ Dodano: 11-01-2014, 08:43 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic

[ Dodano: 11-01-2014, 08:56 ]
Przewody sprawdzone zbiornik też podpięciu do kompa pokazał się błąd aparat zapłonowy , czujnik temperatury zasypanego powietrza i czuj temp cieczy . Wszystko wymienione i dalej nic

plecho1 - 11-01-2014, 09:58

Może wtryski leją albo paliwo ucieka do kolektora ssącego podciśnieniem regulatora ciśnienia paliwa listwy wtryskowej. Nie wiem, czy z tym regulatorem też jest tak w Miśkach, ale warto to sprawdzić. Wystarczy zdjąć przewód podciśnieniowy od regulatora i sprawdzić, czy nie czuć zapachu benzyny.
Kujaw - 11-01-2014, 10:22

Wtryski ok przewody podciśnienia raczej też nie . Też pomyślałem tak ale znajomy mechanik sprawdził wszystkie podciśnienia i stwierdził że są ok
plecho1 - 11-01-2014, 10:40

Tu nie chodzi, że jest coś nie tak z podciśnieniem a chodzi o sam regulator ciśnienia w którym pęka membrana i paliwo przez te pęknięcie dostaje się do komory podciśnieniowej połączonej z kolektorem ssącym cienkim przewodem podciśnieniowym.
Kujaw - 11-01-2014, 10:55

Sprawdze to i dam znać jak sprawy się mają

[ Dodano: 11-01-2014, 12:32 ]
Sprawdzone brak śladów i zapachu benzyny . Ma ktoś z was jakiś pomysł ?

plecho1 - 11-01-2014, 12:58

A sonda lambda sprawdzana i jakie ciśnienie jest na listwie wtryskowej? Może regulator się w jakiś sposób zaciął i nie reguluje właściwie ciśnienia paliwa, nie upuszcza paliwa powrotem.
Kujaw - 11-01-2014, 13:48

Sąda ok ciśnienie na listwie jakie powinno być i jak sprawdzić ten regulator i gdzie no jest

[ Dodano: 11-01-2014, 15:52 ]
A jakby pompą paliwa była walnieta podawała za dużo paliwa to czy mógłby spalić jego aż tak duzo ?

plecho1 - 11-01-2014, 18:05

Raczej jak pompa pada, to jej wydajność spada. Regulator jest przy listwie wtryskowej, z niego wychodzi powrót do zbiornika. Ciśnienie na listwie powinno być chyba około 3 barów, aby je sprawdzić trzeba wpiąć manometr gdzieś pod listwę.
jacek11 - 12-01-2014, 12:53

Filtr powietrza wymieniałeś ? Skoro wszystko jest szczelne,to znaczy że paliwo dostaje się do silnika przez wtryski,więc tutaj należy szukać przyczyny.W jaki sposób mechanik sprawdził wtryski?
Kujaw - 12-01-2014, 23:31

Witam po krtutkiej nieobecności . Jutro sprawdze ten regulator i ciśnienie no i same wtryski . Dam znać co i jak .

[ Dodano: 13-01-2014, 09:41 ]
Nie mogę znaleść miejsca gdzie można podpiąć mamometr żeby sprawdzić ciśnienie listwy . Mógłby ktoś mi powiedzieć gdzie jest ten wentyl . Chcem też sprawdzić cis na cylindrach , jakie powinno być ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group