Chcę Kupić Pajero - [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię
grychu - 22-01-2014, 18:23 Temat postu: [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :
http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683
czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.
Dziękuje i pozdrawiam
grychu
TangoKK - 22-01-2014, 18:30 Temat postu: Re: Pajero 3d 2.5 td kupię
grychu napisał/a: | Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :
http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683
czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.
Dziękuje i pozdrawiam
grychu |
Na ramę kolego młotek w rękę i zabawa w dzięcioła
lesmen - 22-01-2014, 18:31
Jak dla mnie to odpada bo ma reduktor ES i sprzęgiełka w kołach. Szukaj już lepiej z SuperSelectem.
grychu - 22-01-2014, 18:34
tak o tym juz sie naczytałem - własciciel mowi, ze rama jest OK i moge jechac z tym autem do dowolnego serwisu. Oczywiscie mlotek bede miał ze sobą dzieki - a ogolnie jakies podejrzenia ? czy w tej wersji tak ma wygladac wnetrze, kierownica, gałki itp ? wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył. a poza tym wyglada to na oryginal czy jakis mataczony ?
PiotrKw - 22-01-2014, 18:47
grychu napisał/a: | wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył |
??????? Zawsze miał .
grychu - 22-01-2014, 18:50
pewnie rozne sa opinie ja wyczytalem taką :
"ogólnie najlepszym wyjściem to ES ze stałymi zabierakami, bądź manualnymi sprzęgami (rozwiązanie najbardziej wytrzymałe i najmniej awaryjne)
jedyna sytuacja przemawiająca za SS to duża ilość jazdy po asfalcie w średnich warunkach pogodowych (zakręty i asfalt pomieszany z lodem/śniegiem)"
jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b]
czortunio - 24-01-2014, 15:44
Cytat: | jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b] |
Idąc takim tropem można jeździć furmanką.
P.S.
Sprzęgiełka sprawiają dużo więcej kłopotu niż SS.
grychu - 24-01-2014, 17:29
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac
ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.
Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html
dzięki
[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada
TangoKK - 24-01-2014, 19:42
grychu napisał/a: | o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac
ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.
Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html
dzięki
[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada |
To po co się pytasz jak i tak wiesz lepiej
czortunio - 24-01-2014, 20:21
Cytat: | o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac |
Nie rozumiemy się.
Mówię o pełnym wykorzystaniu posiadanego napędu na 4 koła. By jazda dawała satysfakcję i ... przewagę nad ośkami.
Trzeba również pamiętać, że opony terenowe typu AT, sprawdzają się nieco gorzej na śliskim asfalcie niż typowa zimówka.
Po co kupować samochód z napędem 4x4, skoro nie możemy go w pełni wykorzystać ?
grychu - 24-01-2014, 20:35
OK macie racje nie bede komentował dopoki sam sie nie przejade z napedem ES i SS. Ten granatowy ma pękniety blok wiec odpada czyli ES-em narazie sie nie przejade. Jezeli do jutra nie sprzeda sie ten: http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html , to moze jutro bede mial juz jakas opinie o SS - bo chyba to jest wersja z SS.
[ Dodano: 24-01-2014, 20:40 ]
NO i dupa - juz sprzedany czyli SS-em tez sie nie przejade
czortunio - 03-02-2014, 22:58
15 tys. za złoma z 93 z bojlerem w bagażniku.
Cytat: | Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałe |
Strasznie reprezentacyjnie wygląda ... stary kanciak.
|
|
|