To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię

grychu - 22-01-2014, 18:23
Temat postu: [Pajero II] Pajero 3d 2.5 lub 2.8 td kupię
Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie ;) Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :

http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683

czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.

Dziękuje i pozdrawiam
grychu

TangoKK - 22-01-2014, 18:30
Temat postu: Re: Pajero 3d 2.5 td kupię
grychu napisał/a:
Witam serdecznie, szukam ladnego jak dla mnie ;) Pajero II 3d w dieslu. Znalazlem cos takiego :

http://tablica.pl/oferta/...html#4bb2ff4683

czy mogę prosić o opinie i na co zwrócić uwagę ?
Ta wersja bardzo by mi odpowiadała pod względem wyglądu i wyposażenia.

Dziękuje i pozdrawiam
grychu


Na ramę kolego młotek w rękę i zabawa w dzięcioła :mrgreen:

lesmen - 22-01-2014, 18:31

Jak dla mnie to odpada bo ma reduktor ES i sprzęgiełka w kołach. Szukaj już lepiej z SuperSelectem.
grychu - 22-01-2014, 18:34

:) tak o tym juz sie naczytałem - własciciel mowi, ze rama jest OK i moge jechac z tym autem do dowolnego serwisu. Oczywiscie mlotek bede miał ze sobą :) dzieki - a ogolnie jakies podejrzenia ? czy w tej wersji tak ma wygladac wnetrze, kierownica, gałki itp ? wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył. a poza tym wyglada to na oryginal czy jakis mataczony ?
PiotrKw - 22-01-2014, 18:47

grychu napisał/a:
wiem ze dolozyli te zegary temp./wysoko/pochył


??????? Zawsze miał .

grychu - 22-01-2014, 18:50

pewnie rozne sa opinie ja wyczytalem taką :

"ogólnie najlepszym wyjściem to ES ze stałymi zabierakami, bądź manualnymi sprzęgami (rozwiązanie najbardziej wytrzymałe i najmniej awaryjne)

jedyna sytuacja przemawiająca za SS to duża ilość jazdy po asfalcie w średnich warunkach pogodowych (zakręty i asfalt pomieszany z lodem/śniegiem)
"

jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b]

czortunio - 24-01-2014, 15:44

Cytat:
jak dla mnie - to nie potrzebna mi jazda z zalaczonym x4 po asfalcie - 20 lat jezdze samochodem z napedem na jedną os ( mialem i z tylnym i przednim napedem ) i do tej pory nie mialem zadnej kolizji wiec nie widze potrzeby w takich warunkach uzywania x4. Wole mieć rozwiazanie mniej awaryjne. [/b]


Idąc takim tropem można jeździć furmanką.

P.S.
Sprzęgiełka sprawiają dużo więcej kłopotu niż SS.

grychu - 24-01-2014, 17:29

o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)

ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.

Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :

http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html

dzięki

[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada :(

TangoKK - 24-01-2014, 19:42

grychu napisał/a:
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)

ok kazdy jezdzi tym co sobie kupi.

Proszę jeszcze o opinie tej aukcji :

http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html

dzięki

[ Dodano: 24-01-2014, 18:11 ]
Wlasnie sie dowiedzialem, ze ten granatowy 2.5l ma peknięcie na bloku i znika mu płyn chłodzący. Odpada :(



To po co się pytasz jak i tak wiesz lepiej :mrgreen:

czortunio - 24-01-2014, 20:21

Cytat:
o witam, juz sledzilem kolegi posty z furmankami ;) na codzien poruszam sie E90 245 KM z tylnym napedem i nie mam z tym problemu ;) jezdzic trzeba umiec warto zainwestowac w nowe opony a jak ktos na detkach jezdzi albo kupuje uzywki 10 letnie to nie ma sie co dziwic ze na rondach zawija . Mozna jeszcze miec super auto skladane z 5 i wtedy tez moze sie tyl uslizgiwac ;)


Nie rozumiemy się.

Mówię o pełnym wykorzystaniu posiadanego napędu na 4 koła. By jazda dawała satysfakcję i ... przewagę nad ośkami.
Trzeba również pamiętać, że opony terenowe typu AT, sprawdzają się nieco gorzej na śliskim asfalcie niż typowa zimówka.

Po co kupować samochód z napędem 4x4, skoro nie możemy go w pełni wykorzystać ?

grychu - 24-01-2014, 20:35

OK macie racje nie bede komentował dopoki sam sie nie przejade z napedem ES i SS. Ten granatowy ma pękniety blok wiec odpada czyli ES-em narazie sie nie przejade. Jezeli do jutra nie sprzeda sie ten: http://otomoto.pl/mitsubi...-C31976096.html , to moze jutro bede mial juz jakas opinie o SS - bo chyba to jest wersja z SS. :)

[ Dodano: 24-01-2014, 20:40 ]
NO i dupa - juz sprzedany :( czyli SS-em tez sie nie przejade ;)

:doubt:

czortunio - 03-02-2014, 22:58

15 tys. za złoma z 93 :lol: z bojlerem w bagażniku.

Cytat:
Gdy ponad 1,5 roku temu zobaczyłem Pajero II, które później nabyłem myślałe

Strasznie reprezentacyjnie wygląda ... stary kanciak.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group