Pajero Ogólne - [PajeroII] Interfejs diagnostyczny OBD
grychu - 26-01-2014, 11:48 Temat postu: [PajeroII] Interfejs diagnostyczny OBD Witam,
jako,że narazie jestem laikiem w marce Mitsubishi a noszę się z zamiarem kupna Pajero II 2.5 albo 2.8 ( po wielu godzinach spedzonych na czytaniu - bardziej nacisk na 2.8 z SS wersja krotka ) mam pytanie czy istnieje cos takiego jak Interfejs diagnostyczny, dzieki ktoremu moglbym spradzic czy nie ma jakis błędow i z czym moze byc problem ? Mam cos takiego do BMW i grupy VW i jest to bardzo wygodne. Nigdzie nie moglem znaleźć informacji na ten temat.
a rocznik jaki mnie interesuje to fajniebyloby 1998-1999.
Dziekuje i pozdrawiam
Rander - 27-01-2014, 22:15 Temat postu: Re: Interfejs diagnostyczny OBD
grychu napisał/a: | Witam,
jako,że narazie jestem laikiem w marce Mitsubishi a noszę się z zamiarem kupna Pajero II 2.5 albo 2.8 ( po wielu godzinach spedzonych na czytaniu - bardziej nacisk na 2.8 z SS wersja krotka ) mam pytanie czy istnieje cos takiego jak Interfejs diagnostyczny, dzieki ktoremu moglbym spradzic czy nie ma jakis błędow i z czym moze byc problem ? Mam cos takiego do BMW i grupy VW i jest to bardzo wygodne. Nigdzie nie moglem znaleźć informacji na ten temat.
a rocznik jaki mnie interesuje to fajniebyloby 1998-1999.
Dziekuje i pozdrawiam |
Mam OBDII, używałem do Freelandera. Do Miśka nie podpinałem - ale o ile mi wiadomo, Misiek ma ODB-I.
Poza tym co tam można przeczytać?
Jak silnik chodzi i działają napędy, to jest OK
To nie Freelander, który przed odpaleniem silnika musi "poznać" ponad 70 parametrów.
Do sprawdzenia:
Po uruchomieniu stacyjki (bez uruchomienia silnika), na chwilę powinny zapalić się kontrolki (w tym poduszek powietrznych i skrzyni automatycznej, o ile jest AT), sukcesywnie powinny się wygasić w ciągi ok. 3 sekund. Kontrolka świec żarowych powinna wygasnąć (o ile silnik jest zimny) po kilku/kilkunastu sekundach. Staraj się (to ważne), aby przyjechać i oglądać auto z zimnym silnikiem.
Silnik 2.8 (4M40) występował w 2 wersjach: z mechaniczną i elektroniczną pompą wtryskową. Wersja z elektroniczną pompą ma większą moc i większy moment obrotowy, ale pompa może się zepsuć. Wersja zaś mechaniczna działa "zawsze"
W Miśku jest o tyle dobrze, że każda rzecz ma swój osobny sterownik, np. tempomat, klimatronik, klimatyzacja, szyby, itd. Jeśli padnie jakiś sterownik, to da się dalej jechać.
Ciężko coś uszkodzić.
Jeśli potrzebujesz coś kupić - wal do Zbyszka, nick zbyszekm2
http://forum.mitsumaniaki...wprofile&u=3942
Jeśli potrzebujesz coś naprawić - też do Zbyszka.
Jeśli chcesz pogadać albo uzyskać jakąś radę - to do Waldka, nick jawaldek
http://forum.mitsumaniaki...profile&u=11527
Może ktoś z Twojej okolicy się odezwie, to mógłbyś pooglądać jego wózek.
czortunio - 28-01-2014, 15:55
A kredyt u Ciebie ma zaciągnąć na te "przyjemności", które mu polecasz ?
Rander - 29-01-2014, 00:40
czortunio napisał/a: |
A kredyt u Ciebie ma zaciągnąć na te "przyjemności", które mu polecasz ? |
U mnie niekoniecznie, ale chętnie przyjmę prowizję od transakcji
Dobrze jest mieć na początek rozeznanie, co i gdzie, aby przypadkiem nie zabłądził do serwisu firmowego.
A że różne rzeczy można kupić nie tylko u Zbyszka, to już wyższy stopień wtajemniczenia
grychu - 29-01-2014, 18:47
Dzieki bardzo za wszelkie rady kontak ze Zbyszkiem juz zalapany narazie poszukiwania nadal trwają, czekam teraz do przyszlego tygodnia - przyjedzie niby ladne pajero z 99 roku z Francji. Zobaczymy co to bedzie.
Dziekuje za wszelkie uwagi i w sumie pozytywne opinie o pajero 2.8
Pozdrawiam
|
|
|