To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - [CB4 1.6] kilka problemow

radi240 - 28-01-2014, 18:00
Temat postu: [CB4 1.6] kilka problemow
Witam wszystkich. Mam kilka problemow z nowo nabytym lancerkiem. A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz. Wydaje mi sie ze parownik nie jest grzany jak powinien. Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
robertdg - 28-01-2014, 19:16

Cytat:
A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz.
Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić :?
radi240 napisał/a:
Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali
radi240 - 28-01-2014, 19:33

robertdg napisał/a:
Cytat:
A mianowicie 1 problem polega na stagu 300-4 przy ostrzejszej jezdzie na wysokich obr. Przełacza sie na gaz.
Instalacja pewnie nie wyrabia, trzeba do gazowników oddać może da się ustawic, może trzeba coś wymienić :?
radi240 napisał/a:
Teraz uwaga nie moglem go dobrze zagrzac wiec przypuszczalem ze to termostat. Kupilem nowy załozylem. Dalej to samo. Po 10 km jazdy na gazie takiej ostrzejszej;p gorny przewod goracy dolny ledwo cieply chłodnica zimna jak lod.
Prawidłowe zachowanie dopóki termostat nie osiągie temperatury otwarcia, typowe położenie wskazówki temperatury to mniej więcej połowa skali
tak. Z tym ze jezdzilem naprawde ostro widac było ze silnik goracy a i tak petrygo nie poszło na duzy obieg.. A i interesuje mnie wyciek oleju pojawił sie na laczeniu silnika ze skrzynia biegow. I jeszcze jedno nie wiedzialem ile jest bezyny i sie skonczyla poszedlem na stacje wlałem 5 l (tylko taka mialem banke) i teraz przerywa na bp co mam do wyczyszczenia wtryski? Czy pompka paliwa w zbiorniku sie przypaliła troche?
robertdg - 28-01-2014, 20:38

To pozostają 3 mozliwości:
1. za słabo jeździłeś i silnik nie zdązył się nagrzać do otwarcia termostatu
2. sprawdzałes za późno po zamknięciu termostatu gdzie płyn został wystudzony
3. termostat się blokuje - jednakże widoczne by to było na wskaźniku temperatury
Wyciek oleju pewnie pochodzi z uszczelniacza wału korbowego, ewentualnie wyciek jest gdzieś z zaślepki głowicy albo jakiegoś uszczelniacza głowicy i spływa w niewidocznym miejscu gromadząc się na dole
Przerywanie na benzynie - może być przytkane sitko pompy paliwa, uszkodzona pompa paliwowa, zapchany filtr paliwa, lub coś z wtryskiwaczami, najłatwiej zdiagnozowac po pomiarze ciśnienia paliwa, jednakże zapobiegawczo wypadałoby zmienić filtr paliwa

radi240 - 28-01-2014, 20:44

a gdzie ten filtr moge znalesc?
robertdg - 28-01-2014, 20:52

Pod maską na ścianie grodziowej
radi240 - 28-01-2014, 20:54

robertdg napisał/a:
Pod maską na ścianie grodziowej
na jakiej scianie? Mozesz mi wytłumaczyc dokladniej?
robertdg - 28-01-2014, 20:56

Zajrzyj pod maskę i podązaj za przewodem paliwowym
radi240 - 28-01-2014, 20:56

znalazłem działa juz jak nalezy

[ Dodano: 29-01-2014, 16:59 ]
jeszcze jeden problem mam a mianowicie w prawym kole cos piszczy jak przychamuje to przestaje.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group