Nasze Miśki - Galant Avance Wagon 2.5 V6 2001 by demoniszcze
demoniszcze - 30-01-2014, 16:48 Temat postu: Galant Avance Wagon 2.5 V6 2001 by demoniszcze Moja przygoda z Mitsubishi rozpoczęła się wraz z Lancerem Kombi 2.0 135 KM z 2004 roku
http://forum.mitsumaniaki...t=69659&start=0
Auto wspominam bardzo miło, pojeździłem nim trochę po Europie, nigdy mnie nie zawiodło, ostatecznie zostało na forum, trafiło do kolegi ivan667
Mimo że zima i brzydko postanowiłem się pochwalić moim stosunkowo nowym nabytkiem, którym jest
Mitsubishi Galant 2.5 V6 Wagon w Tip-Troniku z 2001 roku w pełnej wersji bez kontroli trakcji i szyberdachu...
Model 2001 EA5W produkowany w ilości:3237, 5FM/T:1204, 4FA/T:2033, w opcjach:H70, H71, H72, H73, H82, H83, H86, H87, H88, H89, J73, J83, J87, Q71, Q83, R81, U71, U72, U99, UA0, UA1, W84, Y82, Y83, Y85, Y87, Y90, Y91
Połączenie koloru nadwozia A69B z kolorem wnętrza 72J było wyprodukowane (Model 2001 EA5W ) w ilości: 331 sztuk. 85 5FM/T i 246 4FA/T. Na rynki: AUSTRIA SPEC, GERMANY SPEC, SWISS SPEC w okresie od 2000-07-01 do 2002-09-03
Opcja UA0 w kolorze A69B produkowana na rynek: GERMANY SPEC w ilości 85 5FM/T oraz 130 4FA/T. Ten jest: 32-gi wśród 4FA/T
Auto kupiłem z forum, od kolegi 5eba z okolic Złotowa...
Generalnie poprzedni właściciel nie oszczędzał i zrobił kilka rzeczy z którymi musiałbym się sam bujać kupując inny egzemplarz...
Zrobiono:
Reparaturki tył oraz przednie kielichy od spodu
Kompletny rozrząd
Zawieszenie KONI Sport (8040-1233 i 8040-1234)+Sprężyny Eibach
Halogeny z przed 2 liftu
Nawiercane tarcze Zimmermana
Odkąd auto jest w moich rękach (koniec grudnia) zrobiłem kilka rzeczy:
Nowe paski osprzętu - Mitsuboishi
Nowe tuleje wahacza wzdłużnego wleczonego - TRW
Nowa wahacze przód tzw. banany - TRW
Nowe opony letnie - ostatecznie wpadły Dunlop SP SportMaxx RT 215/45 R17 91 Y XL, MFS
Nowe radio - Alpine CDE-9880R (jestem bardzo zadowolony)
Od kupna zrobiłem Galem jakieś 4 tys km, i jak narazie jestem bardzo zadowolony, auto ma rozsądną moc w stosunku do gabarytów, oczywiście nie jest to auto sportowe, ale spokojnie można wyprzedzić... Nie wiem jak się jeździ na seryjnym zawiasie ale KONI pięknie trzyma auto w ryzach... Gal to moje ósme auto, jak narazie ma status najfajniejszego
Z uwagi na to że auto jeździ głównie w trasie na wiosnę planuje zamontować dobry gaz, zapewne w chwalonym Auto-Flashu z Lubicza...
Do zrobienia:
Na wiosnę olej+filtry
Przy okazji LPG nowe świece (na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę jak się wrzuca LPG??)
Fotka brudasa z dziś na zimówkach:
arturj123 - 30-01-2014, 17:02
Piękny Galant
Chciałbym kiedyś się przejechać i zobaczyć jak się prowadzi na tym zawieszeniu, ciężko je u nas dostać.
demoniszcze napisał/a: | bez kontroli trakcji i szyberdachu...
|
A Webasto
Cytat: | Przy okazji LPG nowe świece (na co jeszcze trzeba zwrócić uwagę jak się wrzuca LPG??) |
Przewody WN (NGK MiJ), Kopułka + palec - ale to najlepiej pojeździć trochę na LPG i pewnie jak do wymiany samo wyjdzie.
Warto zainteresować się sondami, jak oscylują (przy instalacji LPG powinny być podpięte, a większość zakładów to olewa)
Jakie notujesz spalanie tym autem?
Generalnie dopilnować by LPG było na dobrych elementach, zasilanie fi8 wszystko poprawnie zamontowane, wyregulowane.
WreX - 30-01-2014, 17:03
Gratulacje, widzę że powoli przeistacza się z białej w czarną wersję, patrząc na ostatnie fotki
demoniszcze - 30-01-2014, 17:14
arturj123, no właśnie tu mi trochę szczena spadła bo spalanie mam mniej więcej takie same jak w poprzednim Lancerze, czyli w trasie (trochę 90, ale głównie 130-140, czasem 160) 8,5l w zeszłą niedziele...
Lancer palił tyle samo, ale przy jeździe 130, 140-160 potrafił spokojnie wziąć 9,5l... Nie wiem, to pewnie dlatego że tam siedziało DOHC słynące z apetytu na paliwo...
Webasto fabrycznie??
arturj123 - 30-01-2014, 17:25
demoniszcze napisał/a: | 8,5l/100km |
Tym autem da się jeździć oszczędnie, rekordziści schodzili do chyba 7 litrów.
Po zamontowaniu LPG licz się ze spalaniem ok.10L/100km, choć i też się da spalić ok.8L/100km.
Webasto najczęściej w Szwajcarskich wersjach.
bialyjayz - 30-01-2014, 17:59
znakomicie się prezentuje na zdjęciach z lata
zima też niczego sobie
Witamy w klubie Galanta szerokości i niezawodności Zyczę
Fragu - 30-01-2014, 21:06
demoniszcze, no śliczny śliczny
Latasz po Bydg bo widzę blachy CB
edit: letnie alu są mega
demoniszcze - 30-01-2014, 21:52
Fragu, rzadko ale latam, rodzice mieszkają na Bielawach (koło Leśnego), nic tylko musimy jakiegoś spota ogarnąć jak zejdą choć trochę te śniegi, bo takim brudasem przyjeżdżać to aż wstyd!! Mi też się widzi ta felga, fajnie wygląda z oponą 215/45
Fragu - 30-01-2014, 23:08
demoniszcze, no to pomyślimy jak pogoda trochę się zmieni:) Się uzbiera kilka galantów
demoniszcze - 13-03-2014, 14:23
Letnie buty
Muszę powiedzieć że różnica wprowadzeniu masakryczna, auto dużo lepiej się prowadzi, trzyma w zakrętach, cicho... Wogóle fajniej na letnim laczku...
Ostatnio miałem drobny wyciek z prawego uszczelniacza na maglownicy, coś tam kapało przez noc, i ze zbiorniczka ubuwało około pół centymetra dziennie... Skończyło się na regeneracji maglownicy, przy okazji wpadły również nowe końcówki drążków...
Zaobserwowałem że przy jeździe 100% po mieście pali mi koło 12l benz... Wkurza mnie że Tip wrzuca 4 już przy 70 km/h... Dziwne ale wydaje mi się ze ten silnik pali mniej jak się go trzyma 3-4 tys i nie pozwala mu wrzucać 4 w mieście... Przez tydzień przemęczyłem się jeżdżąc tylko na ręcznej zmianie biegów i spalanie spadło do 10 litrów... Możliwe to? czy przypadek?
WreX - 13-03-2014, 14:28
demoniszcze napisał/a: | Zaobserwowałem że przy jeździe 100% po mieście pali mi koło 12l benz... Wkurza mnie że Tip wrzuca 4 już przy 70 km/h... Dziwne ale wydaje mi się ze ten silnik pali mniej jak się go trzyma 3-4 tys i nie pozwala mu wrzucać 4 w mieście... Przez tydzień przemęczyłem się jeżdżąc tylko na ręcznej zmianie biegów i spalanie spadło do 10 litrów... Możliwe to? czy przypadek?
_________________ |
UKP pokazuje powiedzmy przy 70 na 3 kolo 12-15l na 100 a przy 4 7-8l, oczywiście mówimy o stałej prędkości, z przyspieszaniem jest o tyle problem, ze szybciej i ekonomiczniej się rozpędzić z 2 czy 3 niż z 4.
Fragu - 13-03-2014, 14:36
demoniszcze napisał/a: | Przez tydzień przemęczyłem się jeżdżąc tylko na ręcznej zmianie biegów i spalanie spadło do 10 litrów... Możliwe to? czy przypadek? |
możliwe, bo jeżdżąc na tipie hamowałeś silnikiem
ps. zacnie wygląda:wink:
demoniszcze - 14-03-2014, 18:22
Dziś miałem chwilę czasu żeby popracować nad autem...
skromny zestaw+milion mikrofibr
Wnętrze -
Elementy wyczyszczone APC, potem zakonserwowane matowym środkiem...
Siedzenia, umyte bardzo lajtowym stężeniem APC + zakonserwowane/odżywione Poorboy's Leather Stuff
Zdjęcia wogóle tego nie oddają ale wyszło bardzo fajnie, w sumie nie spodziewałem się że stosunkowo tani zabieg może naprawdę poprawić wygląd i właściwości skóry...
jakąś tam różnice widać (jak ktoś się przypatrzy)
Przed:
Po:
Na zewnątrz:
Taki szybki standard Felgi, Szczegóły APC, Mycie, Glinka, Mycie, Cleaner, Wosk
Użyłem DodoJuice Hard Candy rzekomo idealnego do kolorów metalicznych
Ale w sumie to nie wiem czy cokolwiek widać po tym srebrzaku
Tyle mam na pusto:
EDIT:
Na spocie w Bydgoszczy zrobiliśmy test i koło chowa się w nadkole przy trzech dużych pasażerach z tyłu + jednym w bagażniku nic nie obciera
Fragu - 14-03-2014, 18:59
demoniszcze, wydaję mi się, że seryjne sprężyny nic nie dadzą. U mnie z butlą LPG na full i 4 osobami na pokładzie siedzi konkretnie...też się zastanawiam co by tu zrobić, tym bardziej, że we wrześniu szykuje mi się 5 tys km po europie - 4os + bagażnik na maxa
To warto kupić ten środek do skóry Poorboy's?
demoniszcze - 14-03-2014, 19:01
Warto, warto, aplikacja banalna, efekty zadowalające
|
|
|