[92-96]Galant E5xA - Kable wysokiego napiecia
glowkamario89 - 03-02-2014, 05:06 Temat postu: Kable wysokiego napiecia Mam mozliwosc kupic kable ngk z silnika 2.5 w dobrej cenie, zastanawiam sie tylko czy spasuja do mojego silnika 2.0 V6 ??? Jesli nie ma roznicy to po co przeplacac, pytanie tylko czy to wyda???
Soner - 03-02-2014, 07:22
Niestety nie pasują. Kabel do 6a12 w galu e54 to towar nei tani i trudny w zdobyciu. To już do FTO sie kupi.
tpodsiadlo - 03-02-2014, 17:50
Soner, nie wiem czemu tak piszesz. W hurtowniach sa te kable, w dodatku nie takie drogie...
(Chociaz tanie czy drogie to pojecia wzgledne - mowie o cenach ponizej 150zl za komplet)
Soner - 03-02-2014, 20:56
Bynamjniej w LBN kable są we wszystkich katalogach ale fizycznie nigdzie. Kiedyś pytałem o Bosha to 400 zł proponowali. Janmor ponoć też produkował. Mogło się przez rok zmienić na lepsze.
glowkamario89 - 03-02-2014, 23:34
no to lipa. Ale i tak wielkie dzieki za podpowiedz. Bede musial cos z katalogu wybrac, ale to i tak dziwne, ze do nowszego modelu sa tansze zazwyczaj jest odwrotnie, jesli chodzi o swiece identyczna sytuacja. Chociaz ja sie nie dalem platynie, zwykly V-line i dziala jak nalezy. teraz tylko kwestia kabli
tpodsiadlo - 04-02-2014, 12:36
Ja kable moge zalatwic. Najtansze bodajze sentechy sa ok 150zl ale mam w tej chwili zawieszona dzialalnosc wiec nie wystawie faktury, jedynie paragon moge wziac, ale i tak bedzie imienny na mnie. Sa jakies jeszcze tansze ale firm ktorych nie znam a roznica kilkanascie zlotych. Bosche w hurtowni jest cena 224 i 263, sa dwa rodzaje ale nie wiem czym sie roznia, ale akurat sa niedostepne
A co do cen to sie nie dziw, bo akurat stare silniki v6 sa nowoczesniejsze od tych nowszych: dwa walki w glowicy, zaplon pelny elektroniczny a w nowszych podobno jest rozdzielacz mechaniczny jak w polonezie, i kilka jeszcze elementow maja "okrojone" w porownaniu z e5, tylko ze swiece myslalem ze sa takie same
[ Dodano: 04-02-2014, 12:36 ]
Ja kable moge zalatwic. Najtansze bodajze sentechy sa ok 150zl ale mam w tej chwili zawieszona dzialalnosc wiec nie wystawie faktury, jedynie paragon moge wziac, ale i tak bedzie imienny na mnie. Sa jakies jeszcze tansze ale firm ktorych nie znam a roznica kilkanascie zlotych. Bosche w hurtowni jest cena 224 i 263, sa dwa rodzaje ale nie wiem czym sie roznia, ale akurat sa niedostepne
A co do cen to sie nie dziw, bo akurat stare silniki v6 sa nowoczesniejsze od tych nowszych: dwa walki w glowicy, zaplon pelny elektroniczny a w nowszych podobno jest rozdzielacz mechaniczny jak w polonezie, i kilka jeszcze elementow maja "okrojone" w porownaniu z e5, tylko ze swiece myslalem ze sa takie same
|
|
|