Pajero III - [3.2 DID] Auto gaśnie i nie wkręca sie na obroty
osmoz - 04-02-2014, 14:12 Temat postu: [3.2 DID] Auto gaśnie i nie wkręca sie na obroty Witam serdecznie!
Rok temu regenerowałem pompę paliwa( niemały koszt;/)...pojeździłem rok robiąc 2500km...i znów problem. Auto dymiło i nie wkręcało sie na obroty (totalny brak mocy), pompę na gwarancji oddałem do naprawy. Po włożeniu pompy auto odpala i pracuje normalnie do momentu zagrzania sie, nie musi to być pełne 90 stopni. Auto znów traci moc a gdy chodzi na biegu jałowym po ok. 10 minutach gaśnie. Gdzie szukać? Już powoli brakuje mi sił do tego samochodu.
zbyszekm2 - 04-02-2014, 15:29
Który dokładnie rok?
I czy ktoś grzebał przed wyjęciem pompy?
osmoz - 04-02-2014, 16:30
2001r ...podczas pierwszej naprawy pompy byl wymieniany jeszcze wtrysk a tak to nic mi wiecej nie wiadomo o jakichkolwiek rzeczach.
zbyszekm2 - 04-02-2014, 16:42
Sprawdź elektrozawory pod aku. tam są 4 szt.
Jeśli pokazuje błąd 41 to zawory>
Jeśli 48GE i 26. to w dalszym ciągu jest zwarcie w nastawniku pompy.
osmoz - 04-02-2014, 19:13
Dziękuję za podpowiedź...spróbuję.
siersciunio - 06-02-2014, 12:51
Hello Wrocław u kogo pompe robiłeś ?
jan krupa - 07-02-2014, 09:31
Mialem podobne objawy ,tyle ze auto nie gaslo na wolnych obrotach.Jak silnik sie zagrzal i zaczal przerywac (przerywal tylko na wolnych obrotach) musialem go wylaczyc na ok 10 min. i po odpaleniu pracowal normalnie. Jak bylo zimno na dworze to nic sie nie dzialo .Okazalo sie ze byl walniety regulator wolnych obrotow .Robili mi to w Miedzyrzeczu ,auto hula juz przeszlo dwa lata i nic sie nie dzieje.
stevenpl - 18-12-2014, 10:00
U mnie własnie wywala błąd 41. Co prawda po odpuszczeniu gazu błąd znika. Występuje również tylko przy wyższej prędkości (3-4 bieg) i na nagrzanym.
Ale odnośnie tych zaworków, to czy jest jakiś sposób ich sprawdzenia poza podmianką?
Czy zawsze psują się wszystkie i trza wszystkie wymienić na raz?
|
|
|