To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Jaki rozmiar felg :>

Anonymous - 27-01-2007, 10:12
Temat postu: Jaki rozmiar felg :>
heyka chcialam sobie zakupic komplecik felg aluminiowych ale niestety nie znam wogole rozmiaru ani rozmiaru srub ani jakiegos kola centrujacego pomozcie jakie sa to wymiary :( wiem tylko ze kola mam 14-stki :( z gory dziekuje za odp :wink:
Serek - 27-01-2007, 11:20

Funkcja SZUKAJ nie boli :twisted: No chyba, że admin osobiście spróbuje wyperswadować :mrgreen:
4*114,3 (rozstaw śrub)
67,1 (otwór centrujący)
ET (odsadzenie felgi, inaczej mówiąc odległość środka felgi od piasty)

Anonymous - 27-01-2007, 13:32

a powiedz mi czy takie felgi 14" ET38, 4x114,3 - j6, otwór centralny to 72 mm beda pasowaly?? jestem nowicjuszka nie zloscie sie na mnie :oops:
Serek - 27-01-2007, 13:49

Pasować : TAK
Druga sprawa: poszukaj pierścieni centrujących redukcyjnych (takie plastikowe na allegro nawet są) z otw. centr. 67,1 dla Mitsubishi Galanta.
To ważne, ponieważ mając felgi z otworem centralnym o większej średnicy piasta nie spełnia swojej funkcji centrującej. Wątpię, by same nakrętki dobrze to znosiły. Koszt tych pierścieni jest śmieszny jednak możesz mieć problem z dostaniem odpowiedniego rozmiaru.

Anonymous - 28-01-2007, 02:03

grubka1, nikt sie na Ciebie nie zlosci, Serek tylko tak zartowal, bo doskonale pamieta, ze forum jest "user friendly" prawda? :twisted:
A co do pierscieni centrujacych to z dostaniem nie bedzie zadnego problemu, poszukalem i u tego :arrow: http://moto.allegro.pl/it...eki_expres.html sprzedawcy dostaniesz jakie tylko potrzebujesz wlacznie z 67,1mm za 35,-PLN / komplet czyli 4 szt. :D Z reszta wystarczy, ze mu podasz tylko rok i model samochodu, a on dobierze wlasciwe, znac musisz tylko srednice otworu w feldze, ale to Ci juz powie sprzedawca felg.
Powodzenia i pochwal sie fotka jak juz jakies kupisz 8)