Chcę Kupić Pajero - warto pchać się w Pajero I ?
dahu - 13-02-2014, 01:02 Temat postu: warto pchać się w Pajero I ? wymagania :
- krótki
- automat
mile widziany
- benzyna 3.0 + gaz
ogólnie interesuje mnie ten egzemplarz : Pajero I
Chciałbym się dowiedzieć trochę od posiadaczy, ogólnie o Pajero I , silnikach , możliwych modyfikacjach itp.
jawaldek - 20-02-2014, 14:36
dahu napisał/a: | bardziej uzasadnione opinię o jedynce | może to że jest to benzyna Na przeprawach wodnych może być cieniutko co nie znaczy że musisz się przeprawiać przez wodę, ale jest to w pewnym sensie frajda Mogą być kłopoty z częściami zamiennymi nie wspomnę już o dobrej blacharce. Nie uwierzę że rama nie spawana, no chyba że cały czas stał w garażu i tylko w niedzielę odbywał stałą trasę w suchym klimacie Butla gazowa zamontowana w samochodzie znacznie ogranicza ładowność a i jak zechcesz gdzieś dalej pojechać w Europę to tych stacji LPG nie jest aż tak strasznie dużo. Po za tym jako plusy to ma fajną sylwetkę jak i wnętrze ->> dość "toporne" no i sama naprawa silnika,o ile kupisz części, jest tańsza. Zobacz PW.
Sorki teraz doczytałem że interesuje Cię benzyna+ gaz .
dahu - 20-02-2014, 23:49
Cytat: | A czym może być prawie 30 letni samochód ? Tu nie chodzi tylko o jego "stan". Tu chodzi o ogół czynników. Jeden i chyba najważniejszy, to ogół konstrukcji. Choć by w nie wiem jak idealnym był "stanie". To nadal będzie stary trup. Który paskudnie wygląda. Który ma zero komfortu. Którym się można -co najwyżej- toczyć. 30 letnie toczydło za 10 tys ? |
Dla jednego złom dla innego skarb , a do co rozwiązań technicznych wiele rozwiązań technicznych "złomów" lepiej się sprawdza niż niektóre obecne rozwiązania techniczne w nowych autach (chcesz przykłady zapraszam na pw )
mkm napisał/a: | Jeżeli pytający pyta o auto, to raczej chodzi mu o stan techniczny, a nie podanie rocznika, więc może opisz wady tego trupa, bo na razie nawet cenę przekręciłeś...
Tak na marginesie - ogłoszenie wygasło. |
Chciałbym się dowiedzieć ogólnie jak najwięcej o pajero I możliwych modyfikacjach p&p i wadach typu np.: silniki 3.0 v6 - padają , korby z plasteliny / wychodzą bokiem itd. ... ewentualnie na co warto zwrócić szczególną uwagę kupując pajero I
zbyszekm2 - 21-02-2014, 09:04
Podstawowa sprawa to stan ramy. najczęściej korozja dopada tylna jej część.
Wyspawania dziur mało praktyczne, dobrą używkę b. c. znaleźć (maja ok 25 lat:)).
Silnik 3,0V6 jest bardzo fajny. Nie ma dużo koni ale moc 150KM jest wystarczająca. Bardzo często lobią pękać głowice w nich i nie wiadomo od czego to zależy.
Po za tym nie ma jakiś przypadłości.
Wszystkie części są w miarę dostępne, nowe i używane.
Ten silnik występował w Pajero do 93 roku. Później zmodyfikowano go i posiadał moc 177KM.
Skrzynia nie przechodziła żadnych modyfikacji i produkowana była do 2004 roku.
W pajero 1 reduktor występował tylko w wersji ES i automatyczne sprzęgiełka na przednich piastach. Czasem wystepowała Blokada tylnego mostu LSD.
Jak mi się coś przypomni to dopisze.
Sam maj P1 z 91 roku w stanie idealnym mimo 200 tys. przebiegu. Zamieszczę fotki.
|
|
|