To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - Galant 2.0 lub 2.5 v6 1997 + Gaz Rybnik (chce kupić) Pomocy

qb4 - 13-02-2014, 17:34
Temat postu: Galant 2.0 lub 2.5 v6 1997 + Gaz Rybnik (chce kupić) Pomocy
Witam
Wypatrzyłem sobie takiego Galancika

http://tablica.pl/oferta/...html#5cefa64c43

i jeśłi ktoś już na pierwszy rzut oka coś widzi w nim, bądź ma jakieś rady ;)
Autko znalazłem przed chwilą dosłownie, więc nie czytałem innych postów, ani porad :)

Pisze tego posta o pomoc.. i zabieram się za lekturę

Auto ma Gaz i tutaj pierwsze pytanie jak te silniki się z gazem lubią/ nie lubią bardzo ;) ?

Zawsze chciałem mieć Galanta z tego modelu
Liczę na Państwa pomoc

z góry dziękuję
Kuba

p.s kandydat nr 2

http://tablica.pl/oferta/...html#5cefa64c43

Tomasz87 - 13-02-2014, 23:14
Temat postu: Re: Galant 2.0 lub 2.5 v6 1997 + Gaz Rybnik (chce kupić) Pom
qb4 napisał/a:

Auto ma Gaz i tutaj pierwsze pytanie jak te silniki się z gazem lubią/ nie lubią bardzo ;) ?


Lubią się z gazem, o ile jest dobrze założony i się o niego dba :)

katusik - 14-02-2014, 20:02

a do jakiej kwoty szukasz galanta?
jarek DORMAGEN - 24-02-2014, 16:19

sprawa z gazem w galancie wygląda następująco...zawory dostają za wysoką temperature przy gazie i co za tym idzie dostają po dupie,za słaby materiał został wykozystany przy produkcji zaworów.A jak chcesz za trzy lata zmienic autko to nie ma problemu...powinno wytrzymac..
Tomek - 24-02-2014, 19:57

Cytat:

sprawa z gazem w galancie wygląda następująco...zawory dostają za wysoką temperature przy gazie i co za tym idzie dostają po dupie,za słaby materiał został wykozystany przy produkcji zaworów.A jak chcesz za trzy lata zmienic autko to nie ma problemu...powinno wytrzymac..


:shock: :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

McCoy - 24-02-2014, 22:37

jarek DORMAGEN napisał/a:
sprawa z gazem w galancie wygląda następująco...zawory dostają za wysoką temperature przy gazie i co za tym idzie dostają po dupie,za słaby materiał został wykozystany przy produkcji zaworów.A jak chcesz za trzy lata zmienic autko to nie ma problemu...powinno wytrzymac..


Zawsze można spróbować pojechac na ropie zeby zwory schlodzic...

herkules - 25-02-2014, 14:23

Jeden i drugi silnik dobrze tolerują LPG. Wiem bo mam. Kwestia dopasowania instalacji. Koszt 3-4 tys.(oczywiście sekwencja). U siebie mam:
- STAG 300-6 premium
- KME silver
- Hana 2000 green
Spalanie 14-15l miasto 9-10 trasa. Koszt inst. 3 tys. Nie przypuszczałem, że będzie tak dobra (4 auto na gazie). Nie bój się gazu ( Passatem zrobiłem na LPG 480 tys. i silnik jak dzwon. Do dziś jeździ w Gostyninie, a sprzedałem go w 2008).

Ps
Przycinanie spalania na siłę może skutkować tym co pisał kolega Jarek.

Pozdrawiam
Herkules

bialyjayz - 25-02-2014, 15:28

jarek DORMAGEN napisał/a:
prawa z gazem w galancie wygląda następująco...zawory dostają za wysoką temperature przy gazie i co za tym idzie dostają po dupie,za słaby materiał został wykozystany przy produkcji zaworów.A jak chcesz za trzy lata zmienic autko to nie ma problemu...powinno wytrzymac..

oczywiście negatywna opinia i gazie Mitsumanika nie jeżdżącego na tej mieszance-czemu to nie dziwi, i gaz jest zły tylko dla tych którzy go nie mają?
Dla przykładu mam 2.5V6 z już 5letnią sekwencją, i hula bez mrugnięcia. Więc nie sprawdzają się Tutaj Twoje uwagi i ostrzeżenia, zresztą pewnie tylko nie w moim przypadku. Pozdrawiam :)

Sycior - 25-02-2014, 16:50

2.0 R4 i 2.5 V6 łykają gaz bez problemu, oczywiście musi to być porządna sekwencja jak kolega napisał z jakieś 3-4 tysie. Sam nie mam gazu, bo nie lubię, i uważam że gaz to do kuchenki jest, ale znam wiele osób co mają te silniki zagazowane i nie narzekają na jakieś problemy. Tego typu rewelacje co podał jarek to ja w ogóle pierwszy raz słyszę :O Jedyny typowy problem z zaworami o jakim ja słyszałem to klepiące popychacze, ale to zdarza się i egzemplarzom jeżdżącym na LPG i tym co gazu nigdy nie wąchały.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group