To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ?

bialyjayz - 16-02-2014, 10:48
Temat postu: [CA4A 1.6] Proszę o pomoc- Szron na redukotorze gazu . . . ?
Witam po raz kolejny mam problem, tym razem większy niż zwykle. Chodzi o szron na reduktorze gazu, domnieniam że to nieszczelność instalacji, być może wy potraficie po zdjęciach zdiagnozować co może mu dolegać, dodatkowo auto na postoju na LPG jakoś obroty trzyma, fakt nie równo ale nie gaśnie, jednak przy jeździe gdy dojeżdzam do skrzyżowania i próbuje zmienić bieg na niższy auto czuć jak gaśnie i muszę mu dodawać gazu, żeby całkiem nie zgasł, bywa i taka sytuacja że zgaśnie przy dojeżdzaniu do krzyżówki, muszę wtedy spowrotem wrzucić bieg by odpalił na tak zwany popych póki ma pęd do przodu.
Tutaj zdjęcia reduktora. Proszę o popdowiedź





mkm - 16-02-2014, 11:35

bialyjayz, podejrzewam, że to ciąg dalszy problemu jaki opisywałeś w innym temacie.
Układ chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia termostatu i odpowietrzenia układu :wink:

bialyjayz - 16-02-2014, 12:11

mkm napisał/a:
Układ chłodzenia.
Zacznij od sprawdzenia termostatu i odpowietrzenia układu

też myślałem, że termostat ale go wyjąłem i dalej to samo..

robertdg - 16-02-2014, 13:50

Brak obiegu, słaby stan płynu chłodzącego, niedrożny układ, uszkodzona pompa wody, uszkodzona uszczelka pod głowića, mozliwości kilka, najprościej sprawdzić czy odpowiedni poziom płyn, czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym, itd
bialyjayz - 16-02-2014, 16:24

robertdg napisał/a:
słaby stan płynu chłodzącego

dolewany, CAO wracało z Niemiec trasa 900km, 500 bez żadnych komplikacji, później ojciec zauważył, że się temp podnosi dolał płyn, kolejne 20 km bez zarzutów i znów temp się podniosła, tym razem woda dolana, i tak co 20 km mówił, że stawał by dolać wody, bo była wyrzucana przez zbiornik wyrównawczy i tak dojechał do domu z ciągłymi przystankami na dolewkę, tylko proszę nie krytkować, że woda bo co 20 km gdyby miał dolewać płyn chłodzący by zbankrutował po drodze.

robertdg napisał/a:
uszkodzona pompa wody

pompa wody wymieniana w październiku po tym jak się z niej lała woda, zresztą przeze mnie bo zamist płynu chłodzącego przez 4 miechy jeździłęm na wodzie ::(

robertdg napisał/a:
uszkodzona uszczelka pod głowića

objawy by to sprawdzić ?

robertdg napisał/a:
czy wąż zasilający reduktor w temperature z ukladu chłodzenia jest ciepły zarówno z wężem powrotnym

jeśli chodzi o weźe od silnika do chłodnicy gorący, to samo się ma do tego dolnego dłuższego

robertdg - 16-02-2014, 16:57

Jeżeli oba węże od chłodnicy sa gorące to sprawdź czy chłodnica na całej płaszczyXnie radiatora jest tak samo goraca, jezeli jest nierównomiernie goraca to wymień chłodnice bo jest zamulona i silnik bedzie sie grzał. Tak samo sprawdź każdy wąz/rure układu chłodzenia czy maja jednakowe temperatury, może gdzieś wystapił korek w obiegu
Sprawdź czy przewody cieczy dochodzacy i odchodzacy z parownika tez sa ciepłe,
Uszczelke pod głowica mozna sprawdzic poprzez test spalin w płynie chłodniczym (tylko jezeli objawy nie sa jednoznaczne)

plecho1 - 16-02-2014, 19:18

Prosty test na obecność CO2 w płynie można zrobić za pomocą testu akwarystycznego i korka z rurką od wina. Korek z rurką wtykamy w miejsce oryginalnego korka w chłodnicy i do rurki nalewamy test na obecność CO2. Jeśli do płynu dostaje się CO2 to test zabarwi się na odpowiedni kolor.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group