Space Star Techniczne - [MSS 1.6] Strasznie dymi na zimnym silniku i bierze olej
Anonymous - 20-02-2014, 14:13 Temat postu: [MSS 1.6] Strasznie dymi na zimnym silniku i bierze olej trochę brał olej i oddałem samochód do mechanika
niby wymiana uszczelniaczy
teraz na zimnym silniku dymi - nie zawsze ale jak już zadymi to aż wstyd
i do tego bierze olej w ilości 1l na 1000km.
ma ktoś na to pomysł ? żebym znów niepotrzebnie płacił tym niby mechanikom
milo - 20-02-2014, 15:25
bazkomp napisał/a: | niby wymiana uszczelniaczy |
Zaworowych
Zmierz ciśnienie na wszystkich cylindrach ,jaki przebieg niby rzeczywisty ?
Anonymous - 20-02-2014, 15:46
mechanik to dobry znajomy - uszczelniacze wymienione bo byłem przy tym
przebieg 190 tyś - udokumentowany od samegopoczątku
JCH - 20-02-2014, 19:40
W 1.6 były przypadki zapieczonych pierścieni tłokowych. Może to będzie jakiś trop
Jak "szukajka" wróci do życia to może da się odszukać temat
edit:
Widzę, że Rafał podrzucił temat a ja mam jeszcze ten:
Bierze olej
Bizi78 - 20-02-2014, 19:46
http://forum.mitsumaniaki...9346dddb9f883ee
zako7 - 23-02-2014, 19:54
Ja miałem podobny przypadek, brał 1l/ 1000km. Wymiana pierścieni + uszczelniacze oleju nie bierze.
Anonymous - 23-02-2014, 21:15
@Zako7 - kwota?
póki co mój mechanik stwierdził że można spróbować zalać od góry cylindry naftą na 2-3 dni niech to przeżre się i potem zalać dobrym olejem i zobaczymy jaki to da efekt...
futrzany - 24-02-2014, 20:43
Jak chcesz to zrobić dobrze to tylko na oryginalnych częściach czyli komplet pierścieni ok 600 zł ASO, komplet uszczelniaczy i uszczelek drugie 600 zł plus robota ok 800 zł , na zamiennikach nie rób bo efekt taki sam będzie jaki już masz
Anonymous - 25-02-2014, 10:25
pocieszenia ciąg dalszy
gargi12 - 28-10-2014, 17:43
Odkopie trochę temat bo u mnie też zauważyłem ze na 1000km znika 1L oleju(choć w książce napisane ze 1litr to norma) a że nie chce zmieniać auta więć chyba remont konieczny lepiej wydać 2 klocki i mieć problem z głowy tak myślę
plecho1 - 28-10-2014, 20:13
A jaki przebieg ma Twoje auto i czy nie było czasem przegrzane? Jeśli przebieg nie za duży i z silnikiem nic się nie działo, to może wystarczy wymienić uszczelniacze zworowe.
Hubeeert - 28-10-2014, 20:31
gargi12 napisał/a: | więć chyba remont konieczny lepiej wydać 2 klocki i mieć problem z głowy tak myślę | coś tanio - co wejdzie w zakres remontu?
Bartek - 29-10-2014, 09:46
Hubeeert, 2 klocki na remont głowicy wystarczą bez problemu, ale po doliczeniu panewek, pierścieni, rozrządu, płynów, filtrów i innych przydasi które warto wymienić mając otwarty motur, będzie trudno, chyba że robota własna
gargi12 - 29-10-2014, 17:39
Auto ma 214 tysi (jeśli nie był kręcony) przy 213 zmieniałem rozrząd i myślałem że teraz wymienię uszczelniacze i pierścienie i wyczytałem ze kolega za ori pierścienie i uszczelniacze plus uszczelki dał 1200 zł i nie wiadomo ile robocizna u mnie by wyszła.Szkoda pozbyć się autka bo już trochę w niego zainwestowałem i najważniejsze że żonie dobrze nim się jeździ
Hubeeert - 29-10-2014, 19:11
gargi12 napisał/a: | myślałem że teraz wymienię uszczelniacze i pierścienie i wyczytałem ze kolega za ori pierścienie i uszczelniacze plus uszczelki dał 1200 zł |
Jak uszczelniacze to i dotarcie gniazd zaworowych, pierścienie = honowanie bloku, itd
Koszty - telefon na Krasnobrodzką da Ci odpowiedź w temacie kosztów. Poza tym dolicz koszt składania, demontażu i montażu silnika, rozrządu itd
|
|
|