Eclipse - Techniczne - [1G 90-94] LASER RS knock sensor CHECK ENGINE
Geels - 24-02-2014, 00:18 Temat postu: [1G 90-94] LASER RS knock sensor CHECK ENGINE witam. postanowiłem zaczerpnąć języka na waszym forum, gdyż mam problem dotyczący ciągłego pojawiania się CE, błyskowy błąd to 31. patrząc w manualu laser-talon ten błąd oznacza winę komputera, na forum Knock Sensor... po podmianie kompa z eclipse to samo... podmieniany byl tez czujnik i nadal to samo... przejścia kabli OK. CE zapala się po minucie i nie gaśnie wcale a silnik po zapaleniu kontrolki zaczyna złe pracować... przy przyspieszaniu do 3,5tys. kończą mi sie pomysły co możne byc przyczyna... :/ możne ktoś doradzi.... będę wdzięczny za każda mądra wypowiedz. Pozdrawiam Fanatyków 5 =)
Krzyzak - 24-02-2014, 09:27
przestawiony rozrząd? lub czujnik wału/wałka (chodzi o zapłon)
ew. tragiczna jakość paliwa
31 to czujnik spalania stukowego
Geels - 28-02-2014, 15:42
rozrząd ok... a czujnik walu nie ma osobnego kodu błędu? jak to zdiagnozować? trace głowe... tym bardziej ze wszędzie jest napisane co innego... np. Knock tylko w wersji TURBO może sie ktoś do tego odnieść? Pozdrawiam !!
Krzyzak - 28-02-2014, 21:13
knock ma każdy
co do czujnika wału to miałem na myśli czy nie jest przestawiony - wtedy ustawienia zapłonu są błędne i może być problem ze stukami
Geels - 01-03-2014, 06:14
a mógłbyś napisać jak go zdiagnozować? i czy da sie sprawdzić jego ustawienie i ew odchył od normy w jakis sposób? Dziekować Ci Krzyzak za zainteresowanie !!
Krzyzak - 01-03-2014, 21:31
co zdiagnozować?
knock? - tylko przez Palma czy TMO.exe - programy do podglądu tego, co widzi ECU; knock to mikrofon, który jak wyczuje stuk daje info do ECU; jak masz masz powyżej chyba 17 stuków/sek. to ECU cofa zapłon
czujnik wału się sprawdza oscyloskopem
a masz ustawiony zapłon lampą? bo przy tym ustawianiu trzeba podłączyć pewne złącze do masy
Geels - 01-06-2014, 17:15
Przypomniałem sobie o tym poscie i moze warto dopisać... PROBLEM KONTROLKI CHECK ENGINE jest nadal mimo dobrej pracy silnika, wielu podmianom czujników, 3 róznych ECU itd jest ciagle to samo. np Wyjmuje aku na noc, podpinam, przekrecam tylko na kontrolki i za kazdym razem po jakiejs chwili jeeeest... niby błąd spowodowany przez knock, ale przecież silnik nawet nie mruknął... Głośno myśląc moze jakieś połączenie pod deska do ECU czy uziemienie?? Zegary? (tam jeszcze nie szukałem) Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie szukam dalej, jak sie uda dam znać
|
|
|