[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Pasek klinowy wielorowkowy - pasek osprzętu.
gambler - 26-02-2014, 22:50 Temat postu: Pasek klinowy wielorowkowy - pasek osprzętu. Kiedy wymagana jest wymiana paska klinowego w CYxA 1,8 , czy ktoś ma jakieś doświadczenia, ewentualnie czy potrzebna jest wymiana również napinacza?
Robert_N - 27-02-2014, 09:59
gambler, masz łańcuszek.
Bizi78 - 27-02-2014, 10:10
Robert_N napisał/a: | masz łańcuszek. |
Ale koledze chyba chodzi o pasek osprzętu a nie o rozrząd .
Janek_W - 27-02-2014, 10:15
gambler, w "liście czynności przeglądowych" dla Lancera nie ma zdefiniowanego przebiegu, przy którym należy zmienić pasek, ale przy każdym przeglądzie jest zalecenie: "Sprawdzić stan i napięcie pasków klinowych".
Mi zaraz minie 100 tys. kilometrów i jeszcze paska klinowego nie wymieniałem.
Robert_N - 27-02-2014, 13:44
Bizi78, rzeczywiście
mjsystem - 27-02-2014, 14:30
gambler napisał/a: | Kiedy wymagana jest wymiana paska klinowego w CYxA 1,8 , czy ktoś ma jakieś doświadczenia, ewentualnie czy potrzebna jest wymiana również napinacza? |
Pytasz, bo musisz, czy z zasady?
Janek_W napisał/a: | w "liście czynności przeglądowych" dla Lancera nie ma zdefiniowanego przebiegu, przy którym należy zmienić pasek, ale przy każdym przeglądzie jest zalecenie: "Sprawdzić stan i napięcie pasków klinowych |
Dokładnie. Powinieneś raczej na oko ocenić stan paska i napinacza. Jaki masz przebieg?
gambler - 27-02-2014, 18:07
Mam 100kkm przebiegu stan zewnętrzny OK, pytam z ciekawości czy komuś pękł i przy jakim przebiegu.
Czy konieczna jest wymiana przy okazji napinacza, czy samego paska.
Pasek nie jest drogi, więc może należałoby go wymienić, bo szkoda byłoby stanąć na drodze..
Trik - 27-02-2014, 18:45
Ja wymieniłem przy 60Kkm ponieważ pojawiło się delikatne pęknięcie w okolicy szwu. Nie wymieniano dodatkowych elementów. Na tym co teraz mam zrobiłem już 90Kkm. Nie ma totamto, trzeba systematycznie sprawdzać.
mjsystem - 27-02-2014, 19:32
gambler napisał/a: | Pasek nie jest drogi, więc może należałoby go wymienić, bo szkoda byłoby stanąć na drodze.. |
Pro forma wymień pasek. Będziesz spał spokojnie, choć ja osobiście nie widzę powodu.
Riva - 08-04-2014, 14:26 Temat postu: [CY3A 1.8] Elementy napinające pasek klinowy w Lancer 1,8 Witam wszystkich.
Po roku użytkowania Lancera 1,8 Sportback i zrobieniu ponad 15 tys. km dziwny piszczący
dźwięk powrócił.
Nie jestem pewien co może generować typowy dźwięk piszczącego paska.
W ubiegłym roku zmagałem się z nim przez dwa miesiące aż wymieniłem pasek klinowy
i wszystko było OK . Aż do dzisiaj.
Zastanawiam się czy winnym mogą być same rolki napinające - prowadzące czy może
sprzęgło alternatora.
Czy ktos z forumowiczów przerabiał taki problem.
Gdzie i jakie dobre zamienniki napędu paska można zakupić do lancera.
mjsystem - 08-04-2014, 15:15
Riva, nie zakładaj tematów, które od dawna są poruszane. Kontynuuj istniejące. Następnym razem posty dublowane trafią do kosza.
Riva - 08-04-2014, 21:10
Żaden problem a więc gdzie są te posty o problemach z paskami.
Pozdrawiam.
wrobel_19 - 04-05-2014, 19:00 Temat postu: Lancer Sportback 1.8 D-ID INTENSE rozrzad i inne. Witam,
miesiac temu zostalem posiadaczem Lancera Sportback z 2010 roku z silnikiem 1.8 D-ID INTENSE 150 km, przebieg 98 tys. Mam takie pytanko czy w tej wersji znajduje sie pasek czy lancuch rozrzadu? szukam po forach i nie moge znalesc.
Jeszcze jedno pytanko po lewej stronie silniki znajduja sie dwa paski jeden wenzszy drugi szerszy. Szerszy to klinowy tak? nie jestem specem w te kloci wiec pytam.
Przy tym wezszym na gorze jest rolka i w tych okolicach dziwnie klekocze, buczy nie wiem jak to opisac szczegolnie jak odpuszczam sprzeglo.
Jak ktos ma jakis pomoc bede wdzieczny.
Pozdrawiam
cwaniak - 04-05-2014, 19:19
wrobel_19, w di-d pasek masz, łańcuch występuje w benzynie
Bizi78 - 04-05-2014, 20:14
cwaniak, czy aby na pewno:
http://www.mitsubishi-mot...D230%26page%3D2
|
|
|