Outlander II Ogólne - Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT
grzybus82 - 07-03-2014, 22:00 Temat postu: Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT Witam koledzy mam pytanka do Was/
Mój samochód jeździ na instalaji gazowej STAG4,jest dobrze założony oraz dobrze skalibrowany-zakładany w polecanym zakładzie jest na bank ok!Przejechał na nim 40tyś km.
Spalanie przecietne w mieście LPG 16.5l a w trasie 12-13l.
1.Jaki jest nominalny luz zaworowy na ssącym i wydechowym?
Pomożecie?
Trik - 08-03-2014, 10:12
Silnik 1.8 (4B10) w Lancerach jest z tej samo rodziny co Twój 2.4 (4B12).
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
Poczytaj w technicznym Lancera.
Było tam już podparcie z wymianą głowicy, sporo o regulacji luzów, o tym skąd wziąć taniej szklanki (Dodge Caliber itp.), jak często należy robić sprawdzenie i regulację na LPG w tych silnikach.
grzybus82 - 08-03-2014, 19:38
dziękuję b.serdecznie!Podrawiam!
grzybus82 - 18-03-2014, 08:56 Temat postu: Luz zaworowy- Outlander II 2.4 Mivec CVT Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?
[ Dodano: 18-03-2014, 13:46 ]
grzybus82 napisał/a: | Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec? |
Dla potomnych..
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10
Wyczerpałem.
Pozdrawiam.
milo - 18-03-2014, 14:32
grzybus82 napisał/a: | Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10 |
Tylko regulowane na gorącym
grzybus82 - 18-03-2014, 18:58
milo napisał/a: | grzybus82 napisał/a: | Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10 |
Tylko regulowane na gorącym |
Skad ta pewnosc,jeszcze do tej pory sie nie spotkalem z taka teza.Wszystkie samochody ktors mialem byly regulowane na zimno co jest logiczne ze wszystko puszcza i realnie mozna spraedzic luz..
Pisze z tel. wiec sorki ze nie ma PL znakow.
Samochod postawilem dzisiaj do polecanego przez kolege mitsumaniaka fachofca w celu wlasnie spr na zimnym jakie ma luzy..
Bizi78 - 18-03-2014, 20:26
Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem.
grzybus82 - 18-03-2014, 21:23
Bizi78 napisał/a: | Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem. |
O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo,znajdz kolego prosze tego screna.
Te parametry ktore przedstawiles sa zgodne z baza danych programu nalezacego wlasnie do tego fachofca ktoremu powierzylem auto..o
Czyli w ASO jedno a u fachofca drugi i to bardziej realne..
Bizi78 - 18-03-2014, 21:31
Ok, chyba znalazłem :
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać .
grzybus82 - 18-03-2014, 21:41
Bizi78 napisał/a: | Ok, chyba znalazłem :
Obrazek
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać . |
Nic nie widac czemu?
Ok widac.
Bizi78 - 18-03-2014, 21:42
Zobacz teraz, bo zmieniłem hosting .
grzybus82 - 18-03-2014, 21:47
Dziekuje Ci bardzo!uswiadomiles, potwierdziles i pomogles, jutro napisze tu jakie luzy zaworowe ma Mitsu..
Bizi78 - 18-03-2014, 21:50
Spoko .
SZCZAW - 17-11-2014, 18:58
I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator.
grzybus82 - 17-11-2014, 21:43
SZCZAW napisał/a: | I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator. |
Cześć.Regulacja wyszła pozytywnie i kosztownie. Szklanki wymieniałem w zakładzie prywatnym polecanym przez innego użytkownika z tego forum (on również regulował zaworki w swoim lancerze). Jeśli chodzi o części to jak wspominałem wyżej - wymieniłem 16 szklanek na oryginalne z serwisu Mitsu (koszt 62zł/szklanka). Bolało, ale wolałem to zrobić na tip top. Sam stał u mechanika 1 dzień roboczy. Jestem w pełni zadowolony, mitsu pali mniej i do tego łatwiej przyspiesza. Po całej operacji pojeździełem z 500 km na samej benzynie co by się tam wszystko ułożyło. W między czasie zaliczyłem polecanego gazownika który dokładnie zweryfikował mi mapę gazu - teraz jest super. Od tamtego czasu stuknęło 7tys.km i żadnych niepokojących znaków nie ma.Po przejechaniu kolejnych 5tys.pojadę na weryfikację.
Instalacja jest bez lubryfikatora.
Pozdrawiam
|
|
|