To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT

grzybus82 - 07-03-2014, 22:00
Temat postu: Luz zaworowy w Mitsu Outlander II 2.4 Mivec CVT
Witam koledzy mam pytanka do Was/
Mój samochód jeździ na instalaji gazowej STAG4,jest dobrze założony oraz dobrze skalibrowany-zakładany w polecanym zakładzie jest na bank ok!Przejechał na nim 40tyś km.

Spalanie przecietne w mieście LPG 16.5l a w trasie 12-13l.
1.Jaki jest nominalny luz zaworowy na ssącym i wydechowym?

Pomożecie?

Trik - 08-03-2014, 10:12

Silnik 1.8 (4B10) w Lancerach jest z tej samo rodziny co Twój 2.4 (4B12).
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
Poczytaj w technicznym Lancera.
Było tam już podparcie z wymianą głowicy, sporo o regulacji luzów, o tym skąd wziąć taniej szklanki (Dodge Caliber itp.), jak często należy robić sprawdzenie i regulację na LPG w tych silnikach.

grzybus82 - 08-03-2014, 19:38

dziękuję b.serdecznie!Podrawiam!
grzybus82 - 18-03-2014, 08:56
Temat postu: Luz zaworowy- Outlander II 2.4 Mivec CVT
Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?

[ Dodano: 18-03-2014, 13:46 ]
grzybus82 napisał/a:
Panowie orientujecie się jaki powinien być luz zaworowy w silniku 2.4 Mivec?


Dla potomnych..

Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Wyczerpałem.
Pozdrawiam.

milo - 18-03-2014, 14:32

grzybus82 napisał/a:
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Tylko regulowane na gorącym :!:

grzybus82 - 18-03-2014, 18:58

milo napisał/a:
grzybus82 napisał/a:
Zadzwoniłem do ASO MITSU i otrzymałem informację, że
- dla wydechowego - 0.30 +- 15
- dla ssącego - 0.20 +-10

Tylko regulowane na gorącym :!:

Skad ta pewnosc,jeszcze do tej pory sie nie spotkalem z taka teza.Wszystkie samochody ktors mialem byly regulowane na zimno co jest logiczne ze wszystko puszcza i realnie mozna spraedzic luz..
Pisze z tel. wiec sorki ze nie ma PL znakow.
Samochod postawilem dzisiaj do polecanego przez kolege mitsumaniaka fachofca w celu wlasnie spr na zimnym jakie ma luzy..

Bizi78 - 18-03-2014, 20:26

Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem :? .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem.

grzybus82 - 18-03-2014, 21:23

Bizi78 napisał/a:
Na jakiejś ruskiej stronce podawali, że w 4B1X 0,30 i 0,20 +-0,03 na zimnym silniku.
Niestety nie mogę zlokalizować tej stronki z manualem :? .
Postaram się poszukać jakiegoś screena bo pamiętam, że robiłem.

O wlasnie o taka odpowiedz mi chodzilo,znajdz kolego prosze tego screna.
Te parametry ktore przedstawiles sa zgodne z baza danych programu nalezacego wlasnie do tego fachofca ktoremu powierzylem auto..o
Czyli w ASO jedno a u fachofca drugi i to bardziej realne..

Bizi78 - 18-03-2014, 21:31

Ok, chyba znalazłem :D :

Kurczę nie wiem czy będzie coś widać :? .

grzybus82 - 18-03-2014, 21:41

Bizi78 napisał/a:
Ok, chyba znalazłem :D :
Obrazek
Kurczę nie wiem czy będzie coś widać :? .

Nic nie widac czemu?
Ok widac.

Bizi78 - 18-03-2014, 21:42

Zobacz teraz, bo zmieniłem hosting :wink: .
grzybus82 - 18-03-2014, 21:47

Dziekuje Ci bardzo!uswiadomiles, potwierdziles i pomogles, jutro napisze tu jakie luzy zaworowe ma Mitsu..
Bizi78 - 18-03-2014, 21:50

Spoko :D .
SZCZAW - 17-11-2014, 18:58

I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator.
grzybus82 - 17-11-2014, 21:43

SZCZAW napisał/a:
I jak wyszła regulacje zaworów Grzybus82 , napisz gdzie robiłeś(salon ,prywatnie) ,czy jesteś zadowolony ,jak silnik wygląda po użytkowaniu na gazie ( też mam wstawiony stag w takim samym modelu miśka) i jaki koszt regulacji ,ewentualnie części które wymieniłeś jeśli musiałeś. napisz na co zwrócić uwagę ,czy w swojej instalacji stag masz też podpięty lubryfikator.


Cześć.Regulacja wyszła pozytywnie i kosztownie. Szklanki wymieniałem w zakładzie prywatnym polecanym przez innego użytkownika z tego forum (on również regulował zaworki w swoim lancerze). Jeśli chodzi o części to jak wspominałem wyżej - wymieniłem 16 szklanek na oryginalne z serwisu Mitsu (koszt 62zł/szklanka). Bolało, ale wolałem to zrobić na tip top. Sam stał u mechanika 1 dzień roboczy. Jestem w pełni zadowolony, mitsu pali mniej i do tego łatwiej przyspiesza. Po całej operacji pojeździełem z 500 km na samej benzynie co by się tam wszystko ułożyło. W między czasie zaliczyłem polecanego gazownika który dokładnie zweryfikował mi mapę gazu - teraz jest super. Od tamtego czasu stuknęło 7tys.km i żadnych niepokojących znaków nie ma.Po przejechaniu kolejnych 5tys.pojadę na weryfikację.
Instalacja jest bez lubryfikatora.
Pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group