To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - Problem zwysokością zawieszenia

mati85 - 13-03-2014, 21:47
Temat postu: Problem zwysokością zawieszenia
Witam. Koledzy mam takie pytanie: jaka powinna być wysokość od podłoża do poszerzeń nadkoli w krótkim pajeroII na oponach 265/70 r15? Autko które posiadam ma przód podkręcony na drążkach przez poprzednich właścicieli ale tył był troszkę niżej, po założeniu progów, osłony butli lpg i zapakowaniu hi-lifta do bagażnika jeszcze się to połębiło . Przymierzam się do wymiany zawieszenia i chciałbym mięć jakiś punkt odniesienia jak to jest w seryjnym aucie.
jawaldek - 14-03-2014, 12:43

Poszerzeń nadkoli jest tyle ilu producentów->> co nadkole to coś innego. Raczej,skoro już przód podniesiony to dostosuj się do tego co masz->>przód. Ile ta osłona butli i hi-lift musi ważyć skoro widać różnicę ?? Pewnik że sprężyny tylne do wymiany. Albo odkręcenie drążków skrętnych z przodu do obniżenia samochodu :roll:
lukas 78 - 14-03-2014, 18:33

tak to ma wyglądać

mati85 - 14-03-2014, 22:46

Poszerzenia są fabryczne, butla lpg jest znacznie cięższa niż zbiornik benzyny, osłona też trochę waży bo butla musi być bezpieczna :wink: a miejsce jest w sumie narażone na uszkodzenia, żeby to zmotać wszystko na aucie to też parę kilo stali weszło, do tego progi, hi-lift i parę dupereli w bagażniku i uzbierało się trochę tego obciążenia na tył. Na większych wybojach dość często dobija. Sprężyny są od nowości pewnie więc miały prawo się poddać. Generalnie zmierzam w kierunku kół 33" i dlatego nie chcę opuszczać przodu auta. Czy sprężyny +50mm faktycznie tyle będą miały i jaką firmę byście polecili? Chyba najpierw muszę policzyć dokładnie ile jest tego dodatkowego obciążenia i wtedy próbować coś dobrać, czy dobrze kombinuję?
lukas 78 - 14-03-2014, 23:52

mówi się dziękuję
opisane opony to fabryczne opony na których bez żadnych liftów kręceń drążkami auto powinna stać jak w książce

jawaldek - 15-03-2014, 10:24

mati85 napisał/a:
Generalnie zmierzam w kierunku kół 33"
moje pytanie "po co" no chyba że w ostry teren ale.... czy warto jest dodatkowo obciążać cały układ zyskując na prześwicie tylko ,a czasami i aż ;) , 2cm 50mm ?? przy kołach 33" ?? 31" już powoduje dość częste wizyty na wymianę łożysk. Mam zamontowane wzmocnione (ot i skleroza :oops: montowałem w 2012, ale chyba +250kg ) sprężyny oraz amorki firmy Lovells. Przód i tył tej samej firmy.
mati85 - 15-03-2014, 22:22

Dzięki za info i za zainteresowanie tematem koledzy, z tym terenem to różnie bywa :wink: ,
rozmiar kół to jeszcze do przemyślenia sprawa i to nie jest takie pilne ale zawiechę trzeba reanimować raczej na już.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group