[92-96]Galant E5xA - Z 1.8 GLSi na 2.0
Kapsel22 - 22-03-2014, 13:54 Temat postu: Z 1.8 GLSi na 2.0 witam:)
mam pytanie czy silnik 2.0 pasował by na miejsce 1.8? chodzi mi czy podejdzie skrzynia, sprzęgło, instalacja gazowa itp czy trzeba coś przerabiać? I ile mniej więcej by kosztował taki zabieg łącznie z kupnem silnika może ktoś coś takiego robił:)
jacek11 - 23-03-2014, 21:28
Chodzi o silnik 2.0 136 KM?? czy może o 2.0 V6 150 KM??
Tak czy siak,sam silnik i skrzynia siądzie w nadwoziu.Do tego musisz zmienić wiązkę silnika,oraz ECU.Instalacja gazowa do regulacji,jeśli jest zwykła,oraz sekwencja,jeśli zmienisz na 2.0 136 KM.Jeśli zmienisz na ten mocniejszy,niestety nie podejdzie.
Koszta? Hmmm.tutaj też trzeba podzielić na wersję silnika.Do tej słabszej,podejdzie skrzynia od 1.8.Nie wiem jak sprzęgło.do V-ki inna skrzynia,nie wiem jak z półośkami.
Do każdego z nich nowy rozrząd,zapewne sprzęgło,trzeba sprawdzić osprzęt,kolektory,tłumik...
Lepiej chyba kupić całe auto(jakiegoś zgnitka,albo po kolizji),i wtedy masz wszystkie potrzebne części.
Wszyc - 23-03-2014, 21:46
albo kupić 1.8 140KM wersje z wiązką i zamontować plug and play
jacek11 - 23-03-2014, 22:26
Wszyc napisał/a: | albo kupić 1.8 140KM wersje z wiązką i zamontować plug and play |
Kolega chciał zmienić na 2.0
A na poważnie,to wydaje mi się,że nie ma sensu ładować się w koszta dla paru koni chyba,że kolega ma super nadwozie bez oznak korozji,to wtedy warto pomyśleć o jakiejś dobrej jednostce napędowej
Wszyc - 23-03-2014, 22:43
jacek11 napisał/a: | chyba,że kolega ma super nadwozie bez oznak korozji |
Nie ma takich
Po co się ładować w koszta pff za późno kupił galanta 7 generacji
Kapsel22 - 24-03-2014, 13:05
skoro tak sie sprawa ma to się zastanawie nad kupnem innego;) dzięki za odpowiedzi:)
|
|
|