[97-04]Galant EAxA/W - Omijanie procedury programowania pilota centralnego zamka
spidernet - 26-03-2014, 20:59 Temat postu: Omijanie procedury programowania pilota centralnego zamka Niestety nie mogę sobie poradzić z zaprogramowaniem pilota (wersja po lifcie). Auto wogóle nie raguje tak jak pisze instrukcja. Niestety w moim przypadku możliwe jest takie zachowanie, gdyż wcześniej dałem do naprawy instalację elektryczną "specjaliście", który więcej nagrzebał niż przyniósł korzyści. Pomysł mam zatem taki aby, kupić centralkę i pilota oraz wymienić oba elementy.
Chciałbym tym samym zapytać was drodzy forumowicze:
1. czy centralka jest sparowana z pilotem fabrycznie, czy też inny element odpowiada za porozumiewanie się urządzeń (centralny zamek - pilot)?
2. gdzie znajduje się centralka w kabinie i czy dojście do tego elementu jest problematyczne?
Proszę o wskazówki w tym temacie.
plecho1 - 26-03-2014, 22:06
Najprawdopodobniej są dwa sterowniki, jeden od sterowania siłownikami z kluczyka (jest chyba w drzwiach kierowcy) i drugi od pilota. Aby podłączyć nową centralkę nie musisz odłączać starej od pilotów a jedynie wpiąć się pod dwa przewody sterujące (sterowanie masą) które idą od przełącznika od wkładki w drzwiach kierowcy do sterownika. Oczywiście trzeba jeszcze podłączyć zasilanie nowego sterownika i ewentualnie sygnalizację kierunkami. Jeśli nowy sterownik będzie miał funkcję kanału dodatkowego, to można dodatkowo zrobić otwieranie bagażnika osobnym przyciskiem na pilocie.
Tutaj powinno być opisane wszystko czego potrzebujesz http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8722
spidernet - 26-03-2014, 22:18
Centralny zamek na klucz działa, więc pozostaje kwestia wymiany sterownika sparowanego z kluczykiem
plecho1 - 26-03-2014, 22:25
Dokładnie chodzi o wymianę sterownika od pilotów bo z kluczyka działa OK. Ale jak napisałem wyżej, oryginalnego od pilotów wcale nie trzeba odłączać ale jeśli bardzo się upierasz, to odłączenie także nie przyniesie żadnych negatywnych skutków.
robertdg - 26-03-2014, 22:50
spidernet napisał/a: | 1. czy centralka jest sparowana z pilotem fabrycznie, czy też inny element odpowiada za porozumiewanie się urządzeń (centralny zamek - pilot)? | Jest pilot i odbiornik/sterownik, nic więcej poza kablami
spidernet napisał/a: | 2. gdzie znajduje się centralka w kabinie i czy dojście do tego elementu jest problematyczne? | W konsoli środkowej po stronie pasażera
spidernet - 27-03-2014, 17:39
robertdg napisał/a: | spidernet napisał/a: 2. gdzie znajduje się centralka w kabinie i czy dojście do tego elementu jest problematyczne? W konsoli środkowej po stronie pasażera |
Jak dostać się do elementu i co ewentualnie pisze na etykiecie/obudowie?
fj_mike - 27-03-2014, 18:01
spidernet napisał/a: | Jak dostać się do elementu i co ewentualnie pisze na etykiecie/obudowie? |
Znajduje się w centralnej części konsoli ale bliżej pasażera.
Przedlift ma numer MR238022
Po lift ma numer MR438842
spidernet - 27-03-2014, 18:19
Czy konieczne jest zdejmowanie konsoli czy też wystarczy zdjąć panel na którym montowane jest radio?
fj_mike - 27-03-2014, 18:24
spidernet napisał/a: | Czy konieczne jest zdejmowanie konsoli czy też wystarczy zdjąć panel na którym montowane jest radio? |
To chyba zależy od sprytu
Kombinuj
[ Dodano: 29-03-2014, 22:34 ]
Spróbowałem dzisiaj podmienić centralki. Niestety wtyczki do nich są inne :/
Trudno. Też miałem nadzieję, że ten patent zadziała.
arsiser - 02-04-2014, 10:02
Witam, czy jest jakaś opcja podmianycentralki z przed lift na tą po lifcie ?
będę wdzięczny za porady .
Łysy88 - 02-04-2014, 10:44
Najprostszy, kupić centralkę wraz z pilotami na allegro uniwersalna i podłączyć. Jak dobrze poczytasz na forum to 30 min roboty i masz dwa sprawne piloty
arsiser - 02-04-2014, 16:36
Nie o to spytałem ale ok powtórzę jeszcze raz swoje pytanie .
Mam auto z przed liftu i mam centralkę ale bez pilota.
Kupiłem centralkę po lifcie z pilotem, nie wiedziałem że są różne.
pytanie czy da się to jakoś podmienić ? starą na nową .
dziękuję
spidernet - 02-04-2014, 19:06
Najprościej kupić pilota i centralkę od oryginału (najlepiej fabrycznie sparowane) i masz lepszy efekt za podobną cenę...
arsiser - 02-04-2014, 20:06
dzięki że nikt nie potrafi odpowiedzieć na pytanie , inne rady nie są mi potrzebne .
pozdrawiam
plecho1 - 02-04-2014, 20:13
Bo najprościej i pewnie najtaniej jest zamontować uniwersalną centralkę i pewnie tak większość robi. Tu praktycznie każdy odpowiada bazując na własnych najczęściej praktycznych doświadczeniach więc jeśli przeczyta to ktoś kto rozwiązał podobny problem, to pewnie się odezwie.
|
|
|