Sigma/Diamante Techniczne - ECS Podpięty na krótko.
GóR3K - 28-03-2014, 16:27 Temat postu: ECS Podpięty na krótko. Orientuje sie ktoś jak pospinac cały zestaw tj. spręzarka,zbiorniki 2x,amory,elektrozawory pomijajac komputer w sigmie 12v ?
jak zrobic prosty zestaw czyli jezeli chce opuszczam jezeli nie to podnosze (bez kompa)?
Wojtas Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ?
wojtas - 28-03-2014, 17:33
GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył?
GóR3K - 28-03-2014, 19:04
wojtas napisał/a: | GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył? |
cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba
angelos - 28-03-2014, 19:26
GóR3K napisał/a: | wojtas napisał/a: | GóR3K napisał/a: | Ty chyba masz tak u siebie z tyłem zrobione w 12v nie ? |
Tak mam zrobione. Pytanie czy Ty chcesz robić całe auto czy tylko tył? |
cale auto w taki sposob zeby manualnie pompowac lub upuszczac powietrze jak jest taka potrzeba |
Teoretycznie by się dało tylko raczej nie znajdziesz amorów na tył w zadowalający stanie. A nowe ok 1800zl/szt. Ja ostatnio znalazłem taką stronę http://www.airride-system.pl/index.ph
wojtas - 28-03-2014, 19:33
Generalnie do przełożenia 90% klamotów i stworzenie nowej wiąski przewodów sterowania [zasilanie-elektrozawory-przekaźniki-przełącznik] do tego przerobienie przedniej beczki i elektrozaworów (tylną można sobie darować). Nie pytaj o szczegóły, bo ja mam pamięć dobrą ale krótką
Po za tym tak jak pisze angelos, gdy padnie amor jest duży problem w znalezieniu sprawnego w dobrym stanie.
mmatulek - 07-04-2014, 21:47
http://www.airride-system.pl
Cena nie mała i brak homologacji. W razie wypadku mogą być problemy.
lukasz12 - 07-04-2014, 23:52
Jakaś rozwiązanie to na pewno jest, tyle że moim zdaniem jest wszystko dobre na tuning show i nic poza tym. A prawdziwy ECS to jednak inna bajka - w codziennej jeździe niby nie czuć różnicy, ale przy 200 kmh na autostradzie [niemieckiej oczywiście] to zupełnie inaczej czuje samochód. Na marginesie Porsche Macan ma coś nasz kształt ECSu w opcji. Pewnie będa to lansować jako wielką nowość i niemiecką "innowację"
|
|
|