[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi
elMaklak - 30-03-2014, 12:30 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi Witam, nie mogę znaleźć info na temat zwiększenia mocy dlatego pytanie do was: jak mogę niewielkim kosztem przynajmniej odrobinę zwiększyć moc? Dolot na stożku zimnego powietrza ze zderzaka, zwiększenie kanałów dolotowych, wydechowych, tłumik przelotowy? Mapowanie? Bawił się ktoś? Jakie rezultaty?
radek79 - 30-03-2014, 14:46
naj tańszym kosztem jest sprzedanie gdi kupienie v6
a tak na poważnie zrób kompleksowe czyszczenie całego dolotu z kolektorem i zaworami włącznie to na pewno poczujesz różnicę, tak dla ciekawskich podam że gdi na Japonię miały 165koni na 98oktanowej
Marcelinho - 30-03-2014, 15:30 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Kompletny układ wydechowy z kwasu.
elMaklak - 30-03-2014, 22:43
tyle że mój gal jest w przyzwoitym stanie i puki nie muszę albo nie będzie mnie stać na lepsze auto to go nie sprzedam, poszukam specjalisty który się zajmie głowicą, resztę sam zrobię. W dalszym ciągu czekam na podpowiedz osób które robiły jakieś mody ze swoim gdi
milo - 30-03-2014, 23:16
Może zacząć od EGR i katalizator i dobrać dobry oddech
elMaklak - 31-03-2014, 19:23
Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie?
radek79 - 31-03-2014, 22:10
Cytat: | Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie |
w sumie to żadne a le kieszeni wielka ulga
mientobisi - 02-04-2014, 10:48
skoro mowa o katalizatorze mam pytanko. w galu sonda lambda znajduje się tylko przed katalizatorem czy również za ? myśle żeby wyciąć katalizator i zamontować w jego miejsce strumienice - teoretycznie w zależności od rodzaju strumienicy zwiększa moc o 5 max 10 % (przy naddźwiękowej) no ale jak sonda lambda jest również za katalizatorem to nie będzie to możliwe
mouseman - 02-04-2014, 18:09
pierwsze co proponuje podjechać na hamownie sprawdzić jak daleko stan silnika odbiega od wartości fabrycznych. Najskuteczniejszym tuningiem GDI jest usunięcie nagaru od przepustnicy, aż po denka cylindrów + zatkanie EGR. Jeżeli w silniku nic nie było czyszczone to pewnie moc jest na poziomie 100 koników. Poczytaj o problemach z mocą oraz szarpaniem na forum, zauważysz że ten kto ściągnął głowice, poddał ją czyszczeniu po czym doznał szoku turbo
adamek90 - 02-04-2014, 23:40
Ja czyszcząc kolektor ssący w którym było z 1cm nagaru doznałem szoku Polecam wyczyścić kolektor + przepustnice + nauka obrotów = całkiem inny samochód
elMaklak - 05-05-2014, 12:19
Kolektor dolotowy ma zapewne małą średnice wewnętrzną, czym go czyściłeś w środku? nakładka ścierna na wkrętarke + odtłuszczacz/benzyna? jakieś podpowiedzi z czym to zjeść?
milo - 05-05-2014, 15:30
Hyundai silnik GDI pewnie spuścizna po Mitsubishi 1,6 turbo 186 KM i nie tylko ..2.0 GDI więc jakieś możliwości są po pewnych przeróbkach
http://www.autoblog.com/2...00hp-in-sonata/
http://www.autocentrum.pl...-186km-od-2013/
Witek vel Mysza - 06-05-2014, 07:44
Podnieść moment to tylko turbem...
elMaklak - 13-05-2014, 06:40
Wyczyscilem przepustnice, kolektor, zatkalem egr efekt jest ale nie ma szału, równiej kręci, nie szarpie i chętniej się wkreca, dolozylem na próbę filtr stożkowy na rurkach o średnicy 77 mm który umiejscowilem pod akumulatorem, zamontowalem gietka rurę zza kratki halogenu na stożek czyli doprowadzenie zimnego powietrza do tego osłonka żeby nie chlapalo na filtr, moment wzrósł w wyższym zakresie obrotów ale dźwięk.. Mega, jeśli ktoś posiada gdi i chce poprawić dźwięk tego silnika polecam gorąco.
drexvs - 13-05-2014, 13:52
Nagraj co i wrzuć
|
|
|