To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi

elMaklak - 30-03-2014, 12:30
Temat postu: [EA3A/W 2.4] Zwiększenie mocy/momentu w gdi
Witam, nie mogę znaleźć info na temat zwiększenia mocy dlatego pytanie do was: jak mogę niewielkim kosztem przynajmniej odrobinę zwiększyć moc? Dolot na stożku zimnego powietrza ze zderzaka, zwiększenie kanałów dolotowych, wydechowych, tłumik przelotowy? Mapowanie? Bawił się ktoś? Jakie rezultaty?
radek79 - 30-03-2014, 14:46

naj tańszym kosztem jest sprzedanie gdi kupienie v6 :wink:
a tak na poważnie zrób kompleksowe czyszczenie całego dolotu z kolektorem i zaworami włącznie to na pewno poczujesz różnicę, tak dla ciekawskich podam że gdi na Japonię miały 165koni na 98oktanowej

Marcelinho - 30-03-2014, 15:30
Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt
Kompletny układ wydechowy z kwasu.
elMaklak - 30-03-2014, 22:43

tyle że mój gal jest w przyzwoitym stanie i puki nie muszę albo nie będzie mnie stać na lepsze auto to go nie sprzedam, poszukam specjalisty który się zajmie głowicą, resztę sam zrobię. W dalszym ciągu czekam na podpowiedz osób które robiły jakieś mody ze swoim gdi
milo - 30-03-2014, 23:16

Może zacząć od EGR i katalizator i dobrać dobry oddech
elMaklak - 31-03-2014, 19:23

Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie?
radek79 - 31-03-2014, 22:10

Cytat:
Rozumiem usunąć katalizator i wypiąć wtyczkę egr? Jakie ryzyko to niesie

w sumie to żadne a le kieszeni wielka ulga :wink:

mientobisi - 02-04-2014, 10:48

skoro mowa o katalizatorze mam pytanko. w galu sonda lambda znajduje się tylko przed katalizatorem czy również za ? myśle żeby wyciąć katalizator i zamontować w jego miejsce strumienice - teoretycznie w zależności od rodzaju strumienicy zwiększa moc o 5 max 10 % (przy naddźwiękowej) no ale jak sonda lambda jest również za katalizatorem to nie będzie to możliwe
mouseman - 02-04-2014, 18:09

pierwsze co proponuje podjechać na hamownie sprawdzić jak daleko stan silnika odbiega od wartości fabrycznych. Najskuteczniejszym tuningiem GDI jest usunięcie nagaru od przepustnicy, aż po denka cylindrów + zatkanie EGR. Jeżeli w silniku nic nie było czyszczone to pewnie moc jest na poziomie 100 koników. Poczytaj o problemach z mocą oraz szarpaniem na forum, zauważysz że ten kto ściągnął głowice, poddał ją czyszczeniu po czym doznał szoku turbo :D
adamek90 - 02-04-2014, 23:40

Ja czyszcząc kolektor ssący w którym było z 1cm nagaru doznałem szoku :D Polecam wyczyścić kolektor + przepustnice + nauka obrotów = całkiem inny samochód :!:
elMaklak - 05-05-2014, 12:19

Kolektor dolotowy ma zapewne małą średnice wewnętrzną, czym go czyściłeś w środku? nakładka ścierna na wkrętarke + odtłuszczacz/benzyna? jakieś podpowiedzi z czym to zjeść?
milo - 05-05-2014, 15:30

Hyundai silnik GDI pewnie spuścizna po Mitsubishi 1,6 turbo 186 KM i nie tylko ..2.0 GDI więc jakieś możliwości są po pewnych przeróbkach
http://www.autoblog.com/2...00hp-in-sonata/
:shock:
http://www.autocentrum.pl...-186km-od-2013/

Witek vel Mysza - 06-05-2014, 07:44

Podnieść moment to tylko turbem...
elMaklak - 13-05-2014, 06:40

Wyczyscilem przepustnice, kolektor, zatkalem egr efekt jest ale nie ma szału, równiej kręci, nie szarpie i chętniej się wkreca, dolozylem na próbę filtr stożkowy na rurkach o średnicy 77 mm który umiejscowilem pod akumulatorem, zamontowalem gietka rurę zza kratki halogenu na stożek czyli doprowadzenie zimnego powietrza do tego osłonka żeby nie chlapalo na filtr, moment wzrósł w wyższym zakresie obrotów ale dźwięk.. Mega, jeśli ktoś posiada gdi i chce poprawić dźwięk tego silnika polecam gorąco. :twisted:
drexvs - 13-05-2014, 13:52

Nagraj co i wrzuć :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group