To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Carisma 1,9Did(2003r) Turbo?

battle85 - 31-03-2014, 00:08
Temat postu: Carisma 1,9Did(2003r) Turbo?
Dzis po przejechaniu po nierownej kostce brukowej i wcisnieciu do ok 4 tys obrotow na 2 biegu na nastepnym skrzyzowaniu podczas ruszania zauwazylem ze auto nie zbiera sie tak ja powinno.
Zawsze od ok1700 obrotow przyspieszalo ladnie a teraz jakos niemrawo zaczyna przy 2000-2300.troche brak mu odejscia.po wylaczeniu silnika i wlaczeniu odczekaniu pol dnia nic sie nie zmienilo.zadna kontrolka sie nie zapalila,jezdzi normalnie,spalanie na tempomacie jak pokazywalo 5,5 to teraz 4,7/4,9 spadlo.
Co moze byc Turbina padla odlaczylo sie cos na nierownosciach?zawor egr ktos podpowiadal,mozna z tym jezdzic czy awaria turbiny wplyne z czasem na prace silnika.ktos moze mial takie objawy?

Po 1 wizycie u mechanika-Komp nie pokazal zadnych bledow,zawór egr przeczyszczony,katalizator pospawany.Turbina jest ok a poprawy w jezdzie praktycznie nie ma,moze minimalnie lepiej sie zbiera ale i tak jest duzo gorzej niz bylo wczesniej.
jakies inne pomysly bo nie wiem co zrobic,ewentualnie jakis mechanik w szczecinie stargardzie ktory zna sie na tym i moglby zajrzec.

[ Dodano: 01-04-2014, 16:22 ]
Co z tym forum.Zawsze tyle odp bylo w tematach a teraz nawet 1 rady/opini ?

marecki338 - 02-04-2014, 19:18

zawór podciśnienia turbosprężarki zamontowany na podszybiu pod maska . pasuje zawór od wv / audi model N75 ,a allegro nowy od 100 uzywka od 50 . sewis mitsu lepiej nie pytać . link do aukcj ma być z taką kostka http://allegro.pl/zawor-t...4080175304.html
battle85 - 03-04-2014, 16:21

Jestes pewien ze pasuje i ze to jest przyczyna?tutaj jest silnik skrzynia renault,a w na aukcji pisze VW AUDI SEAT FORD.zawor byl czyszczony kilka dni temu,dzis dolalem stp do czyszczenia wtryskow i 20 litrow v-power z shela za 6zl ale to nie pomoglo i to nie wina paliwa.
marecki338 - 03-04-2014, 17:13

czyścili zapewne zawór egr przy turbinie ten zawór jest nierozbieralny . pasuje na 200% bo jest zamontowany w moim MSS z tym samym silnikiem 115 koni , a ze nie pasuje to spiewka mechaników aby naciagnąć na koszty oryginału za 700 . wymiana jest banalnie prosta 1 kostka i 3 przewody podciśnienia czas pracy 5 minut.
adaśko - 03-04-2014, 18:26

też u siebie wymieniałem ten zawór ale u mnie auto nie miało mocy wtedy i zapalał się check jak się gazu dodawało a później gasł,kupiłem drugi używkę za 70 zł z przesyłką i po problemie jest,już ponad dwa lata śmigam i wszystko jest w porządku.
battle85 - 03-04-2014, 21:08

Zawor podcisnienia turbiny wymieniony,to nie to,auto dalej zamula.sprawdzone na 2 sztukach.
Jakies inne pomysly co to moze byc?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group