[97-04]Galant EAxA/W - [EA3A/W 2.4] Rozrząd dla 2.4GDI [4G64] - opis wymiany
arturj123 - 03-04-2014, 12:10 Temat postu: [EA3A/W 2.4] Rozrząd dla 2.4GDI [4G64] - opis wymiany Opis wymiany paska rozrządu dla silnika 2.4GDI [4G64]
Żródło: Nowoczesny Warsztat NR 3 (178) MARZEC 2014
Podziękowania dla użytkownika figi za udostępnienie materiału
robertdg jakieś uwagi ?
robertdg - 04-04-2014, 07:48
Przejrzę w wolnej chwili całośc weryfikując z Manualem ;-P
Na pierwszy rzut oka wygląda obiecująco, ale tak na szybko to manual podaje naprężenie paska balansowego 5-7mm, a tutaj jak dobrze zauwazylem 3-4mm
Bartek - 04-04-2014, 10:11
hahaha 2 godziny na ten rozrząd z włożeniem śrubokręta jak na obrazku i wymianą obu rolek - na wyjętym silniku obranym z osprzętu trochę za długo, w aucie nierealne
Kolejny temat uszczelniacze obrotowe i pompa wody - ich wymiana jest w zasadzie koniecznością, bo 180 kkm na pewno nie przejadą
robertdg - 04-04-2014, 20:19
Artykuł pomocny, ale trzeba podchodzić z dystansem do niektórych informacji oraz kolejności działań które logicznie się wykluczają (npo kolejnośc demontażu osłon rozrządu), brak informacji o sprawdzeniu hydraulicznego napinacza (dopuszczalny skok jałowy). Ogólnie mozna się podpierać ta instrukcją, ale chcąc zmienić dodatkowo uszczelniacze czy pompe wody to trzeba dokonac dodatkowych demontaży (w przypadku pompy wody konieczny demontaż ramienia napinacza), śruby pompy wody mają ustaloną pozycję (rózne długości).
Dla bardziej skrupulatnych dostepny jest manual w dziale download z którego można dowiedzieć się więcej.
Wrzucone do Biblioteka/FAQ
adamek90 - 09-01-2015, 11:33
Konieczna jest wymiana napinacza hydraulicznego podczas wymiany rozrządu w 2.4 GDI ?
plecho1 - 09-01-2015, 13:26
Wybór należy do Ciebie, albo wytrzyma albo nie tego nikt Ci nie przewidzi.
adamek90 - 10-01-2015, 12:30
Jak nie wytrzyma,cały rorząd trafi szlak ?
robertdg - 10-01-2015, 18:58
Raczej po silniku
|
|
|