To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - [EAx 97-04] dziwna awaria

kudlaty36 - 09-04-2014, 21:38
Temat postu: [EAx 97-04] dziwna awaria
Witam,jestem nowy i jak coś napiszę nie tak to proszę nie krzyczeć :) .mam gala 2,0td z 99r,i wczoraj rano odpaliłem normalnie,zawiozłem dzieciaki do przedszkola i tam mój misiek zakończył swoją wycieczkę.mianowicie przy następnym odpaleniu tak jakby była lużna klema,jak przękręciłem kluczyk zaterkotały przekażniki.Poprawiłem klemy i zakręcił normalnie ale już nie odpalił.Kontrolki swiecą się jak świeciły,rozrusznik kręci a nie odpala.Czy ktoś byłby w stanie coś doradzić.dziękuję z góry za pomoc.pozdrawiam :?:
deejay - 09-04-2014, 21:43

kudlaty36 napisał/a:
Witam,jestem nowy i jak coś napiszę nie tak to proszę nie krzyczeć :) .mam gala 2,0td z 99r,i wczoraj rano odpaliłem normalnie,zawiozłem dzieciaki do przedszkola i tam mój misiek zakończył swoją wycieczkę.mianowicie przy następnym odpaleniu tak jakby była lużna klema,jak przękręciłem kluczyk zaterkotały przekażniki.Poprawiłem klemy i zakręcił normalnie ale już nie odpalił.Kontrolki swiecą się jak świeciły,rozrusznik kręci a nie odpala.Czy ktoś byłby w stanie coś doradzić.dziękuję z góry za pomoc.pozdrawiam :?:


Do spr. przewód plusowy przy alternatorze (zaśniedziały) , lub żywota zakończyły szczotki na rozruszniku. Jeśli to szczotki się zawiesiły to możesz potraktować lekko młotkiem rozrusznik , może "odpuści" i zakręci :wink:

kudlaty36 - 09-04-2014, 22:24

Witam kolegę :) i dzięki za odpowiedz,jutro sprawdzę ten kabelek bo miśka zaholowałem na parking w robocie.może napisałem coś nie tak ale rozrusznik kręci normalnie,a nie chce odpalić :?:
milo - 13-04-2014, 20:52

Sprawdz czy gasnie Ci kontrolka silnika po przekreceniu kluczyka kilka sekund , najlepiej odłacz kleme reset podłącz i odpal
Tomaszowski - 15-04-2014, 21:02

Zdejmij klemy, wyczyść je, zobacz czy żaden kabel przy nich się nie upalił/przełamał, sprawdź kable alternatora. Skręć wszystko mocno i powinno być ok. Możliwe że oprócz głównego kabla przy klemach miałeś kable dodatkowe jakieś i jak ruszałeś klemą to któryś wypadł/przełamał się/zaśniedziały jest.
Pozdrawiam i powodzenia!

kudlaty36 - 28-04-2014, 21:31

Witam koledzy po dłuuuuuuuuuuuugiej przerwie,dzięki za podpowiedzi.Misiek jak stał tak stoi.Przedwczoraj był mechanior z kompem i okazało się że padło immo.Stwierdził że nie ma połączenia między moduł.immo a sterownikiem silnika.Nie mógł zdiagnozować dokładnie czy wina leży po stronie immo czy sterown.jedyne wyjście zakupić cały komplet ster.-mod.-antenka-kluczyk.Ale mam zgrzyta bo na allegro znalazłem same sterowniki silnika.jutro ma dać jeszcze znać gościu czy ma do tego całą resztę.Są też same moduły z kluczykiem o tych samych symbolach co u mnie i zastanawiam się czy nie będzie to działać,skoro sterownik silnika i moduł immo to jakby dwie osobne rzeczy.Jutro sie okaże jaki będzie zonkk :doubt: pozdrawiam.

[ Dodano: 29-04-2014, 19:10 ]
witam.i lipa,kompletu brak.mało dawców w tym modelu,próbowałem też u japaneze i tu też nic.Więc męcze temat dalej.pozdrawiam

arturj123 - 29-04-2014, 22:03

Luknij tu, może coś objaśni Ci w temacie:
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...&highlight=immo
:arrow: http://forum.mitsumaniaki...&highlight=immo



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group