To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

ASX Techniczne - Wrażenia po 100.000 km albo więcej.

Stanol - 14-04-2014, 13:55
Temat postu: Wrażenia po 100.000 km albo więcej.
Witam.
\
Czy są na forum użytkownicy ASX 1.8 DID z przebiegiem powyżej 100.00?
Chciałem się zapytać czego się można spodziewać?
jak jest z trwałością turbiny i koła dwu-masowego?
Na autocentrum ktos pisał że wytrzymało 190.000 a turbina 130.000?

Hubeeert - 14-04-2014, 15:01

Bardziej bałbym się koła pasowego na wale - w niektórych egzemplarzach ulega wytarciu i zaczyna lecieć olej a koło nie jest tanie - koszt samych częsci w ASO to około 2400 PLN
vavoom - 13-05-2014, 11:18

Hubeeert napisał/a:
Bardziej bałbym się koła pasowego na wale - w niektórych egzemplarzach ulega wytarciu i zaczyna lecieć olej a koło nie jest tanie - koszt samych części w ASO to około 2400 PLN


Przebiego 105 000 i pojawił się wyciek spod koła pasowego - @Hubeeert, czy jest to kwestia samego koła, czy uszczelki?

Krzych1 - 13-05-2014, 13:46

vavoom napisał/a:
Przebiego 105 000 i pojawił się wyciek spod koła pasowego

Przebieg mojego ASX-a szybko zbliża się do 100 tys.km i w związku z tym mam pytanko:
czy efekty wycieku są tylko na bloku silnika czy widać je już pod samochodem?

Hubeeert - 13-05-2014, 16:24

vavoom napisał/a:
Hubeeert napisał/a:
Bardziej bałbym się koła pasowego na wale - w niektórych egzemplarzach ulega wytarciu i zaczyna lecieć olej a koło nie jest tanie - koszt w ASO to około 2400 PLN


Przebiego 105 000 i pojawił się wyciek spod koła pasowego - @Hubeeert, czy jest to kwestia samego koła, czy uszczelki?

Kwestia może być jedynie uszczelki, oby.
Niestety widziałem już koło z wytartym przez uszczelkę wgłębieniem.
Kwestia do weryfikacji po zdjęciu koła pasowego.

vavoom - 13-05-2014, 16:30

Krzych1 napisał/a:
vavoom napisał/a:
Przebiego 105 000 i pojawił się wyciek spod koła pasowego

Przebieg mojego ASX-a szybko zbliża się do 100 tys.km i w związku z tym mam pytanko:
czy efekty wycieku są tylko na bloku silnika czy widać je już pod samochodem?


Wyciek bardzo niewielki, zauważyłem to przy wymianie oleju - ślady na misce olejowej i wewnętrznej stronie plastikowej osłony podwozia, przy 90 tys. km wszystko było w porządku. W poniedziałek serwis, zobaczymy...

Po3t - 18-05-2014, 11:49

Mój już po gwarancji: 3 latek i teraz stuknęło 137 tys.
Póki co nie chce mówić za głośno, ale wszystko OK. Żadnych problemów.

Krzych1 - 12-06-2014, 10:15

Prawie 100 tys. km a dokładnie 96 tys. km. poleciał olej z przedniego amortyzatora. Wymieniony w ramach gwarancji.
quarniento - 13-06-2014, 16:45

Krzych1 napisał/a:
Prawie 100 tys. km a dokładnie 96 tys. km. poleciał olej z przedniego amortyzatora. Wymieniony w ramach gwarancji.


To samo, niespełna 45kkm. Wymiana na gwarancji.

saimon27 - 09-09-2016, 23:42

Jak u poprzedników, 120 tyś. km wymiana przednich amortyzatorów. Lewy 7% na diagnostyce, prawy 34% i wyciek. Ok 80 tyś. km problemy z uruchamianiem silnika. Problemem okazała się nadpalona śruba przy rozruszniku. Poza tym ok.
pablo diablo - 13-09-2016, 20:07

1.8. did ale Lancer wiec prawie wszystko to samo, 110 tys 5 lat żadnych problemów jadę niebawem na przegląd i do ASO bo przy okazji zmienię tryb świateł na skandynawski.
z Turbo troche cieknie olej ale w normie i to od odmy i to już 3 rok mija, nic groźnego

Rafał. - 08-12-2016, 10:07

1,8 D 150KM
114500km
Wyciek z intercoolera
Zmiana brzmienia silnika
Czasem "cos" się przełącza i przy odpuszczaniu pedału przyspieszenia coś gwiżdże, jakby się coś slizgalo
Problemy z opalaniem dłużej kręci
Przy niskichj obrotach zaczęło coś strasznie stukać pod maska strona pasażera.
Skacze na obrotach - bieg jałowy czasem.

Ktos ma podobne problemy?

misiekpk82 - 04-04-2017, 08:36

U mnie 145 tyś
1 Wylał się prawy amortyzator
2 wyciek z koła pasowego - wymieniłem uszczelniacz i koło pasowe ponieważ było wytarte i rozwulkanizowane
3 problem z otwieraniem centralnego zamka z kluczyka
4 lekko ślimaczy się turbo
5 ślady korozji na tylnej klapie

apot - 06-09-2017, 14:03

U mnie 135kkm 1.8 DiD 4WD 2014
-przedni amortyzator się spocił, na razie działa poprawnie ale niedługo pewnie będzie do wymiany
-koło 40k pojawiło się skrzypienie lewarka zmiany biegów, ale posmarowali smarem teflonowym i od tamtej pory nie skrzypi

Poza tym na szczęście bez usterek :)

Drow - 12-11-2017, 11:26

równo 100 000:

1 rdza na klapie (chociaż pierwsze ślady korozji pojawiły się w okolicach 75 000)
2 poleciał lewy amortyzator z przodu
3 dziwny hałas przy odpalaniu na zimnym silniku



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group