To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander III GEN Techniczne - Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym

Grimm - 25-04-2014, 18:40
Temat postu: Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym
Witam
Czy ktoś z forumowiczów orientuje się co oznacza zielona literka "A" w aureoli i strzałką do dołu na wyświetlaczu centralnym w Outlanderze 2.0 benzyna CVT?? Dzięki za pomoc.

grzes - 25-04-2014, 19:29

Włączona i aktywna funkcja AS@G.
Grimm - 25-04-2014, 21:16

Dzięki!
zaba287 - 13-11-2014, 08:59

losdamianos napisał/a:
Dzięki!


hehe a to nie piszą w józku manualu?

Pozdrawiam
:wink:

Grimm - 13-11-2014, 09:55

zaba287 napisał/a:
losdamianos napisał/a:
Dzięki!


hehe a to nie piszą w józku manualu?

Pozdrawiam
:wink:


Mało tego to nawet w ASO nie wiedzieli o co biega :badgrin:

masacre - 25-10-2016, 17:38

Się zastanawiam nad tym GAŚNIĘCIEM po zatrzymaniu zawsze jak zatrzymuję się na światłach po zjeździe z obwodnicy. Jak to algorytm gaszenia przelicza jeśli wcześniej 30 minut turbina na trasie dostaje popalić.....
Jaki to ma wpływ na żywotność turbiny ? i jej powszechnie omawianej konieczności chłodzenia ?
NA marginesie moje VOLVO 480 Turbo miało pompkę wodną, która zasilana z akumulatora po zatrzymaniu silnika chłodziła turbinę ......

Grimm - 25-10-2016, 19:57

Turbina nie gaśnie - cały czas pracuje
masacre - 25-10-2016, 20:14

Turbina pracuje na zatrzymanym silniku ?
Grimm - 25-10-2016, 20:35

masacre napisał/a:
Turbina pracuje na zatrzymanym silniku ?


W każdym dieslu posiadającym system AS&GO od 2014r, montowany jest system podtrzymujący obieg olejowy turbosprężarki po wyłączeniu silnika. Ile to jest warte? Nie wiem...
Aktualnie w benzynie z przebiegiem 45000 mam 12 godzin stania z wyłączonym silnikiem dzięki AS&GO

tomoman - 25-10-2016, 23:54

Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia :)
Grimm - 26-10-2016, 08:56

tomoman napisał/a:
Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia :)

Pytanie było o diesla a co do wolnossącej benzyny to też bym uważał. Swego czasu BMW robiło akcje serwisową swoich wolnossących silników bo te po przebiegu (nie pamiętam dokładnie ) powyżej 100K brały olej litrami. Winny był system AS&GO...

rezon - 26-10-2016, 10:11

tomoman napisał/a:
Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia :)
ciekawe co na to rozrusznik oraz podzespoły gorzej smarowane w czasie rozruchu niż w czasie pracy, bo przecież pompa olejowa też stoi :lol: AS&GO oszczędza paliwo, ale silnik to już niekoniecznie - wolnossący też. Doładowane - te dostają mocniej w tyłek w czasie opłat na bramkach - kilkadziesiąt km pracy i zamiast studzenia turbiny z obiegiem oleju - wyłączenie.
rajan - 26-10-2016, 10:34

Grimm napisał/a:
W każdym dieslu posiadającym system AS&GO od 2014r, montowany jest system podtrzymujący obieg olejowy turbosprężarki po wyłączeniu silnika.


Gdzie można wyczytać takie info? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. W ASO również nikt mnie o tym nie informował, a profilaktycznie zapytałem o żywotność turbiny, gdy zjedziemy z trasy np. na stację benzynową i silnik od razu się wyłączy.

Grimm - 26-10-2016, 14:05

rajan napisał/a:
Gdzie można wyczytać takie info? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. W ASO również nikt mnie o tym nie informował


Zmień ASO i poczytaj trochę materiałów branżowych.

rajan - 28-10-2016, 22:18

A możesz rzucić jakimś linkiem do tych materiałów branżowych?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group