Outlander III GEN Techniczne - Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym
Grimm - 25-04-2014, 17:40 Temat postu: Zielona literka A na wyświetlaczu centralnym Witam
Czy ktoś z forumowiczów orientuje się co oznacza zielona literka "A" w aureoli i strzałką do dołu na wyświetlaczu centralnym w Outlanderze 2.0 benzyna CVT?? Dzięki za pomoc.
grzes - 25-04-2014, 18:29
Włączona i aktywna funkcja AS@G.
Grimm - 25-04-2014, 20:16
Dzięki!
zaba287 - 13-11-2014, 08:59
| losdamianos napisał/a: | | Dzięki! |
hehe a to nie piszą w józku manualu?
Pozdrawiam
Grimm - 13-11-2014, 09:55
| zaba287 napisał/a: | | losdamianos napisał/a: | | Dzięki! |
hehe a to nie piszą w józku manualu?
Pozdrawiam
|
Mało tego to nawet w ASO nie wiedzieli o co biega
masacre - 25-10-2016, 16:38
Się zastanawiam nad tym GAŚNIĘCIEM po zatrzymaniu zawsze jak zatrzymuję się na światłach po zjeździe z obwodnicy. Jak to algorytm gaszenia przelicza jeśli wcześniej 30 minut turbina na trasie dostaje popalić.....
Jaki to ma wpływ na żywotność turbiny ? i jej powszechnie omawianej konieczności chłodzenia ?
NA marginesie moje VOLVO 480 Turbo miało pompkę wodną, która zasilana z akumulatora po zatrzymaniu silnika chłodziła turbinę ......
Grimm - 25-10-2016, 18:57
Turbina nie gaśnie - cały czas pracuje
masacre - 25-10-2016, 19:14
Turbina pracuje na zatrzymanym silniku ?
Grimm - 25-10-2016, 19:35
| masacre napisał/a: | | Turbina pracuje na zatrzymanym silniku ? |
W każdym dieslu posiadającym system AS&GO od 2014r, montowany jest system podtrzymujący obieg olejowy turbosprężarki po wyłączeniu silnika. Ile to jest warte? Nie wiem...
Aktualnie w benzynie z przebiegiem 45000 mam 12 godzin stania z wyłączonym silnikiem dzięki AS&GO
tomoman - 25-10-2016, 22:54
Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia
Grimm - 26-10-2016, 07:56
| tomoman napisał/a: | Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia |
Pytanie było o diesla a co do wolnossącej benzyny to też bym uważał. Swego czasu BMW robiło akcje serwisową swoich wolnossących silników bo te po przebiegu (nie pamiętam dokładnie ) powyżej 100K brały olej litrami. Winny był system AS&GO...
rezon - 26-10-2016, 09:11
| tomoman napisał/a: | Pytanie było o benzynę, a ta jest wolnossąca, można wyłączać i włączać, nie ma znaczenia | ciekawe co na to rozrusznik oraz podzespoły gorzej smarowane w czasie rozruchu niż w czasie pracy, bo przecież pompa olejowa też stoi AS&GO oszczędza paliwo, ale silnik to już niekoniecznie - wolnossący też. Doładowane - te dostają mocniej w tyłek w czasie opłat na bramkach - kilkadziesiąt km pracy i zamiast studzenia turbiny z obiegiem oleju - wyłączenie.
rajan - 26-10-2016, 09:34
| Grimm napisał/a: | | W każdym dieslu posiadającym system AS&GO od 2014r, montowany jest system podtrzymujący obieg olejowy turbosprężarki po wyłączeniu silnika. |
Gdzie można wyczytać takie info? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. W ASO również nikt mnie o tym nie informował, a profilaktycznie zapytałem o żywotność turbiny, gdy zjedziemy z trasy np. na stację benzynową i silnik od razu się wyłączy.
Grimm - 26-10-2016, 13:05
| rajan napisał/a: | | Gdzie można wyczytać takie info? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. W ASO również nikt mnie o tym nie informował |
Zmień ASO i poczytaj trochę materiałów branżowych.
rajan - 28-10-2016, 21:18
A możesz rzucić jakimś linkiem do tych materiałów branżowych?
|
|
|